ja de meneer in de winkel raadde me die maat aan; omdat je nog met je voeten bij de grond moet kunnen als je op het zadel zit... dus dat advies heb ik opgevolgd.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:44 schreef mefke79 het volgende:
BJ, toch een 57 inch gepakt, is wel verstandig lijkt me. Ik vond de 61 echt te hoog.
Enne, ik zweer bij de Yeppstoeltjes moet ik zeggen.
uhuh ja ik heb nu 49, die is al aan de grote kantquote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef miss_sly het volgende:
Jij bent ook neit groot, toch SC? Ik heb framemaat 50, de andere was echt te groot.
Yup, ikke! Ik meen dat het direct op mijn bagagedrager zou hebben gepast, maar toen hadden we al een speciaal bevestigings-bagagedrager-opzetstukje gekocht, dus die hebben we er ook maar gewoon opgemonteerd. Ik meen dat dat opzetstukje niet zo heel duur was (max. 10 euro) maar het kán dus sowieso welquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:05 schreef mefke79 het volgende:
iemand hier toevallig een baby-mee op een gazelle bloom gehad? Past dat? Ze gaan hier de komende tijd flink aan de weg werken waardoor met de auto naar het kdv en dan door naar werk heel lastig wordt. Driekus kan mee op de fiets, maar Tienus nog niet. Tenzij in kar of baby-mee. Maar ik hoor dat die niet overal op past, vandaar.
Goed genoeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil graag een keer op een bakfiets rijden maar dan druk ik er wel eerst een paar koters in
Waarom een korte bak? Dan heb je naast je kind(eren) zo weinig plek voor boodschappen of andere zooi, lijkt me. Ik ben in elk geval blij dat we een lange bak hebben. Manoeuvreren is niet altijd even makkelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:59 schreef wickie het volgende:
Ja ik zag het. Maar als ik voor een bakfiets ga, wil ik er eentje met een korte bak denk ik.
Boodschappen hoef ik er niet in mee te nemen, ik woon zowat naast de AH, Kruidvat en Hema (heel erg fijn). En woon dus in de stad en wil me juist nog goed kunnen manouvreren, dus daarom leek een kortere bak me praktischer. Maar jou bevalt de bakfiets? Welke heb je?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:30 schreef Bleie het volgende:
[..]
Waarom een korte bak? Dan heb je naast je kind(eren) zo weinig plek voor boodschappen of andere zooi, lijkt me. Ik ben in elk geval blij dat we een lange bak hebben. Manoeuvreren is niet altijd even makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |