ja das waarquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef syllys het volgende:
Wat een flauwekul steeds met dat beeld op het zwembad. Aan de andere kant het is beter te pruimen dan klef en bef
De wie en waarquote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef MargrietV het volgende:
De Heer van Wijk van Clingendael gaat vanavond haar fijn de strategie van SST uit de doeken doen bij PenW,
interesting!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef MargrietV het volgende:
De Heer van Wijk van Clingendael gaat vanavond haar fijn de strategie van SST uit de doeken doen bij PenW,
is dat serieus?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef MargrietV het volgende:
Als je zo in zak en as zit omdat je gedumpt bent, lijkt het me ook beter om je verdriet thuis te verwerken met je geliefden ipv met mensen die je 6 of 7 weken kent, en waar je niet vrijuit kunt spreken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Chanel5 het volgende:
Dit gaat zo uit de hand lopen, denk dat ze beter naar huis gaat.
De programmamakers beseffen niet dat zij het spel kapotmaakt.
Ik hoef dat gefluister, gebarentaal, ooggedraai en dat gejank niet te zien.
Dat is de nieuwe SL, net als bij DGK.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik zie geen streamlock, zwembad wordt nog steeds gestreamed.
doeiiiiquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Lauzer het volgende:
Nou goed, ik ga werken, dacht nog even tien minuutjes SST, maar helaas. Vanavond ben ik er weer, als we Alex gaan uitzwoeien. Toedeloe!
Daarom denk ik dat hij al bezig is met een rechtzaak ipv ermee gedreigt heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef Darklight het volgende:
De programma amkers zijn ook bang voor Dennis, als ze het over hem heeft, komt er gelijk een sl
Is dat gek? Dennis zijn reputatie is al genoeg aan gort. Net5 mag dokken, als ze door gaan iemand zwart te laten maken en podium te bieden. Ik geef Dennis groot gelijk!!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Krambo het volgende:
opvallend, steeds als Joanna het over haar ex heeft komt er een SL
En geef die jongen eens ongelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat hij al bezig is met een rechtzaak ipv ermee gedreigt heeft
Hij heeft gedreigd met een rechtzaak snap je. Zijn goede naam wordt besmeurdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef Darklight het volgende:
De programma amkers zijn ook bang voor Dennis, als ze het over hem heeft, komt er gelijk een sl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |