gast, serieus, hij vroeg 5 minuten van tevoren: oh kan ik draaien dan..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt.
Laat je voortaan gewoon inplannen, dan mag je alles draaien wat je wil.
Dat ging lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt.
Laat je voortaan gewoon inplannen, dan mag je alles draaien wat je wil.
niet aan 1 van de inplanners, want hij staat niet op het roosterquote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
gast, serieus, hij vroeg 5 minuten van tevoren: oh kan ik draaien dan..![]()
serieus..
Ja dat klopt ja. Maar ik zei al, dat ging zo lekker, jij was er niet en het was 5 minuten van te voren.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet aan 1 van de inplanners, want hij staat niet op het rooster
echtquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet aan 1 van de inplanners, want hij staat niet op het rooster
Dan nog kun je me DM'en, dan lees ik het later.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja. Maar ik zei al, dat ging zo lekker, jij was er niet en het was 5 minuten van te voren.
Ok, prima.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
echt
als je zo doorgaat raak je luisteraars kwijt weet je![]()
meneertje controlfreak.. de tering.. nu zijn er weinig luisteraars ivm school/werk en dan mag alleen nog steeds hetgene gedraait worden dat jij goed vind..
http://dm.fok.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
DMen is makkelijk als iemand niet post in het topic..
hoe moet je diegene dmen dan
door naar het DM menu te gaan en daar djkoelkast in te tikkenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
idd ook wel vaker problemen mee gehad ja!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
Jaa met jou ook ?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey
Alles goed, en zit je nu vlak bij me in Lunetten?
zak in de stront en ga kutmuziek draaienquote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Dalando het volgende:
Iemand moet me zo gaan invallen, wie?
Koelkast, zet draakje er maar in anders.
Wat doe ik nou weer verkeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zak in de stront en ga kutmuziek draaien
Ja gaat lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa met jou ook ?
Heul vlakbij![]()
Was vanmorgen nog in Utrecht omdat sollicitatiegesprek
zo echt jij hequote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zak in de stront en ga kutmuziek draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |