Die rechter blijft lekker op deze foto.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Tering, die meiden zijn inmiddels oma denk ik.
Bang dat Kluts je gaat pesten na afloop?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, zondag Utrecht-Feyenoord, kan nog leuk worden thuis daarna.
Minder oud dan ik, dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeker, maar die foto is echt al zo oud.
Idd, dat meisje rechts begint steeds jonger te wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeker, maar die foto is echt al zo oud.
Vuilniszak - Technologie - Europa - Estland - Waffen_SS - Tiger_Iquote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
TS begint:
Vuilniszak - Technologie - Martin_Heidegger - Duitsland - Tweede_Wereldoorlog - Panzerkampfwagen_IV - Tiger_I
6 stappen, beat that
Enorm.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Bang dat Kluts je gaat pesten na afloop?
Netjes, netjes. 5 stappenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Vuilniszak - Technologie - Europa - Estland - Waffen_SS - Tiger_I
Ik heb last van werkweigering tot ik mijn twee vrije dagen terug krijgquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik last had van verveling
Jij gaat het zwaar krijgenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, zondag Utrecht-Feyenoord, kan nog leuk worden thuis daarna.
Omdat imageshack zuigt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[ http://img814.imageshack.us/img814/1011/kateupton.gif (copy/paste deze link) ]
Het spijt me.
hey, waarom staat het plaatje er niet !
Hobbeldebobbel.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[ http://img814.imageshack.us/img814/1011/kateupton.gif (copy/paste deze link) ]
Het spijt me.
hey, waarom staat het plaatje er niet !
Could you BE any nerdier?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
TS begint:
Vuilniszak - Technologie - Martin_Heidegger - Duitsland - Tweede_Wereldoorlog - Panzerkampfwagen_IV - Tiger_I
6 stappen, beat that
Netjes, netjesquote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Techno het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuilniszak
http://nl.wikipedia.org/wiki/Technologie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Techniek
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Tweede_Wereldoorlog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiger_I
Minder dan 4 gaat niet lukken denk ik.
Heb je ook een knotsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Seven wil me al meenemen op vakantie, dus dat gaat hem niet worden.
quote:
U is weer beter?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef Delan het volgende:
ik kijk zeker uit naar het weekend!!
morgenavond: lekker relaxen met mn schatje
zaterdag: ff shoppen, verjaardag en sávonds heeeeeeeerlijk knallen in zoetermeer
zondag: uitbrakken
![]()
![]()
![]()
Ja, hoiquote:
Barb, zeg het nu maar eerlijk, heb jij kluts opgegeten?quote:
Chubby!quote:
Euh, watte?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Barb, zeg het nu maar eerlijk, heb jij kluts opgegeten?
Die zegt altijd 'ja hoi'quote:
Heeft ze copyright of zo?quote:
Ik geloof het welquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Barb, zeg het nu maar eerlijk, heb jij kluts opgegeten?
quote:
Ik ookquote:
Hoe laat gaat het ongeveer gebeuren morgen?quote:
08:00 uur. 06:30 melden.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe laat gaat het ongeveer gebeuren morgen?
Ah vroeg dus. Alvast heel veel succes enzoquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah vroeg dus. Alvast heel veel succes enzo
Ah the grinch is er ookquote:
Bijzonder mooi nieuw flatje gevonden!quote:
Des te eerder zijn we er vanafquote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah vroeg dus. Alvast heel veel succes enzo
Op Malta?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijzonder mooi nieuw flatje gevonden!![]()
Succes morgen!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Des te eerder zijn we er vanaf
THanks!
Yupsquote:
Frituursnacksquote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zo vet is als het voer dat in de frituur ligt.
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zo vet is als het voer dat in de frituur ligt.
Nee. Voor het weer. En mijn werk.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker.
Zit je op Malta omdat je een pokerspeler bent en daar de belasting aantrekkelijker is?
Dan zit je op Malta goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Voor het weer. En mijn werk.
Idd!quote:
Ik hoorde zondag: Walvis, nijlpaard en bolle kop!quote:
Ja maar jij hebt een excuusquote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoorde zondag: Walvis, nijlpaard en bolle kop!
Dus dit valt wel mee toch
Dat zei de dokter die me dinsdag opnam ookquote:
Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei de dokter die me dinsdag opnam ook
Stiekem vind ik het heerlijk dat ik nog even een nachtje in mijn eigen bed kan slapen
Succes morgen Tallyquote:Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei de dokter die me dinsdag opnam ook
Stiekem vind ik het heerlijk dat ik nog even een nachtje in mijn eigen bed kan slapen
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is singles he en zometeen gaat het weer over kinderen
Het gedrag is hetzelfde...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is singles he en zometeen gaat het weer over kinderen
Ditquote:
Da's jammer. Komt er een andere in de plaats, of krijgt een andere teamleider simpelweg meerdere teams onder zich?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit![]()
Behalve dan dat we te horen kregen dat m'n teamleidster weg moet. Contract wordt niet verlengd
Bestaande teamleider neemt ons overquote:Op donderdag 7 april 2011 18:20 schreef STING het volgende:
[..]
Da's jammer. Komt er een andere in de plaats, of krijgt een andere teamleider simpelweg meerdere teams onder zich?
Jup...quote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef STING het volgende:
[..]
En je hebt zo te zien al een bepaald beeld van hem, of..?
Inderdaad, je kunt ook niet altijd de leuke manager hebben. Maar van elke manager kun je over het algemeen wel weer wat van leren.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup...
Dat worden geen leuke coachingsEn ben benieuwd hoe het hierna verder gaat met de promoties waarvoor ik getipt ben.
Maar goedNiets aan te doen
Het werkleven gaat inderdaad met zijn ups en downs. Maar goed dat je er toch positief in blijftquote:Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup...
Dat worden geen leuke coachingsEn ben benieuwd hoe het hierna verder gaat met de promoties waarvoor ik getipt ben.
Maar goedNiets aan te doen
Als het tegenzit, zit m'n teamleider in het vervolg altijd naast mequote:Op donderdag 7 april 2011 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook niet altijd de leuke manager hebben. Maar van elke manager kun je over het algemeen wel weer wat van leren.
Dat is wel wat minder jaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het tegenzit, zit m'n teamleider in het vervolg altijd naast me
Hopen, hopen, hopen dat de senior de oude plek van de teamleidster inneemt, ipv de nieuwe teamleider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |