abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 13:47:01 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95165902
Vlindur, ik ga het aanpassen!
pi_95166145
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, ik ga het aanpassen!
Dank je wel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 7 april 2011 @ 14:00:03 #53
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95166399
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Heb ik al gegeven in het vorige deel. Waarin duidelijk staat dat het wetenschappelijk niet bewezen is dat 1 glas alcohol op een avond schadelijk is. Maar speciaal voor de niet zo goed lezenden onder u, nogmaals de link:

http://www.babybytes.nl/encyclopedie/A/Alcohol
Heb ik idd over het hoofd gezien.

Verder geen alcohol gedronken tijdens de zwangerschap dus heb ook geen antwoord op je vraag.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 14:08:00 #54
236264 crew  capricia
pi_95166692
quote:
Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Heb ik idd over het hoofd gezien.

Verder geen alcohol gedronken tijdens de zwangerschap dus heb ook geen antwoord op je vraag.
Hier nog wat serieus wetenschappelijk onderbouwd onderzoek:
http://www2.potsdam.edu/hansondj/fetalalcoholsyndrome.html

Als het niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden, vind ik het angstzaaien.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 april 2011 @ 14:12:32 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95166893
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat is nu het probleem? wil je nu echt van ons horen dat het prima is dat je drinkt? Het is prima, serieus, je moet het heus helemaal zelf weten... Ik zou het zelf niet doen, maar hee, dat ben ik he. Ik heb ook een aanvullende verzekering en geen extra eigen risico, gewoon omdat ik meer van het zekere voor het onzekere ben.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95166956
quote:

[..]

Wat wil je nu met je eindeloze gezeur bereiken? Aanmoediging dat je gewoon moet blijven drinken? :?
  donderdag 7 april 2011 @ 14:14:50 #57
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_95166968
quote:

[..]

Dit komt uit jouw link:

quote:
There is always the possibility that some as yet unidentified harm to a baby might result from light or moderate drinking during pregnancy.
Given the above possibility, even if remote, the very safest choice for an expectant mother's fetus would be to abstain.
Ik zou er maar naar luisteren, het is wetenschappelijk onderbouwd! ^O^
pi_95167035
jeetje 5 pagina's bij gekomen sinds ik voor het laatst vanochtend keek...eehh
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:29:02 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_95167582
Jammer dat je geen kinderbescherming kunt inschakelen als je niet weet wie de persoon achter een naampje is :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 7 april 2011 @ 14:30:13 #60
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95167643
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef bitterend het volgende:
jeetje 5 pagina's bij gekomen sinds ik voor het laatst vanochtend keek...eehh
Je haalt de woorden uit mijn mond/vingers :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95167683
Maar dames, jullie denken dat naar de sauna geen kwaad kan? ik wil heel graag nog een keer naar Busselo het is onze favoriet sauna! ik ga normaal nooit in de finse sauna van boven de 80...kan ik niet tegen! maar 70c vind ik heerlijk en turkse bad ook (hamam)...moet kunnen toch??
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_95167769
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Troel het volgende:
Jammer dat je geen kinderbescherming kunt inschakelen als je niet weet wie de persoon achter een naampje is :{
Dat was ik me net af aan het vragen: is het strafbaar als een zwangere vrouw veel rookt en alcohol drinkt? Zijn er grenzen aan wat je mag doen als je zwanger bent? Heeft de ongeboren foetus ook rechten? Ook al is de zwangerschap nog maar pril?
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 april 2011 @ 14:48:27 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95168516
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat was ik me net af aan het vragen: is het strafbaar als een zwangere vrouw veel rookt en alcohol drinkt? Zijn er grenzen aan wat je mag doen als je zwanger bent? Heeft de ongeboren foetus ook rechten? Ook al is de zwangerschap nog maar pril?
Gezien het feit dat abortus legaal is tot een bepaalde termijn, kan ik me niet voorstellen dat zoiets strafbaar zou kunnen zijn.
pi_95168654
Je doet me aan iemand denken Capricia :')
wel opvallend dat je in enkele post benoemt dat je en drugs en drank gebruikt, de sauna in wil gaan en je af en toe in elkaar laat trappen bij thaiboksen en je het dan raar vindt dat mensen er nogal onwennig op reageren.
en ook erg vreemd dat BE het normaal schijnt te vinden dat ze die reactie dan opwekt :D
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 14:52:33 #65
236264 crew  capricia
pi_95168736
quote:
Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Alsof een embryo van 7 weken rechten heeft...Moet niet veel gekker worden met jullie.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95168785
ik geloof dat zelfs die 6 jaar wachten nog 40 jaar te weinig was.
pi_95168911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Alsof een embryo van 7 weken rechten heeft...Moet niet veel gekker worden met jullie.
........ :N
pi_95168976
Inderdaad KD.

Capricia, ik wens je kind alvast veel sterkte met zo'n moeder. Ik ken genoeg vrouwen die er zoveel voor hebben om zwanger te worden. Jij bent het en gaat er zo onvoorzichtig mee om.... -O-
  donderdag 7 april 2011 @ 15:25:43 #69
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_95170214
Morgen de eerste afspraak bij de vk, ik ben benieuwd.

Ik was de laatste tijd trouwens een beetje misselijk, maar dat blijkt achteraf door vermoeidheid te komen. Een half dagje bijslapen (Annicka was bij opa en oma) en het is weg.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 7 april 2011 @ 15:31:33 #70
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95170492
Vanmorgen ben ik bij de VK geweest, alles was goed :)

Vraagje:
Ik heb van mijn fysio bevallingsoefeningen meegekregen (ook daar geoefend natuurlijk), maar ik ben bang dat ik tijdens een wee alles vergeet.
Is dat realistisch, en hoe gaan jullie dat aanpakken?

Het gaat mij vooral om de ademhalingsoefeningen voor de ontsluitingsweeen..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 april 2011 @ 15:36:41 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95170732
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Vanmorgen ben ik bij de VK geweest, alles was goed :)

Vraagje:
Ik heb van mijn fysio bevallingsoefeningen meegekregen (ook daar geoefend natuurlijk), maar ik ben bang dat ik tijdens een wee alles vergeet.
Is dat realistisch, en hoe gaan jullie dat aanpakken?

Het gaat mij vooral om de ademhalingsoefeningen voor de ontsluitingsweeen..
Laat je vriend/man een paar keer met je oefenen. Die vergeet dat niet dan ;)
pi_95170834
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Sannne het volgende:
Joh doe je wat je wilt, ga zuipen, roken, vreet een bak filet americain leeg, ga kickboksen, snuif een lijntje coke en ga vooral niet naar de verloskundige :)

Ik ben dr klaar mee.
:Y Nou... inderdaad! Wat een gezeik... en dat nou al een aantal pagina's achter elkaar. }:|

Wil je nou van òns horen dat het oke is dat je drinkt? Prima joh, drink lekker door. Blijkbaar maakt het je niet uit of het wel of geen gevolgen heeft voor je kind. Als jij maar lekker een glaasje wijn kunt drinken. Gelukkig is het jouw kind en niet het mijne... alleen jammer dat jij de moeder bent. Ik ken zat mensen die alles over hebben voor een zwangerschap en die er alles aan doen dit te realiseren. Van die non-chalante types zoals jij, gaan mijn haren echt overeind staan. :r

Raar he, dat er hier nogal heftig op gereageerd wordt. Als je wat drinkt of rookt en je weet nog niet dat je zwanger bent, oke. Maar zodra je het wel weet, kun je er toch rekening mee houden??Is het nou zooo moeilijk om het niet te doen? Ik vind dat alleen maar egoistisch als je zo denkt als jij. Het gaat hier niet alleen om jou, maar ook om een ongeboren kind.

Trouwens, deze week flinke aanbiedingen bij de AH op wijn. Ik zou er snel heengaan als ik jou was...! :Y) :W
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95170909
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Jose81 het volgende:

[..]

:Y Nou... inderdaad! Wat een gezeik... en dat nou al een aantal pagina's achter elkaar. }:|

Wil je nou van òns horen dat het oke is dat je drinkt? Prima joh, drink lekker door. Blijkbaar maakt het je niet uit of het wel of geen gevolgen heeft voor je kind. Als jij maar lekker een glaasje wijn kunt drinken. Gelukkig is het jouw kind en niet het mijne... alleen jammer dat jij de moeder bent. Ik ken zat mensen die alles over hebben voor een zwangerschap en die er alles aan doen dit te realiseren. Van die non-chalante types zoals jij, gaan mijn haren echt overeind staan. :r

Raar he, dat er hier nogal heftig op gereageerd wordt. Als je wat drinkt of rookt en je weet nog niet dat je zwanger bent, oke. Maar zodra je het wel weet, kun je er toch rekening mee houden??Is het nou zooo moeilijk om het niet te doen? Ik vind dat alleen maar egoistisch als je zo denkt als jij. Het gaat hier niet alleen om jou, maar ook om een ongeboren kind.

Trouwens, deze week flinke aanbiedingen bij de AH op wijn. Ik zou er snel heengaan als ik jou was...! :Y) :W
Amen. _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 15:41:29 #74
236264 crew  capricia
pi_95170968
Ik hoop niet dat ik ook zo onverdraagzaam word als jullie door de hormonen.
Of had je daar altijd al last van?
Rot voor je kind zeg.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95170974
Zo, en nu reageren op mensen die er echt toe doen ;).

JuffrouwJannie, fijn dat alles goed was!! ^O^

Tally, wat een geweldig idee moet het zijn dat jullie morgen ein-de-lijk papa en mama zijn!! O+ Alvast heel veel sterkte/succes/plezier voor morgen!! :* :* :*

Vandaag intake gehad van het kraambureau. Verder gaat alles z'n gangetje. Heb wel wat vaker buikpijn... misschien moet ik eens wat minder doen en wat vaker gaan zitten... :')
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')