ze heeft op haar 14e en kind gekregen, dit is nu haar "broertje"quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zitten gewoon met hun vinger bij die SL knop
waarom sommige mensen meer mogen dan andere hoorde ik haar zeggen.
De rest wat ze zo NODIG weer moest gaan zeggen was me niet duidelijk, de dames schijnen dat gedraai van haar ogen en de letter A en M wel te begrijpen. Iets met haar 14e en loslaten.
Het bedrag was mij niet bijgebleven, maar wel dat ie de stem negeerde en daardoor een sanctie mocht ontvangen...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wist zeker dat Geer niet had gelogen en een sanctie van een X bedrag heeft gehad.
Dat zou mij niks verbazen.quote:
Op welke manier communiceert ze daarmee?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
wie heeft er een scherpe afdruk van die armband die ze heeft ( en Phil ook) daarmee communiceert ze
die armband staat tjokvol woorden, ik weet alleen niet welkequote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op welke manier communiceert ze daarmee?
Precies.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zorgt er zelf voor dat de verhalen de wereld in worden geholpen.
Ook dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef farscapevr8 het volgende:
ze heeft op haar 14e en kind gekregen, dit is nu haar "broertje"
Geheel volgens de SOAP-traditiequote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ze heeft op haar 14e en kind gekregen, dit is nu haar "broertje"
Oh, die love-armbanden waar ze er 3 van om haar pols draagt? Die kun je ook op haar webshopkutsite vinden. Bestel ze niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
die armband staat tjokvol woorden, ik weet alleen niet welke
Ik dacht zelf ook dat ik hem had, maar toen nam ik nog niks op van TV.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Klaar! Sanctie voor het delen van de clue van Aafke met meer dan 2 personen: 1500 euro.
Met dank aan Flashbox, was al in je filmpjes gaan spitten
neeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, die love-armbanden waar ze er 3 van om haar pols draagt? Die kun je ook op haar webshopkutsite vinden. Bestel ze niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |