Ja, maar het is wel het woord van God.quote:
Nee hoor. De bijbel is 100% mensenwerk, er bestaan immers niet voor niets zoveel varianten cq. interpretaties.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, maar het is wel het woord van God.
Want wat zij hebben opgeschreven, is hoe God het bedoeld heeft. Stonden die mensen ook niet volgens de gelovigen in contact met God?
Of de Bijbel wel of geen mensenwerk is staat toch verder los van eventuele interpretaties die men kan hebben?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor. De bijbel is 100% mensenwerk, er bestaan immers niet voor niets zoveel varianten cq. interpretaties.
Juist jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Pulzzar het volgende:
Praat me niet over die gristenen!![]()
![]()
Hoor alleen de uitspraken van de paus al. Homoseksualiteit is een zonde, het gebruik van condooms is een zonde. Maar pedoseksualiteit mag dan weer wel. That's right, die creep in zijn jurk die altijd met zijn vingertje loopt te zwaaien, neemt het op voor zijn pedoseksuele bisschoppen en priesters die echt een zonde hebben begaan.
Ja, zou wel grappig zijn als bewezen kan worden dat God niet bestaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel het woord van God.
Want wat zij hebben opgeschreven, is hoe God het bedoeld heeft. Stonden die mensen ook niet volgens de gelovigen in contact met God?
Kabouters bestaan wel, ik heb er genoeg in mijn tuin.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Venus-Castina het volgende:
Het is erg lastig om te bewijzen dat iets -niet- bestaat.
Probeer maar eens te bewijzen dat eenhoorns of kaboutertjes niet bestaan....
Dat is vrees ik jouw gebrek aan voorstellingsvermogenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:09 schreef matthijs100 het volgende:
Ik geloof dat iedereen vanuit het geweten wel weet dat het niet klopt, alleen mensen negeren hun geweten.
Dit vraagt om meer uitleg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Haushofer het volgende:
Zal es kijken of homo's volgens snaartheorie wel in het snaarlandschap passen,en of het geen anomalieën oplevert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Daarvoor nog nooit echt een homo mee gemaakt? Waar heb je al die jaren gezeten? Of ben je net 16?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:39 schreef DoimuN het volgende:
Het was niet dat ik ze daarvoor ''haatte'' maar ik had nog nooit echt een homo meegemaakt dus wist niet wat ik kon verwachten.
Ik ben begin twintig en heb niet onder een steen geleefd. Maar ik had nog nooit echt diepe gesprekken gehad met een 'homo', zelfs geen normaal gesprek alleen smalltalk. Ze kwamen gewoon weinig voor in mijn omgeving denk ik, of kwamen er weinig voor uit. (ik woon in amsterdam, gek)quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef lodiej het volgende:
[..]
Daarvoor nog nooit echt een homo mee gemaakt? Waar heb je al die jaren gezeten? Of ben je net 16?
Probeer het maar eens in het Christelijke Veenendaal....als je daar al bij het afscheid een andere jongen zoent word je al aangestaard terwijl er naar je gewezen word. Heb er schijt aan, maar voelt af en toe alsof ik een dierentuin dier benquote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef lodiej het volgende:
Ah zo op die manier! Dacht dat mensen het in Amsterdam juist eerder zouden vertellen alhoewel daar waarschijnlijk meer homohaat is. Ik kom uit het oosten van het land, en hier is het moeilijker om te vertellen lijkt me.
Zijn het echt de Christenen daar of toch meer de Mocro's? Ik ben er al vijf jaar weg maar destijds kon ik nog wel hand in hand lopen..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Probeer het maar eens in het Christelijke Veenendaal....als je daar al bij het afscheid een andere jongen zoent word je al aangestaard terwijl er naar je gewezen word. Heb er schijt aan, maar voelt af en toe alsof ik een dierentuin dier ben
Haha, beetje kansloos van die andere mensen dus! Ik zou eigenlijk niet weten of andere mensen op mij letten als ik ''afscheid'' neem van m'n vriend, heb in elk geval nog nooit vreemde reacties daarop gehad.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Probeer het maar eens in het Christelijke Veenendaal....als je daar al bij het afscheid een andere jongen zoent word je al aangestaard terwijl er naar je gewezen word. Heb er schijt aan, maar voelt af en toe alsof ik een dierentuin dier ben
Volgens mij toch echt de Christenen...als je alleen al de aantal kerken telt in mijn wijk alleen al...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn het echt de Christenen daar of toch meer de Mocro's? Ik ben er al vijf jaar weg maar destijds kon ik nog wel hand in hand lopen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |