In de hoop dat ik getrapt word door de tegenstander zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Openminded als ik ben, kom ik je wel een keer aanmoedigen als je moet voetballen
Tof he.
Zo flauw ben ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In de hoop dat ik getrapt word door de tegenstander zeker?
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Had dan iets over kreunende FOK!sters in de TT gezet, dat trekt FOK!kers !
Hehe ik zei trek
Toevallig heb ik 2 nummers van ze, dus ik zal die andere draaienquote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef dragems het volgende:
draii dan ook ff electric six *(maar niet gaybar)
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toevallig heb ik 2 nummers van ze, dus ik zal die andere draaien
ik kliktequote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
Stem op Porsche1 http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=370373&aid=11
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
Stem op Porsche1 http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=370373&aid=11
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Dalando het volgende:
Oké, ik heb gestemd:
+1 voor Piel omdat mattie
+1 voor Popje omdat ONZ Radio
Mijn epilepsie speelt opquote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef sharr het volgende:
Ik deel even een plaatje met jullie waar ik heel erg mijn best op heb gedaan en ik heb inspiratie gekregen door Koelkast.
[ afbeelding ]
Kore is kenserlekker vriendjuhhh !quote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb lekker op piel gestemd.. + waarom stemt iedereen op die Kore? ze post nooit?
wat voor pole is dat dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kore is kenserlekker vriendjuhhh !
hoe maak je die dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef sharr het volgende:
Ik deel even een plaatje met jullie waar ik heel erg mijn best op heb gedaan en ik heb inspiratie gekregen door Koelkast.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4x faalquote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kore is kenserlekker vriendjuhhh !
Mijn paard heeft nog een mooier gebitquote:
Kore (user) en haar vriend denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn paard heeft nog een mooier gebit
Wie zijn dat?
wat voor poll is dat dan?quote:
Grootste faalautist van fok.quote:
Amaiquote:
Nop.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
duidelijk verhaal toch
geen school trouwens?
lol dat is toch gewoon utopiequote:
OHH GEEMIJ EENTJEquote:
Ik kan wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie gaat er om 2 uur?
Volgens het rooster niemand
je scheld met ziektes, banquote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Driepink het volgende:
deze aids maakte de poes wakker!![]()
ze lag zo heerlijk te slapen..
stop, hammer timequote:
doe eens snel een edit makenquote:
Inkoppertje, ik doe het niet eensquote:Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik mijn nederlands mondeling live op de radio doen
Waarom?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat uit den topicjen
Waarom?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef Dalando het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #82
Ivotje
Rectum
Jouw spellingquote:
t'is nog vroegquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En is toch ook de jauwe?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ], nu gaat iedereen meine zeggen
welke? de jouwe of de meine ?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef Dalando het volgende:
Hey blijf van meinquote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef Dalando het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fookworst zonder F is fookworst?!
ROOKWORST ZONDER R, KUTquote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fookworst zonder F is fookworst?!
Kweenie, ik niet iigquote:Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef Dalando het volgende:
Mar ik kan maar een halfuurtje draaien, gaat iemand mij daarna overnemen?
hallo hoe gaat het?quote:
Toen ik het draaide vond je het wel aardig zei jequote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens wat anders doen, deze muziek is totaal niks voor mij
ik had een beter verzoekjen, die moet hij eerst draaienquote:
Ik heb die niet en als ik ga downloaden gaat mijn stream best kleauten.quote:
hoe kan dat nou? niks is beter dan britneyquote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik had een beter verzoekjen, die moet hij eerst draaien
Ik vroeg spice girlsquote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef dragems het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? niks is beter dan britney
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen ik het draaide vond je het wel aardig zei je
Je hebt gelogen tegen me!
als hij die draait dan ga ik weer intunenquote:
Hier is jauw* kutUIquote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
Jongens ik ga er weer vandoor, gr gr
[ afbeelding ]
Driepink hier is je kut UI
godskolere wat is dit voor slechte k3 namaak-meukquote:
Goed he!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
godskolere wat is dit voor slechte k3 namaak-meuk
de linkse heeft botoxquote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
godskolere wat is dit voor slechte k3 namaak-meuk
Het liefst hardstyle, want ik heb voor het grootste deel alleen maar datquote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Zokunen het volgende:
Maar dalando moet het hardstyle zijn of mag en kan alles?
botox zit neit in je tietenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te erg
[..]
Ja en? Ik heb echte tieten
Don't care, botox is FAKEquote:Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
botox zit neit in je tieten
als het goed is
Dance ;Dquote:Op donderdag 7 april 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
[ afbeelding ]
De kleine, maar veel goedkopere maar toch awesome versie van Decibel.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
[ afbeelding ]
Wij hebben hier in Hoorn een mini Defqon.1quote:Op donderdag 7 april 2011 14:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
De kleine, maar veel goedkopere maar toch awesome versie van Decibel.
Naam?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Hoorn een mini Defqon.1ook aan het strand
De line-up is anders niet slechtquote:Op donderdag 7 april 2011 14:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
De kleine, maar veel goedkopere maar toch awesome versie van Decibel.
Serieus?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Hoorn een mini Defqon.1ook aan het strand
Grrrrquote:
Het is iets kleiner, minder stages enzo, maar een kaartje is toch onder 30 euriesquote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De line-up is anders niet slecht!
- Live: D-Block & S-te-Fan
- Live: Donkey Rollers
- Noisecontrollers
- Deepack
- DJ Isaac
- Zatox (IT)
- B-Front
- Live: Crypsis
- Psyko Punkz
- Avio Live
- Coone (BE)
- Dark-E (BE)
Mc Villain
- The Prophet
- Brennan Heart
- Live: Second Identity
- Bioweapon (AU)
- Frontliner
- Wildstylez
- Ran-D
- Bass Modulators
- Wasted Penguinz (SE)
- Scope DJ
- Krusaders
Mc Da Syndrome
VJ Vidolic
- Paul Elstak (Early Rave)
- Darkraver
- Dr. Rude
- Yves
- Bass D
- Vince
- Francois
- Franky Dux
- Devon K.
Mc Ruffian
- Noize Suppressor (IT)
- Korsakoff
- Partyraiser
- Neophyte
- Tommyknocker (IT)
- Evil Activities
- Live: T-Town Dreamteam
- Live: Art of Fighters (IT)
- Amnesys (IT) vs. Mad Dog (IT)
- Unexist (IT)
- Xardio vs System Overload
- Trypsin vs. Repeater
Mc Syco & Mc Apster
Alleen die eerste ken ik van liedjes die ik hier hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De line-up is anders niet slecht!
- Live: D-Block & S-te-Fan
- Live: Donkey Rollers
- Noisecontrollers
- Deepack
- DJ Isaac
- Zatox (IT)
- B-Front
- Live: Crypsis
- Psyko Punkz
- Avio Live
- Coone (BE)
- Dark-E (BE)
Mc Villain
- The Prophet
- Brennan Heart
- Live: Second Identity
- Bioweapon (AU)
- Frontliner
- Wildstylez
- Ran-D
- Bass Modulators
- Wasted Penguinz (SE)
- Scope DJ
- Krusaders
Mc Da Syndrome
VJ Vidolic
- Paul Elstak (Early Rave)
- Darkraver
- Dr. Rude
- Yves
- Bass D
- Vince
- Francois
- Franky Dux
- Devon K.
Mc Ruffian
- Noize Suppressor (IT)
- Korsakoff
- Partyraiser
- Neophyte
- Tommyknocker (IT)
- Evil Activities
- Live: T-Town Dreamteam
- Live: Art of Fighters (IT)
- Amnesys (IT) vs. Mad Dog (IT)
- Unexist (IT)
- Xardio vs System Overload
- Trypsin vs. Repeater
Mc Syco & Mc Apster
ken jij korsakoff niet en neophyte en paul elstakquote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alleen die eerste ken ik van liedjes die ik hier hoor
De rest heb ik nog nooit van gehoord
jek unt er slapenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm jammer dat Oisterwijk zo tering ver is
Misschien neophyte, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ken jij korsakoff niet en neophyte en paul elstak
Je draaide net toch zo'n 2 seconde Atlantisquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef Dalando het volgende:
Oh ik heb het alIpv flanger selecteerde ik fade out
_!!
Zoek maar eens op google naar Korsakoffquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien neophyte, maar dat weet ik niet zeker
Nee dat was nog Anexityquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je draaide net toch zo'n 2 seconde Atlantis?!
My empty bottle ?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan dat ene liedje van korsakoff helemaal meezingen
die ene iik weet niet welke
MORE THAN A DECADE...
Toch maar nietquote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoek maar eens op google naar Korsakoff
't is Dalandoquote:
NEEquote:
Dit is d'rquote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toch maar niet
[..]
't is Dalando
dit draait dalando gewoonquote:Op donderdag 7 april 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wie heeft dit aangevraagd bij Dalando
wie is ooit op het grandioose idee gekomen om het geluid van mijn wekker in nummers te stoppenquote:
Nog geen aanvraagjes meer binnen die ik zo kan pakken, dus...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wie heeft dit aangevraagd bij Dalando
quote:Als er niemand draait mag iedereen draaien, maar draai je wel verzoekplaten en niet alleen je eigen platen
doe maar ehh..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Dalando het volgende:
Driepink vraag eens iets bij ome Dalando aan
Dat zei ik dus! Ik heb geen verzoekjes nog!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/regels
[..]
hardcore heb ik ook wat nummers, even mijn archief kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
doe maar ehh..
amnesys - refly..
eigenlijk hardcore, maar met zo'n lekkere beat enzo![]()
Mja maar we draaien overdag mainstream he, anders moet je je voortaan laten inplannen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat zei ik dus! Ik heb geen verzoekjes nog!
Watquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mja maar we draaien overdag mainstream he, anders moet je je voortaan laten inplannen.
Dit is iig niet de bedoeling, maargoed. Veel plezier tot morgen
wat je nu draait is kut(hardstyle) en als je je niet ingepland hebt moet je verzoekjes doen of mainstreamquote:
Dit dus, al hoor ik daar niet bijquote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aah Koelkast, er zijn nu toch voldoende mensen die het waarderen ?
3e keer: Als ik verzoekjes moet doen moet ik die vooraf binnenkrijgen anders heb ik ze niet. Daarom ga ik nu al iets zachters doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
[..]
wat je nu draait is kut(hardstyle) en als je je niet ingepland hebt moet je verzoekjes doen of mainstream
Hij kan het gewoon laten inplannen, dan is er geen probleem. Nu wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aah Koelkast, er zijn nu toch voldoende mensen die het waarderen ?
Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij kan het gewoon laten inplannen, dan is er geen probleem. Nu wel.
als hij inplant is het geen probleem. maar hij draait op een leeg stuk dus verzoekjes/mainstreamquote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef Driepink het volgende:
ik vind het een beetje overdreven, er luisteren 10 man ofzo, waarvan de helf niet meepost..
hij vroeg nog: kan ik draaien, niemand zegt nee..
en zo onderhand weten mensen wel wat ze van dalando verwachten..
en zo vaak word dit ook weer niet gedraaid overdag.. aangezien 's avonds alleen maar slap word geouwehoerd
En nog meer gezeik?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef Driepink het volgende:
later spees!
en alsnog, dalando, lekker doorgaan zoals je ging!
nu klinkt dit weer nergens naar
je weet wat dalando draait, anders had je net je bek open moeten trekken en verzoekjes moeten duursturen..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef dragems het volgende:
[..]
als hij inplant is het geen probleem. maar hij draait op een leeg stuk dus verzoekjes/mainstream
Ik ben er 5 minuten niet en bam meteen dit. Er zijn een paar kleine regels, hou je daar aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Dat jij er een probleem van maakt bedoel je?
Nee dat weet je niet want het rooster is leeg, dus draakje hoort te draaien. Ging alleen niet aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
je weet wat dalando draait, anders had je net je bek open moeten trekken en verzoekjes moeten duursturen..
Ik draai nu toch goed of niet soms?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben er 5 minuten niet en bam meteen dit. Er zijn een paar kleine regels, hou je daar aan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Dalando het volgende:
Ik draai, alles werkt, ik doe verzoekjes van SSB, en dan komt koelkast en moet de hele zooi weer anders.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dalando schatje.. wil je voor mij iets van caro emerald draaien
Nee, dat zijn de regels. Laat je gewoon inplannen? Dit slot is al de hele dag leeg, waarom heb je me niet een DM gestuurd?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Dalando het volgende:
Ik draai, alles werkt, ik doe verzoekjes van SSB, en dan komt koelkast en moet de hele zooi weer anders.
niet weten wat dalando draait is hetzelfde als niet weten wie kees isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee dat weet je niet want het rooster is leeg, dus draakje hoort te draaien. Ging alleen niet aan.
Ik heb daar niks van en anders krijgen we de buffer treinquote:
Ik luister niet, zoek het uit. Ga maar lekker allemaal je eigen gangetje.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik draai nu toch goed of niet soms?
Hij draaide toch gewoon verzoekjesquote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de regels. Laat je gewoon inplannen? Dit slot is al de hele dag leeg, waarom heb je me niet een DM gestuurd?
ik zit toch verzoekjes te doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
je weet wat dalando draait, anders had je net je bek open moeten trekken en verzoekjes moeten duursturen..
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van en anders krijgen we de buffer trein
Oké. Deadmau5. Dat is toch mainstream genoeg? Verdomme zeg hé.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister niet, zoek het uit. Ga maar lekker allemaal je eigen gangetje.
ik merk hetquote:
Je doet maar wat je niet laten kunt.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oké. Deadmau5. Dat is toch mainstream genoeg? Verdomme zeg hé.
mainstream.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik merk het![]()
maar oke verzoekjes:
dalando,
als je ze hebt:
het hele euvre van noisekick
idem dat van partyraiser, klaar
gast, serieus, hij vroeg 5 minuten van tevoren: oh kan ik draaien dan..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt.
Laat je voortaan gewoon inplannen, dan mag je alles draaien wat je wil.
Dat ging lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt.
Laat je voortaan gewoon inplannen, dan mag je alles draaien wat je wil.
niet aan 1 van de inplanners, want hij staat niet op het roosterquote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
gast, serieus, hij vroeg 5 minuten van tevoren: oh kan ik draaien dan..![]()
serieus..
Ja dat klopt ja. Maar ik zei al, dat ging zo lekker, jij was er niet en het was 5 minuten van te voren.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet aan 1 van de inplanners, want hij staat niet op het rooster
echtquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet aan 1 van de inplanners, want hij staat niet op het rooster
Dan nog kun je me DM'en, dan lees ik het later.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja. Maar ik zei al, dat ging zo lekker, jij was er niet en het was 5 minuten van te voren.
Ok, prima.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
echt
als je zo doorgaat raak je luisteraars kwijt weet je![]()
meneertje controlfreak.. de tering.. nu zijn er weinig luisteraars ivm school/werk en dan mag alleen nog steeds hetgene gedraait worden dat jij goed vind..
http://dm.fok.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
DMen is makkelijk als iemand niet post in het topic..
hoe moet je diegene dmen dan
door naar het DM menu te gaan en daar djkoelkast in te tikkenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
idd ook wel vaker problemen mee gehad ja!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
Jaa met jou ook ?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey
Alles goed, en zit je nu vlak bij me in Lunetten?
zak in de stront en ga kutmuziek draaienquote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Dalando het volgende:
Iemand moet me zo gaan invallen, wie?
Koelkast, zet draakje er maar in anders.
Wat doe ik nou weer verkeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zak in de stront en ga kutmuziek draaien
Ja gaat lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa met jou ook ?
Heul vlakbij![]()
Was vanmorgen nog in Utrecht omdat sollicitatiegesprek
zo echt jij hequote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zak in de stront en ga kutmuziek draaien
Dragemsquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja gaat lekker
Het bedrijf waar ik werk heet vanaf afgelopen maandag 365_ echt een faal naam.
Waar ging je solliciteren en hoe ging het ?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
Graag alle radiovragen, inplannen etc. bij Driepink vandaag, hij is de baas vandaag, ik ben weg.
Er waren geen problemen, totdat mnr koelkast kwam. Nu moet ik rennen, dag!quote:
inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Er waren geen problemen, totdat mnr koelkast kwam.
ga jij draaien? even overleggen met 3pinkquote:
Ik ook halfquote:
Ja, graagquote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef ToT het volgende:
Of zal ik anders een half uurtje eerder beginnen?
nee het was niet mainstream. hij heeft gewoon gelijk. al komt het vaak bazig over. dat is ook omdat hij het altijd is die het moet zeggen. er zijn gewoon afspraken en die zijn heel redelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Driepink het volgende:
nu doet ie het inderdaad goed
Dalando, wat een drama queen was dat net zegging toch gewoon goed?
Heb je iets van graffiti6?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef dragems het volgende:
ok verzoekjes? kan er misschien 5 doen of zo?
Al jaren mezelf, alleen soms weer een andere naamquote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
O god, weer een Koelkast kloon hoor!
ik zeg het nog 1 keer, omdat het niet door je dikke kop komt:quote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef dragems het volgende:
[..]
nee het was niet mainstream. hij heeft gewoon gelijk. al komt het vaak bazig over. dat is ook omdat hij het altijd is die het moet zeggen. er zijn gewoon afspraken en die zijn heel redelijk
nee wel 3 anderenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef Zokunen het volgende:
Dragems heb je Jamiroquai - (Don't) Give Hate A Chance
Omdat hij gelijk heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh en waarom dan wel?
als niemand klaagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |