Ik dacht meer aan deze dame KDquote:Op donderdag 7 april 2011 16:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht al dat ik je ergens van herkende
Die is tenmiste grappig!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:52 schreef twentemeisje het volgende:
Tally morgen ben je mama!!!Heel veel succes meis!
Ben erg benieuwd naar jullie meisje!
[..]
Ik dacht meer aan deze dame KD
[ afbeelding ]
* twentemeisje gaat weer op haar handen zitten
Ik dacht meer aan een meid die hier ook 5 dagen gepost heeftquote:
een vrijbrief om te provoceren, heerlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we anders gewoon mee stoppen? Elkaar gewoon laten gaan?
Je hoéft niet te reageren op vragen en opmerkingen he? Voor beide partijen?
Capricia is, zoals ik heb begrepen, capricia. Niet altijd de subtielste, nogal eens in voor een provocerende opmerking etc. Als je daar niet tegen kan, moet je er maar overheen lezen. Er op in gaan zal het iig niet minder maken...
Wow!!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een meid die hier ook 5 dagen gepost heeft
Diegene die van de verloskundige had gehoord dat ze best elke dag kon drinken en zo veel kon roken als ze wilde
Maar belangrijkere zakenMorgen
Alles is nu echt klaar. De maxi cosi hebben we (schoonmama en ik) voor het eerst geprobeerd in de auto
Mijn ouders en tante zijn nog even geweest om succes te wensen. Dr bedje is opgemaakt met een lakentje met haar naam er op
Alleen mijn laptop (ja ik weet het verslaafd!) moet nog even in de tas en dan staat alles klaar
Is het al morgen![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:14 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow!!
Lieve Tally en A. het is (bijna) zo ver, jullie worden echt echt echt mama en papa <3
Zo lang gewenst en gehoopt en morgen zal ze daar eindelijk zijn, jullie dochtertje!
Veel succes morgen. Komen jullie snel een plaatje showen als ze daar is?
(Ik ben helemaal niet nieuwsgierig haha, en ben ook heel benieuwd naar de naam die jullie hebben uitgekozen!)
Een dikke knuffel voor jullie allebei (en morgen voor alle drie)
Misschien ben je inmiddels wel volwassen.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk niet! Een onbeantwoorde vraag of opmerking van haar zal de sfeer nauwelijks verpesten lijkt me.
Maar als jij, en anderen, je energie en topic willen besteden aan het afbranden van iemand die je zgn niks boeit, be my guest. Mijn idee van gezellig posten is anders iig.
Echt, ik snap die drang om maar op dat soort dingen te happen gewoon niet (meer).
Vind je dat belangrijk.. Dat het gezellig blijft?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een vrijbrief om te provoceren, heerlijk.
En niet altijd de subtielste, mooi..dan kan ze eens op r flikker krijgen van haar gelijken hier.
Op stomme vragen kan je stomme antwoorden verwachten.. ik geloof niet dat wij 'er maar overheen moeten lezen' ik denk dat zij de persoon is die zich aan moet passen wil het hier gezellig blijven, toch?
Vroeg naar bed zodat we nog zo veel mogelijk kunnen slapenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]![]()
![]()
Zullen jullie nog kunnen slapen vannacht? Zelfs ik ben al zenuwachtig haha
En sommige zijn het reageren niet waardquote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Misschien ben je inmiddels wel volwassen.
whatever Retardia \quote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind je dat belangrijk.. Dat het gezellig blijft?
quote:
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |