Ja, dat mag wel. Maar dan zitten die enge krioelende dingen tenminste verborgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als die vrouw nu met haar mooie schoenen over je penis wrijft?
Dat kan natuurlijk ook nogquote:
Wat is er nu weer eng aan voeten?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel. Maar dan zitten die enge krioelende dingen tenminste verborgen.
Jij hebt ook al een hekel aan voetenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel. Maar dan zitten die enge krioelende dingen tenminste verborgen.
Overigens wil ik er niet aan denken waar de 12 cm hak in loopt te poeren.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als die vrouw nu met haar mooie schoenen over je penis wrijft?
Mmmmmmmmmmm ik wil ook een badquote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Sorry,
Ik zo wel in bad liggen. Water stroomt al
Anale stimulatie kan ik iedereen aanraden hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens wil ik er niet aan denken waar de 12 cm hak in loopt te poeren.
Hier, hier, check wat ik vandaag heb binnengehaald!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een hekel aan voeten
Ik ookhet is dat ze relatief belangrijk zijn, anders weg ermee.
MIquote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens wil ik er niet aan denken waar de 12 cm hak in loopt te poeren.
ergste is nog, ik heb hier nog allerlei onderdelen liggen om een zeer knappe desktop in elkaar te knopen, maar het moederbord doet het niet lekker en dat moet ik al maanden omruilenquote:
Werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo tante van me! Wat ga je morgen doen voor leuks?
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Vlerk!
Bastaard!
Schorriemorrie!
Doerak!
Wat heb jij binnengehaald?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier, hier, check wat ik vandaag heb binnengehaald!
Ik heb een Onze Taal met een artikel over de herkomst van zulke woorden. Echt fantastisch.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Vlerk!
Bastaard!
Schorriemorrie!
Doerak!
Hehe, dat is wel leuk om te weten jaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een Onze Taal met een artikel over de herkomst van zulke woorden. Echt fantastisch.
Bierquote:
Twee! Bat out of hell?quote:
*pakt af*quote:
Voor PeuRac, die BOOH.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee! Bat out of hell?Die was wel echt heel lekker he
Double dog is van de brouwer van Raging Bitch? En die andere ken ik niet.
Je vergeet de anale stimulatie.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
Bier, borsten, vagina, wat een wereldtopic vandaag.
quote:
quote:
Ik had jouw bier toch ook niet vast? Dat zou ik niet af laten pakken!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi niet, daar was dit even wat te prijzig voor.
Tof!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
Dit glas.Hebbe hebbe hebbe
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |