Rare jongens ookquote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je, al 2 uitzonderingen, die Romeinen schepten graag op.
Dat reptielengebeuren wordt me toch echt iets te David Icke-achtig.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef STING het volgende:
Jah, en die hebben hun technologiën weer van de Egyptenaren, die hun technologiën weer hebben van de Sumeriërs, en zij het weer hebben van de aliens van de planeet Niburu, so what's your point?
En uiteindelijk hebben we alles vanquote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, en die hebben hun technologiën weer van de Egyptenaren, die hun technologiën weer hebben van de Sumeriërs, en zij het weer hebben van de aliens van de planeet Niburu, so what's your point?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En uiteindelijk hebben we alles vanGod
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef vencodark het volgende:
Weekend: dagje semi-verplicht naar Rotterdam met vriend + 's avonds bij voorkeur uit eten.En zondag natuurlijk uitslapen.
Niet de kleutergespeldeversie met DTquote:
quote:
Ik hoop dat ze winnenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Wou morgen met date uitgaan, maar ze is een beetje ziek, dat wordt na het weekend, zaterdag verjaardag, zondag naar Ajax-Groningen...
Airwin kan het welquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, die hoop heb ik opgegeven in de tijd van de MSX bandjes
Ik tik dit dankzij de duitsersquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij de Duitsers.
Tering, die meiden zijn inmiddels oma denk ikquote:
Op die foto blijft die voorste toch ernstig lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tering, die meiden zijn inmiddels oma denk ik.
Dat zeker, maar die foto is echt al zo oudquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op die foto blijft die voorste toch ernstig lekker
en ik dacht dat ik last had van vervelingquote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
TS begint:
Vuilniszak - Technologie - Martin_Heidegger - Duitsland - Tweede_Wereldoorlog - Panzerkampfwagen_IV - Tiger_I
6 stappen, beat that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |