Tally!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:19 schreef Tally het volgende:
Om 0:00 schoot mn slijmprop met een bloedgang er uit en verloor ik veel vruchtwater. 10 minuten later waren we in t zkh. 01:28 is ze met ks ter wereld gekomen. Ze weegt 3130 gram en is 49 cm groot. Wij zijn sinds vannacht trotse ouders van Zoë. Ik ben verliefd op mijn dochter en op haar supertrotse vader! Ze is echt prachtig.
We zijn ontzettend verliefdquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:36 schreef huuphuup het volgende:
Ha actie! tof!
Je meisje was het duidelijk eens met de datum die jullie voor haar gekozen hebben Tally! gefeliciteerd, je klinkt heerlijk verliefd![]()
j-net zet hem op![]()
Tally, wat geweldig, gefeliciteerd!!! Geniet van jullie meisje, wat een mooie naam heeft ze gekregen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef Tally het volgende:
[..]
We zijn ontzettend verliefd
Dit is die roze wolk die ik tijdens de zwangerschap heb gemist!
En je vriendin werd vandaag toch ook ingeleid?quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:44 schreef J-net het volgende:
K heb weeen. Hele echte pijnlijke weeen.
En mn water is ook gebroken.
Weet niet of k kan updaten, probeer t en anders horen jullie t als t er is.
Zo leuk als zulke dingen gewoon kloppenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef Tally het volgende:
Wij hadden deze naam jaren geleden bedacht toen we net verkering hadden maar toen mijn man er achter kwam dat t joods was wilde hij t eerst niet
Wij zijn beide Renault gek en dr heet ook een auto zo
Zo mooi dit! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef Tally het volgende:
[..]
We zijn ontzettend verliefd
Dit is die roze wolk die ik tijdens de zwangerschap heb gemist!
fijn dat echo super was...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Als ik zo als eerste post in een nieuw topic, KAN het haast niet over het hoofd gezien worden he?
Dus in de herhaling:
Mijn echo was goed!Dus graag in de OP: 16 november: JuffrouwJannie
Dan hoop ik toch dat je het nu mis hebt Beregt, want anders moet ik met Jeetjejom mee en dat is volgende week al. Er zit 2 weken tussen ons dus het kan wel, maar dan moet zij wat overtijd lopen en dat gun ik haar ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Beregd het volgende:
Een bevalling komt hier nooit alleen, heb ik de indruk.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
Jáá, nieuwe aanwinsten voor het kleine baby'tjestopic!
Net als mijn kat!quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:20 schreef Tally het volgende:
Dr naam staat er raar! Ze heet dus Zoe met puntjes boven de e!
Van harte gefeliciteerd Tallyquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Een datum 2ling! Mijn vliezen zijn om 12 uur gebroken. En net na 1 uur is ze geboren.
Dr specs komen dr aan. Nu eerst even slapenZe is echt prachtig!
JJ kan ook gewoon morgen bevallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef danic het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat je het nu mis hebt Beregt, want anders moet ik met Jeetjejom mee en dat is volgende week al. Er zit 2 weken tussen ons dus het kan wel, maar dan moet zij wat overtijd lopen en dat gun ik haar ook niet
Klopt, maar dan ga ik nog niet met haar mee hoor, ik ben nog geen 37 weken dus dat vind ik niet zo'n goed idee.quote:
Ach als ik nu gewoon de 40w vol maak, kun jij prima met 38w bevallen toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef danic het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat je het nu mis hebt Beregt, want anders moet ik met Jeetjejom mee en dat is volgende week al. Er zit 2 weken tussen ons dus het kan wel, maar dan moet zij wat overtijd lopen en dat gun ik haar ook niet
Ja dat had ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:38 schreef Jeetjejom het volgende:
J-Net gefeliciteerd!!!!!!
Mooie naam en wat een lekker snelle bevalling! Geniet van je ventje!
[..]
Ach als ik nu gewoon de 40w vol maak, kun jij prima met 38w bevallen toch?
Maar wat hierboven ook al gezegd werd, kan zomaar ineens beginnen (heb niet echt het gevoel, maar goed.....)
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef J-net het volgende:
Om 1 uur brak water en begonnen weeen, om 5.30 kwam VK 6cm ontsluiting dus naar zkh.
Om 7.15 kwam ze weer, om 8.05 persen en om 8.37 is onze zoon K i r a n geboren. Zijn nu net thuis.
Updaten ging net, ging zo snl allemaal. Viendin is bezig, had al wat krampjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |