Heb ik idd over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb ik al gegeven in het vorige deel. Waarin duidelijk staat dat het wetenschappelijk niet bewezen is dat 1 glas alcohol op een avond schadelijk is. Maar speciaal voor de niet zo goed lezenden onder u, nogmaals de link:
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/A/Alcohol
Hier nog wat serieus wetenschappelijk onderbouwd onderzoek:quote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Heb ik idd over het hoofd gezien.
Verder geen alcohol gedronken tijdens de zwangerschap dus heb ook geen antwoord op je vraag.
Wat is nu het probleem? wil je nu echt van ons horen dat het prima is dat je drinkt? Het is prima, serieus, je moet het heus helemaal zelf weten... Ik zou het zelf niet doen, maar hee, dat ben ik he. Ik heb ook een aanvullende verzekering en geen extra eigen risico, gewoon omdat ik meer van het zekere voor het onzekere ben.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier nog wat serieus wetenschappelijk onderbouwd onderzoek:
http://www2.potsdam.edu/hansondj/fetalalcoholsyndrome.html
Als het niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden, vind ik het angstzaaien.
Wat wil je nu met je eindeloze gezeur bereiken? Aanmoediging dat je gewoon moet blijven drinken?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit komt uit jouw link:quote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou er maar naar luisteren, het is wetenschappelijk onderbouwd!quote:There is always the possibility that some as yet unidentified harm to a baby might result from light or moderate drinking during pregnancy.
Given the above possibility, even if remote, the very safest choice for an expectant mother's fetus would be to abstain.
Je haalt de woorden uit mijn mond/vingersquote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef bitterend het volgende:
jeetje 5 pagina's bij gekomen sinds ik voor het laatst vanochtend keek...eehh
Dat was ik me net af aan het vragen: is het strafbaar als een zwangere vrouw veel rookt en alcohol drinkt? Zijn er grenzen aan wat je mag doen als je zwanger bent? Heeft de ongeboren foetus ook rechten? Ook al is de zwangerschap nog maar pril?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Troel het volgende:
Jammer dat je geen kinderbescherming kunt inschakelen als je niet weet wie de persoon achter een naampje is
Gezien het feit dat abortus legaal is tot een bepaalde termijn, kan ik me niet voorstellen dat zoiets strafbaar zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat was ik me net af aan het vragen: is het strafbaar als een zwangere vrouw veel rookt en alcohol drinkt? Zijn er grenzen aan wat je mag doen als je zwanger bent? Heeft de ongeboren foetus ook rechten? Ook al is de zwangerschap nog maar pril?
Alsof een embryo van 7 weken rechten heeft...Moet niet veel gekker worden met jullie.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat was ik me net af aan het vragen: is het strafbaar als een zwangere vrouw veel rookt en alcohol drinkt? Zijn er grenzen aan wat je mag doen als je zwanger bent? Heeft de ongeboren foetus ook rechten? Ook al is de zwangerschap nog maar pril?
........quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Alsof een embryo van 7 weken rechten heeft...Moet niet veel gekker worden met jullie.
Laat je vriend/man een paar keer met je oefenen. Die vergeet dat niet danquote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Vanmorgen ben ik bij de VK geweest, alles was goed
Vraagje:
Ik heb van mijn fysio bevallingsoefeningen meegekregen (ook daar geoefend natuurlijk), maar ik ben bang dat ik tijdens een wee alles vergeet.
Is dat realistisch, en hoe gaan jullie dat aanpakken?
Het gaat mij vooral om de ademhalingsoefeningen voor de ontsluitingsweeen..
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Sannne het volgende:
Joh doe je wat je wilt, ga zuipen, roken, vreet een bak filet americain leeg, ga kickboksen, snuif een lijntje coke en ga vooral niet naar de verloskundige
Ik ben dr klaar mee.
Amen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Nou... inderdaad! Wat een gezeik... en dat nou al een aantal pagina's achter elkaar.
![]()
Wil je nou van òns horen dat het oke is dat je drinkt? Prima joh, drink lekker door. Blijkbaar maakt het je niet uit of het wel of geen gevolgen heeft voor je kind. Als jij maar lekker een glaasje wijn kunt drinken. Gelukkig is het jouw kind en niet het mijne... alleen jammer dat jij de moeder bent. Ik ken zat mensen die alles over hebben voor een zwangerschap en die er alles aan doen dit te realiseren. Van die non-chalante types zoals jij, gaan mijn haren echt overeind staan.![]()
Raar he, dat er hier nogal heftig op gereageerd wordt. Als je wat drinkt of rookt en je weet nog niet dat je zwanger bent, oke. Maar zodra je het wel weet, kun je er toch rekening mee houden??Is het nou zooo moeilijk om het niet te doen? Ik vind dat alleen maar egoistisch als je zo denkt als jij. Het gaat hier niet alleen om jou, maar ook om een ongeboren kind.
Trouwens, deze week flinke aanbiedingen bij de AH op wijn. Ik zou er snel heengaan als ik jou was...!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |