Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij kan het gewoon laten inplannen, dan is er geen probleem. Nu wel.
als hij inplant is het geen probleem. maar hij draait op een leeg stuk dus verzoekjes/mainstreamquote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef Driepink het volgende:
ik vind het een beetje overdreven, er luisteren 10 man ofzo, waarvan de helf niet meepost..
hij vroeg nog: kan ik draaien, niemand zegt nee..
en zo onderhand weten mensen wel wat ze van dalando verwachten..
en zo vaak word dit ook weer niet gedraaid overdag.. aangezien 's avonds alleen maar slap word geouwehoerd
En nog meer gezeik?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef Driepink het volgende:
later spees!
en alsnog, dalando, lekker doorgaan zoals je ging!
nu klinkt dit weer nergens naar
je weet wat dalando draait, anders had je net je bek open moeten trekken en verzoekjes moeten duursturen..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef dragems het volgende:
[..]
als hij inplant is het geen probleem. maar hij draait op een leeg stuk dus verzoekjes/mainstream
Ik ben er 5 minuten niet en bam meteen dit. Er zijn een paar kleine regels, hou je daar aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Dat jij er een probleem van maakt bedoel je?
Nee dat weet je niet want het rooster is leeg, dus draakje hoort te draaien. Ging alleen niet aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
je weet wat dalando draait, anders had je net je bek open moeten trekken en verzoekjes moeten duursturen..
Ik draai nu toch goed of niet soms?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben er 5 minuten niet en bam meteen dit. Er zijn een paar kleine regels, hou je daar aan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Dalando het volgende:
Ik draai, alles werkt, ik doe verzoekjes van SSB, en dan komt koelkast en moet de hele zooi weer anders.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dalando schatje.. wil je voor mij iets van caro emerald draaien
Nee, dat zijn de regels. Laat je gewoon inplannen? Dit slot is al de hele dag leeg, waarom heb je me niet een DM gestuurd?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Dalando het volgende:
Ik draai, alles werkt, ik doe verzoekjes van SSB, en dan komt koelkast en moet de hele zooi weer anders.
niet weten wat dalando draait is hetzelfde als niet weten wie kees isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee dat weet je niet want het rooster is leeg, dus draakje hoort te draaien. Ging alleen niet aan.
Ik heb daar niks van en anders krijgen we de buffer treinquote:
Ik luister niet, zoek het uit. Ga maar lekker allemaal je eigen gangetje.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik draai nu toch goed of niet soms?
Hij draaide toch gewoon verzoekjesquote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de regels. Laat je gewoon inplannen? Dit slot is al de hele dag leeg, waarom heb je me niet een DM gestuurd?
ik zit toch verzoekjes te doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
je weet wat dalando draait, anders had je net je bek open moeten trekken en verzoekjes moeten duursturen..
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van en anders krijgen we de buffer trein
Oké. Deadmau5. Dat is toch mainstream genoeg? Verdomme zeg hé.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister niet, zoek het uit. Ga maar lekker allemaal je eigen gangetje.
ik merk hetquote:
Je doet maar wat je niet laten kunt.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oké. Deadmau5. Dat is toch mainstream genoeg? Verdomme zeg hé.
mainstream.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik merk het![]()
maar oke verzoekjes:
dalando,
als je ze hebt:
het hele euvre van noisekick
idem dat van partyraiser, klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |