dat helpt niet, dan komt ie weer onder een andere username terugquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:57 schreef Whuzz het volgende:
Kortom, we kunnen concluderen dat Meth voor zo'n 80% gesubsidieerd is. Ik stel voor dat we Meth asap afschaffen.
Hoezo? Ons communicatienetwerk is grotendeels met subsidie aangelegd. Daar mag Meth uiteraard geen gebruik van maken. Dus tot FoK het posten dmv postduif of rooksignalen mogelijk maakt denk ik niet dat we Meth hier nog zien hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dat helpt niet, dan komt ie weer onder een andere username terug
Ik krijg helemaal de nada, maar da's op zich nog niet een reden om overal tegen te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:51 schreef meth77 het volgende:
[..]
ik woon vrije sector met een bovenmodaal inkomen, dus ik heb een te hoge belastingafdracht??
Maar ik krijg die subsidie niet
Het mooie nieuwe zorgstelsel hebben we anders ook aan Hoggevorst te danken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef HansvD het volgende:
Hoogevorst kan wel meer roepen, doet hij wel vaker.
nog steeds deels aflossingsvrij, tijd om dit soort constructies helemaal af te schaffen, de overheid weet namelijk al lang wat NL te wachten staat en dan met name de jeugd. Die gaan de komende 30 jaar geen cent meer overhouden om te sparen, dus waar gaan ze dan van aflossen?quote:Trouwens, meer dan 85% van de vorig jaar afgesloten hypotheken vallen onder NHG die dus niet 100% aflossingsvrij zijn.
Als ze de HRA willen terugbrengen zijn daar veel efficientere manieren voor te bedenken imo.quote:Verder is dit natuurlijk een manier om de HRA terug te brengen, niks meer en niks minder.
iets verder dan de geraniums kijken Xeno. Dit is de rijkste jeugd aller tijdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef xenobinol het volgende:nog steeds deels aflossingsvrij, tijd om dit soort constructies helemaal af te schaffen, de overheid weet namelijk al lang wat NL te wachten staat en dan met name de jeugd. Die gaan de komende 30 jaar geen cent meer overhouden om te sparen, dus waar gaan ze dan van aflossen?
Precies... na aftrek blijft er niets meer over, althans te weinig om de kosten die jij maakt te vergoeden. Anderen moeten bovengemiddeld meer betalen vanwege de HRA subsidielurkers.... parasiteren heet datquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waar wordt mijn HRA dan van afgetrokken?
Je bedoelt dat ze allemaal flink geld kunnen lenen om hun levensstijl te bekostigen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
iets verder dan de geraniums kijken Xeno. Dit is de rijkste jeugd aller tijden
(en ook de meeste depressieve, zo lijkt het. Hmmmm, zou daar een verband tussen zitten)
Reken dat eens voor? Welke kosten maak ik verder?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies... na aftrek blijft er niets meer over, althans te weinig om de kosten die jij maakt te vergoeden.
nee, dat ze geld met bakken verdienen en het heel normaal vinden dat ze het met nog grotere bakken uitgeven, en dan klagen dat iemand hun niet nog meer snoepjes geeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze allemaal flink geld kunnen lenen om hun levensstijl te bekostigen?
Het vooruitzicht dat je krom mag gaan liggen voor een generatie die enkel voor zichzelf gezorgd heeft en verwacht dat de jeugd ze gaat onderhouden....daar word je depressief van
Alleen zit hij nu niet meer in de regering en heeft hij nu niets te zeggen, hij mag alleen advies geven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het mooie nieuwe zorgstelsel hebben we anders ook aan Hoggevorst te danken.
Hoogevorst stapt binnenkort op dus kan dit nu nog melden, zijn opvolger kan dan zijn handen wassen in onschuld en zeggen dat zijn voorganger dit reeds in werking had gezet.
50% aflossingsvrij is geen probleem, bij verkoop van je woning ontvang je echt wel 50% van de aankoopsom terug. Dus afschaffen gaat echt niet gebeuren.quote:nog steeds deels aflossingsvrij, tijd om dit soort constructies helemaal af te schaffen, de overheid weet namelijk al lang wat NL te wachten staat en dan met name de jeugd. Die gaan de komende 30 jaar geen cent meer overhouden om te sparen, dus waar gaan ze dan van aflossen?
Klopt, alleen dit is slimmer, dit heeft vrijwel niemand door.quote:Als ze de HRA willen terugbrengen zijn daar veel efficientere manieren voor te bedenken imo.
jij krijgt toch ook hypotheeksubsidie ????quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal de nada, maar da's op zich nog niet een reden om overal tegen te zijn
Misschien is hij al gestopt met werken? Of was je even vergeten dat HRA een aftrek van betaalde belasting is?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef meth77 het volgende:
[..]
jij krijgt toch ook hypotheeksubsidie ????
nope.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef meth77 het volgende:
[..]
jij krijgt toch ook hypotheeksubsidie ????
misschien vind ik een schuldenvrij leven wel een prettige gedachte, en heb ik de mazzel dat ook tot uitvoer te kunnen brengenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien is hij al gestopt met werken? Of was je even vergeten dat HRA een aftrek van betaalde belasting is?
respectquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
misschien vind ik een schuldenvrij leven wel een prettige gedachte, en heb ik de mazzel dat ook tot uitvoer te kunnen brengen
Welke stappen heb jij al ondernomen om dit te bereiken? Daar kunnen we misschien wat van leren, of je anders nog wat tips geven om een stap verder naar je ideaal te komen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:51 schreef meth77 het volgende:
[..]
respect![]()
mensen die zonder subsidie proberen te leven.\
Daar zit geen groot ideel doel achter hoor. Ik ben vrij praktisch, en probeer dingen zo simpel mogelijk te houden, meer nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:51 schreef meth77 het volgende:
[..]
respect![]()
mensen die zonder subsidie proberen te leven.\
het is niet eenvoudig in Nederland
Ah, daar ben je weer. Nog steeds hetzelfde liedje. Zij kunnen zich een bepaalde levensstijl veroorloven. Jij niet. Daar heb jij last van. Jij valt in de categorie mensen die het vroeger op school nooit nodig vonden om op te letten of aanwezig te zijn, en studeren al helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze allemaal flink geld kunnen lenen om hun levensstijl te bekostigen?
Het vooruitzicht dat je krom mag gaan liggen voor een generatie die enkel voor zichzelf gezorgd heeft en verwacht dat de jeugd ze gaat onderhouden....daar word je depressief van
die zaken zijn vaak al voorgesubsidieerd, zoals een fiscale fiets en zo, maar jij kunt een daad stellen door tenonrechte ontvangen hypotheeksubsidie terug te stortenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welke stappen heb jij al ondernomen om dit te bereiken? Daar kunnen we misschien wat van leren, of je anders nog wat tips geven om een stap verder naar je ideaal te komen?
Dat zijn nou de precies de huurders die klagen in dit topic.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
lagere belastingen kan alleen als we weer teruggaan naar eigen verantwoordelijkheid, en alleen collectief verantwoordelijk zijn voor de mensen die echt onheil overkomt. Niet de mensen die zichzelf met plezier onheil aanpraten, en die de ultieme vorm van onrecht vinden dat ze niet op jonge leeftijd met eigen geld dat droomhuis kunnen kopen, en de rest van de werled daarvoor verantwoordelijk houden
Exact. Dat is dus wat ik ook heb gedaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of je spaart gewoon eerst eens wat en hoef je de KK niet mee te financieren, verder zouden ze ook in hun nieuwe huis eens kunnen overwegen om toch nog maar 10 jaar met de nog geod fucntionerende keuken te doen ondanks dat de kleur hun niet helemaal aan staat.
Nou, ik heb mijn ideaal ook al bereikt. In mijn ideaalbeeld kwam geen fiscale fiets voor. Want dat is ook gesubsidieerd, maar omdat jij dat hebt is dat natuurlijk toevallig net 'anders'.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:07 schreef meth77 het volgende:
[..]
die zaken zijn vaak al voorgesubsidieerd, zoals een fiscale fiets en zo, maar jij kunt een daad stellen door tenonrechte ontvangen hypotheeksubsidie terug te storten
Ik heb mijn ideaal al bereikt, een prettig en gezond leven in een rustige omgeving met regelmatig een vakantie, daar heb ik geen subsidie voor nodig
Je vergeet dat ook de ouderen/bejaarden rijker zijn dan ooit, niet alleen de jeugd! Met als verschil dat de jeugd netto helemaal niet rijk is, maar arm: bezittingen minus schulden minus staatsschuld per inwoner is in vrijwel alle gevallen negatief! Bij ouderen is dat saldo positief, omdat ze prive nu bezitten wat ze collectief hebben geleend ("van de toekomst").quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
nee, dat ze geld met bakken verdienen en het heel normaal vinden dat ze het met nog grotere bakken uitgeven, en dan klagen dat iemand hun niet nog meer snoepjes geeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |