Ok, doei!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Ik heb geen advies nodig van iemand op een internet fora
Toch wel: 'fora' is meervoud. Je bevindt je nu op een forum.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Ik heb geen advies nodig van iemand op een internet fora
Uh nee. Hoe lang is een chinees. Tjezus. Dat weet echt iedereenquote:
Je bent in de war met Hoe Lang.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Whuzz het volgende:
Uh nee. Hoe lang is een chinees. Tjezus. Dat weet echt iedereen
Die neef van Zo Dun? Hmm, misschien. Die had wel op zijn 19e met zijn vriendin een huis gekocht in Hudreg. Misschien dat die de vraag kan beantwoorden dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je bent in de war met Hoe Lang.
Ja, die. Heette zijn vriendin niet 'Vlaag Liev'?quote:
Dat is zijn ex. Huidige heet "Foraa Aviez"quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, die. Heette zijn vriendin niet 'Vlaag Liev'?
Dus die heet dan als ze trouwen 'Foraa Dun-Aviez'?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Dat is zijn ex. Huidige heet "Foraa Aviez"
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus die heet dan als ze trouwen 'Foraa Dun-Aviez'
Nou daar heb ik dan wel een instemmend gevoel bij.
Erger nog, de verkoopcijfers van januari en februari waren juist positief volgens Kadaster en CBS ten opzichte van dezelfde maanden in het jaar ervoor (maart is nog niet bekend). Nu gaat Hukker het 1e kwartaal plots vergelijken met een vierde kwartaal met de altijd beste maand van het jaar december.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef droom_econoom8 het volgende:
Grappig die NVM vandaag. Na jaren mooi weer spelen:
[..]
Naar de achtergrond kunnen we gissen, maar er zijn genoeg mogelijke redenen te bedenken waarom die makel-leugenaartjes zoiets zouden kunnen roepen. Bijvoorbeeld:
• Door ook een keer met slecht nieuw te komen, hopen ze wellicht weer betrouwbaar over te komen. Niemand vertrouwt de cijfers van de NVM namelijk nog. De NVM speelt al jaren mooi weer, terwijl de cijfers van de enige, betrouwbare bron CBS (in samenwerking met het Kadaster) sinds 2008 negatief zijn.
• Als ze slecht nieuws in één keer brengen, kunnen ze daarna goed nieuws in kleine beetjes brengen (of maken), en zo de beeldvorming opnieuw proberen te beïnvloeden met hun haleluja-verhalen.
• Huizenverkopers moeten er maar eens aan geloven dat hun bergje stenen minder waard is. Zolang die kogel niet door de kerk is en verkopers idiote verwachtingen hebben, kunnen makelaars bijna niks verkopen.
• En natuurlijk: Damage control! Dit is slecht nieuws, de werkelijkheid is misschien nog slechter.
Gewoon hoe langt duurt het voor je iets kan huren wat netto niet meer kost dan kopenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Toch wel: 'fora' is meervoud. Je bevindt je nu op een forum.
En als je antwoord wilt op je vraag, wees dan eens wat concreter. Je vraag komt overeen met: 'hoe lang is een balk'
Dan beantwoord je hem toch lekker ff zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Gewoon hoe langt duurt het voor je iets kan huren wat netto niet meer kost dan kopen
Zo moeilijk is de vraag echt niet
Heb jij vast toch al gedaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan beantwoord je hem toch lekker ff zelf
Tip: Bel even een paar WBV's in Utrecht. Zo moeilijk is een telefoon echt niet.
Een huis kopen bedoel je? Yupquote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Heb jij vast toch al gedaan?
Nou?
Ja, Hoe Lang moet dat ook. Wat dacht jij dan, dat ie voorrang kreeg omdat ie toevallig chinees isquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
En hoe lang moet je nu op de wachtlijst staan om te mogen scheefhuren?
Even uitgerekend, 17,5 jaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Gewoon hoe langt duurt het voor je iets kan huren wat netto niet meer kost dan kopen
dom welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
17,5 keer 600 is toch 10500? Of zit ik nu helemaal misquote:
Volgens mij ben jij een kloon van cenzuur. Je logica wijst i.i.g. sterk die kant op.quote:
Nee, als je het zo bekijkt zit je goed. Maar als je 600 in het kwadraat pakt....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef Bayswater het volgende:
17,5 keer 600 is toch 10500? Of zit ik nu helemaal mis
Tsja, nu je het zegt, dan moet hij dus nog 53 jaar wachten om te huren.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, als je het zo bekijkt zit je goed. Maar als je 600 in het kwadraat pakt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |