Nu maar het 2010 model genomen die best wel lekker afgeprijsd was.
  Nu maar het 2010 model genomen die best wel lekker afgeprijsd was.

)hebben ze ook de 2010 versie nog voor leuke prijzen!
 )hebben ze ook de 2010 versie nog voor leuke prijzen! 

. Er zijn verschillende testdagen in het hele land waardoor je even op je gemak kunt rond fietsten om te kijken of een 2- of 3-wieler iets voor je is. Het viel mij enorm mee hoe licht hij fietst. De 2-wieler reageert als een normale fiets alleen is 'ie wat verlengd. Er kunnen bij onze variant 2 kindjes in en nog behoorlijk wat boodschappen. Het regenhuifje hebben we nog niet want die wordt nog nagestuurd dus daar heb ik nog geen ervaring mee. Maar ik vind het supergezellig dat ik ze nu ziet zitten tijdens het fietsen en lekker liedjes kunnen zingen en kletsen.
 . Er zijn verschillende testdagen in het hele land waardoor je even op je gemak kunt rond fietsten om te kijken of een 2- of 3-wieler iets voor je is. Het viel mij enorm mee hoe licht hij fietst. De 2-wieler reageert als een normale fiets alleen is 'ie wat verlengd. Er kunnen bij onze variant 2 kindjes in en nog behoorlijk wat boodschappen. Het regenhuifje hebben we nog niet want die wordt nog nagestuurd dus daar heb ik nog geen ervaring mee. Maar ik vind het supergezellig dat ik ze nu ziet zitten tijdens het fietsen en lekker liedjes kunnen zingen en kletsen. .
 .  

quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
Namens alle overige fietsers van Nederland vraag ik je om een kinderzitje op je fiets te nemen en niet met zo'n vreselijk irritante bakfiets rond te gaan rijden.

want?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
Namens alle overige fietsers van Nederland vraag ik je om een kinderzitje op je fiets te nemen en niet met zo'n vreselijk irritante bakfiets rond te gaan rijden.

Er moeten meer mensen een nieuwe fiets, dus we gaan het even bekijken en voorleggen aan de directie.
 Er moeten meer mensen een nieuwe fiets, dus we gaan het even bekijken en voorleggen aan de directie. Die jij hebt besteld keshet vind ik mooi! Ook in die kleur, hoewel ik de oud roze variant ook mooi vind
 Die jij hebt besteld keshet vind ik mooi! Ook in die kleur, hoewel ik de oud roze variant ook mooi vind 

Het zou nochtans een stuk prettiger zijn in de stad moesten alle mensen die nu de auto nemen om boodschappen of zo te gaan doen met de bakfiets rondrijden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Troeta het volgende:
Wel eens met de auto achter een bakfiets gereden?

B-M, ik had jou al gemist! Alles goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:31 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het zou nochtans een stuk prettiger zijn in de stad moesten alle mensen die nu de auto nemen om boodschappen of zo te gaan doen met de bakfiets rondrijden.

). Het fietst op zich prima maar nu mn zoon ouder, en zwaarder, wordt begint het wel echt zwaar te worden. Ik wilde geen fietskar omdat ik bang ben dat er een auto tegenaan zou rijden die de fietskar niet goed zag. Op dezelfde fiets leek mij veiliger.
 ). Het fietst op zich prima maar nu mn zoon ouder, en zwaarder, wordt begint het wel echt zwaar te worden. Ik wilde geen fietskar omdat ik bang ben dat er een auto tegenaan zou rijden die de fietskar niet goed zag. Op dezelfde fiets leek mij veiliger. 

Ja hoor. Veel met de bakfiets aan het rondrijden. En me ergeren aan alle mensen die hun kind onnodig met de auto naar school brengen en heel de stad staan te blokkeren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
B-M, ik had jou al gemist! Alles goed?

Ik hou er van om lekker bereden te worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vooruit, kunnen we je eens lekker volproppen!

Het is echt heel simpel. Als je werkgever een fietsenplan heeft 'schenkt' hij jou een deel van een fiets om daarmee te stimuleren dat jij met de fiets naar je werk gaat (of een deel van het parcours met een fiets aflegt). Als werkgever kost dit je verder niets geloof ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb even gelezen op de site van de belastingdienst, maar als de fiets minder kost dan ¤ 749,= mag hij volledig vergoed worden door de werkgever? Of hoe zit dat? mefke, jij bent altijd nogal goed in die dingen thuis, kun je het eens begrijpelijk uitleggen?

Je hoeft ook echt niet binnen de bedragen te blijven je krijgt aleen niet meer als die bedragen vergoed. Ik heb zelf 3 jaar terug een fiets van 2500 euro gekocht hier bleef na inruil en fictieve accesoires nog 2000 euro te betalen. Ik heb gewoon 1250 zelf betaald en de rest van de baas gekregen. Gelukkig werken we niet met zo'n maffia fietsinstelling maar mogen we gewoon een kopie van de bon inleveren. Het grootste probleem was toen dat ze het bedrag voor verzekering wel erg hoog vonden, maar ja dat krijg je vanzelf met zo'n dure fiets.quote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef mefke79 het volgende:
Oja en 80 euro accessoires en dat elk jaar, ook het eerste, en dat mag ook een kinderzitje zijn. Enne, als je niet vastzit aan een bepaalde leverancier dan willen fietswinkels je ook nog best wel 'helpen' om binnen dat bedrag te blijven.

Ik wil hem straks met spruit 2 ook voor achterop.
 Ik wil hem straks met spruit 2 ook voor achterop.

Ah okay, ik had een fietsstoeltje in gedachte dat op de bagagedrager zou zitten, dat leek me wat lastig met dezequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:53 schreef miss_sly het volgende:
Nee, geen bagagedrager! Niet nodig met een kratje voorop en de Yepp-kinderstoel kan straks achterop direct aan het frame worden bevestigd, dus heb je dat niet nodig! Kan er eventueel wel op, indien gewenst, trouwens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |