Dat dacht ikquote:
koelkast jij baasquote:
gloepens? ik zeg altijd dondersquote:
Dat is niet netjes. Ik heb liever dat je gloepens zegt.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gloepens? ik zeg altijd donders
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
viezer dan je zusje vingeren en je vaders trouwring tegenkomen
eergisteren vond je het mooi!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
Wow dit is nog erger dan Caro Emerald
maar.. gloepens is stom..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet netjes. Ik heb liever dat je gloepens zegt.
HIj heeft dat van mij.. Ik mag van mijn schoonmoeder geen donders zeggen. Ik meost er gloepens van makenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gloepens? ik zeg altijd donders
Het mag in dialect.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar.. gloepens is stom..![]()
en donders zeg ik irl ook heul vaak enzow..
hmzz..
Niet dit hoorquote:
Ik hou mijn donders gewoon.. samen met rulerofdeath wordt dat mooi.. hij zegt altijd bliksemsquote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
HIj heeft dat van mij.. Ik mag van mijn schoonmoeder geen donders zeggen. Ik meost er gloepens van maken
Dit is hardcore bitpopquote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
Er is wel een liedje wel tof met die bliepjes. Heel vrolijk nummer .
Ik zeg ok altijd donders.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hou mijn donders gewoon.. samen met rulerofdeath wordt dat mooi.. hij zegt altijd bliksems
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel hoor. Was jij. Toen met Sinterklaaskapoentje ook.
donders, whoepdiefuckingdoe,nondeju,allememaggiesquote:
Je hebt het echt gezegd. Misschien was je dronken.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit nummer is weer ouderwetse oorkanker nooit zal ik dit goedvinden. Hierdoor raken mensen niet alleen hun libido maar hele geslachtsorganen kwijt.
Ik zeg ook wel vaak kakquote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
donders, whoepdiefuckingdoe,nondeju,allememaggies
die gebruik ik vaak
Ja of misschien was het Fanta. Kan allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt het echt gezegd. Misschien was je dronken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gebruik ik vaak
dat is ook een leuke ja, ik gebruik hem nooit.. maar klinkt grappig als mensen die zeggenquote:
Jij was het.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of misschien was het Fanta. Kan allemaal
Zeg je nou nooit iets als kankerteringtyfus? Ik hoor jou echt nooit eens scheldenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gebruik ik vaak
ik scheld ook niet echt neequote:Op donderdag 7 april 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg je nou nooit iets als kankerteringtyfus? Ik hoor jou echt nooit eens schelden
Leugensquote:
Begin jij dragems nou na te doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef djkoelkast het volgende:
de lepra onder de muzieksoorten zeg maar
047 - General error?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leugens
Er is 1 track met bliepjes die ik cool vind. Je me zelfs nog een linkje van gestuurd om te downloaden.
General Errorquote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leugens
Er is 1 track met bliepjes die ik cool vind. Je me zelfs nog een linkje van gestuurd om te downloaden.
Samzz ook al niet, wat is dat toch met al die fatsoenlijke mensenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik scheld ook niet echt nee
Neen. Dit is gewoon stront in een mp3 geperst.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Begin jij dragems nou na te doen?
Jepquote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
047 - General error?
EP is gratis te downloaden van hun site
Ieder zn smaak. Dus gewoon niet zo zeurenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neen. Dit is gewoon stront in een mp3 geperst.
oh ik kan schelden als een malle hoor, doe het alleen haast nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz ook al niet, wat is dat toch met al die fatsoenlijke mensen
SpaceInvaders gooide gewoon k*****r over de radio. Was niet zo tofquote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz ook al niet, wat is dat toch met al die fatsoenlijke mensen
Applequote:Op donderdag 7 april 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jepdie is echt heel tof en staat zelfs op mn aaipot
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ieder zn smaak. Dus gewoon niet zo zeuren
ja wij reageerden als enige 2 er direct opquote:Op donderdag 7 april 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SpaceInvaders gooide gewoon k*****r over de radio. Was niet zo tof
Ik vind dat *zo* not done!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wij reageerden als enige 2 er direct opwaren een paar die het niet eens gehoord hadden
GASTquote:
Kan zij niet tegen geloof ik. Laatst werd ze ook boos daarom.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SpaceInvaders gooide gewoon k*****r over de radio. Was niet zo tof
pcies.. het hoort gewoon niet.. pleur je het in een topic.. nog niet zo netjes maar moet je zelf weten.. maar op de radio heb je fatsoens normen toch?quote:
Ze zei het zelf!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan zij niet tegen geloof ik. Laatst werd ze ook boos daarom.
vind je me nog wel lievv danquote:Op donderdag 7 april 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
Mijn haat voor dit nummer is bijna ongekend te noemen.
Gedeelde 1e plaats met All summer long van Kid Rock en Human van the Killers als meest verschrikkelijke rock nummer ooit.
was dat niet samzz?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan zij niet tegen geloof ik. Laatst werd ze ook boos daarom.
Ja dat was Samzzquote:
Ik haat niet op personen die een andere smaak hebben dan ikquote:Op donderdag 7 april 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind je me nog wel lievv dan
sown kleine woordje met sulke gevolgequote:Op donderdag 7 april 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies.. het hoort gewoon niet.. pleur je het in een topic.. nog niet zo netjes maar moet je zelf weten.. maar op de radio heb je fatsoens normen toch?
al dacht ik wel meteen.. hmzz gebruikt ze irl dus ook vaak
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
sown kleine woordje met sulke gevolge
het doet mij persoonlijk niet zoveel.. meer de lading die het dekt.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
sown kleine woordje met sulke gevolge
Reuma en astma bekken veel minder lekker dan het grote K woordquote:Op donderdag 7 april 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het doet mij persoonlijk niet zoveel.. meer de lading die het dekt.
Veel mensen nemen er aanstoot aan.. dus dan gebruik je het gewoon niet punt.
Je scheld toch ook niet met reuma of astma ofzow?
Ik kom uit Rotterdam-Zuid. Hier is schelden met kanker/tering/tyfus hetzelfde als dat ze bij jou poep roepen.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het doet mij persoonlijk niet zoveel.. meer de lading die het dekt.
Veel mensen nemen er aanstoot aan.. dus dan gebruik je het gewoon niet punt.
Je scheld toch ook niet met reuma of astma ofzow?
Godverdomme bekt ook lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Reuma en astma bekken veel minder lekker dan het grote K woord
hmmm flut reden.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Reuma en astma bekken veel minder lekker dan het grote K woord
ik zeg dan sneller godsamme, of godverquote:
Ik maak er meest ook godver van.. Tenzij ik goed kwaad benquote:Op donderdag 7 april 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeg dan sneller godsamme, of godver
Het is net zoiets mijn neef is doodgegaan door een auto-ongeluk willen jullie niet meer over auto's praten in het vervolg.quote:
bij mij poep roepen?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam-Zuid. Hier is schelden met kanker/tering/tyfus hetzelfde als dat ze bij jou poep roepen.
Alleen mensen er echt aanstoot aan geven zoals samzz moet je daar wel rekening mee houden lijkt me zo. En op de radio is het helemaal epic fail
Ik zeg:quote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Godverdomme is echt de beste vloek ooit.
Dus als je je raam open hebt staan en je roept "Tyfuslaptop!" dan belt je buurvrouw aan dat je je netjes moet gedragenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij poep roepen?![]()
![]()
Hier wordt ook wel gescholden, alleen wordt er ook sneller wat van gezegd..
Potjandosiequote:
Ik snap het wel hoor dat het lekker bekt en dat het onzin is om er aanstoot aan te geven.. mja mensen doen dat nou eenmaal wel.. zoek lekker scheldwoorden op die geen ziekte zijn en strooi daar mee rond.. of bedenk zelf nieuwe scheldwoorden die nergens op slaan ( dat doe ik vaakquote:Op donderdag 7 april 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is net zoiets mijn neef is doodgegaan door een auto-ongeluk willen jullie niet meer over auto's praten in het vervolg.
Dan is mijn moeder de eerste die het hoort via via en krijg ik een donderpreekquote:Op donderdag 7 april 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus als je je raam open hebt staan en je roept "Tyfuslaptop!" dan belt je buurvrouw aan dat je je netjes moet gedragen
Mijn repertoire is vaak:quote:
Bij ons thuis gaat het zo:quote:Op donderdag 7 april 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan is mijn moeder de eerste die het hoort via via en krijg ik een donderpreek
mijn ma kijkt al boos als ik een keer kut zegquote:
Serieusquote:Op donderdag 7 april 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn ma kijkt al boos als ik een keer kut zeg
Ik scheld met zelfbedachte woorden. kan ze nooit wat van zeggen..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SerieusWooooow dan zou ik echt geen leven hebben als ik bij jou thuis kwam. Donderpreek na donderpreek
Is dat Zeeuws of zo?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
Mijn vader heeft wel gave scheldwoorden
Godsakkers
Gorte gorteg (geen idee waar dan vandaan komt)
Blijf je wel lekker creatiefquote:Op donderdag 7 april 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik scheld met zelfbedachte woorden. kan ze nooit wat van zeggen..
Zuid-Gelderlands/Brabants/Boerendorp accent.quote:
Serieus? Ook echt vlakbij Maaskantje in de buurt ?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zuid-Gelderlands/Brabants/Boerendorp accent.
Ze praten hier al honderd jaar als de New Kids minus de scheldwoorden want gereformeerd
Hoeveel jaar schelen jullie dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als mijn broertje en ik ruzie hebben dan is dat ook best grappig![]()
Hij: muffinhoofd
Ik: banaanwannabee
Hij; ga toch op een brood zitten ofzo
Ik: ga de muur maar likken
Hij: schoenlepel
Ik: veterstrikdiplomakrulletje ben je ook he![]()
hij: ach ga toch een eind op straten
Ik: achterlijke gladiool ben je ook he met je appelkont
etc etc![]()
2 en een half jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoeveel jaar schelen jullie dan?
Hemelsbreed zo'n 15/20 kilometer.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serieus? Ook echt vlakbij Maaskantje in de buurt ?
Dan moet ik eerder lachen als boos zijn..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als mijn broertje en ik ruzie hebben dan is dat ook best grappig![]()
Hij: muffinhoofd
Ik: banaanwannabee
Hij; ga toch op een brood zitten ofzo
Ik: ga de muur maar likken
Hij: schoenlepel
Ik: veterstrikdiplomakrulletje ben je ook he![]()
hij: ach ga toch een eind op straten
Ik: achterlijke gladiool ben je ook he met je appelkont
etc etc![]()
het werkt bij onsquote:Op donderdag 7 april 2011 02:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerder lachen als boos zijn..
Doeiquote:Op donderdag 7 april 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen.. welterusten enzulks..
veel plezier in dromenland als jullie gaan slapen
uiteraard blijf ik luisteren
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Byeequote:Op donderdag 7 april 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Justin Bieberquote:Op donderdag 7 april 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit nou een jongetje of een meisje
Bloempot.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit nou een jongetje of een meisje
Hoelaat moet je draaien?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:38 schreef ValHallen het volgende:
Ah man, ik heb serieus zin in morgen
Een punk nummer van 18 minuten draaien
Oelala ff checken dan. Punkquote:
Laterzzzzzzquote:
Terechtquote:
Kan ook ja..quote:
Punkbandjes van vroegerquote:Op donderdag 7 april 2011 02:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Kan ook ja..
Maar ik vind 1 nummer van Rancid best leuk
Doet me denken aan eerder, want mijn zus was altijd fan van Rancid
Offsrping was het album Smash echt super. Greenday had in diezelfde periode Dookie die was ook tofquote:Op donderdag 7 april 2011 02:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Punkbandjes van vroeger
Offspring, anti-flag en Blink 182 draaide ik echt helemaal stuk, kan er niks meer van horen
Smash jaquote:Op donderdag 7 april 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Offsrping was het album Smash echt super. Greenday had in diezelfde periode Dookie die was ook tof
Was dat muziek of Koelkast die op zn Super Nintendo zat te raggenquote:
Idd die periode kwam er een hoop mooi spul uitquote:Op donderdag 7 april 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Smash ja
Dookie vond ik toen ook best tof, vooral longview. Dat is echt het enige nummer van Greenday dat ik nog steeds kan hebben
Waar hou jij dan van? Knuffelrock-muziek (behalve Nederlands-talig) is wat ik so far heb gehoord van jequote:
Pop, Rock.. Vanalles wel eigenlijk...quote:Op donderdag 7 april 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar hou jij dan van? Knuffelrock-muziek (behalve Nederlands-talig) is wat ik so far heb gehoord van je.
Marco Borsato?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Pop, Rock.. Vanalles wel eigenlijk...
NLtalig vind ik ook wel mooi trouwens
Vind ik ook erg goed ja.quote:
Ditquote:
Haha vetquote:
Jaren 80 toch? Ik kan me er iig weinig van herrinnerenquote:Op donderdag 7 april 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
Nog meer jaren 90 sentimenten of was het jaren 80
quote:Op donderdag 7 april 2011 03:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaren 80 toch? Ik kan me er iig weinig van herrinneren
Hoe laat moet je morgen op school/werk zijn dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:13 schreef dragems het volgende:
ik ben nog wel wakker. al 3.5 uur met de opdracht bezig
JAquote:Op donderdag 7 april 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
Lkkr nummertje deze, stond ook op Rave the City
niet. moet wel af. ik stuur het dan naar een klasgenoot en die levert het in.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen op school/werk zijn dan?
wat led zeppelin? er is gewoon een film die dazed and confused heetquote:Op donderdag 7 april 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
Van welke film is dit Boudewijn/Dragems
Ja die ken ik wel. Met Michelle Burkequote:Op donderdag 7 april 2011 03:22 schreef dragems het volgende:
[..]
wat led zeppelin? er is gewoon een film die dazed and confused heet
Hoinquote:
hallonquote:
Wel doen he? dan zeg ik het tegen strijkboutquote:Op donderdag 7 april 2011 03:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
idd, ik zeg het morgen tegen koelkast
huhquote:
nou neequote:
Stelletje hosselaarsquote:Op donderdag 7 april 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
Holy fucks wat sommige FOK!ers qua waarde aan apparatuur hebben staan
Post je studioruimte!
Gezelligquote:
Niet elke nacht.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vooruit doen we, jij bent elke nacht wakker?
Das wel zo je kan wel rustig werken s'nachts, vervelende is alleen als de zon een beetje schijnt dat je dat dan mistquote:Op donderdag 7 april 2011 04:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet elke nacht.
Alleen vind de nachten wel tof ja, rustig aan een beetje werken zonder herrie of afleiding
Zonlicht is overratedquote:Op donderdag 7 april 2011 04:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Das wel zo je kan wel rustig werken s'nachts, vervelende is alleen als de zon een beetje schijnt dat je dat dan mist
voetbal avondjequote:Op donderdag 7 april 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zonlicht is overrated![]()
En wat houdt jou op dit tijdstip wakker?
Dat was toch zeker om 22:00 uur afgelopenquote:
Nee net pasquote:Op donderdag 7 april 2011 04:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was toch zeker om 22:00 uur afgelopen
Oeps opschieten dan maarquote:Op donderdag 7 april 2011 04:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoi, doei, geen verzoekjes van mij vanmorgen, ik heb me verslapen
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 05:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey stokstaart, kunnen wij meer aanvragen.
Nog steeds niet af?quote:
ja nu netquote:
vrij. bezig met een opdracht voor school die morgen af moet.quote:
die komen nooit in de top 40 of je zoekt slechtquote:Op donderdag 7 april 2011 05:36 schreef Stokstaart het volgende:
Er staat wel fucking weinig rap/R&B in Draakje zeg
Geen DMX, Geen The Game, Geen Dr Dre nauwelijks 2 pac...quote:Op donderdag 7 april 2011 05:39 schreef dragems het volgende:
[..]
die komen nooit in de top 40 of je zoekt slecht
Trustenquote:Op donderdag 7 april 2011 05:39 schreef dragems het volgende:
ik ben klaar nu. ik ga slapen. tot morgen
truste.quote:Op donderdag 7 april 2011 05:39 schreef dragems het volgende:
ik ben klaar nu. ik ga slapen. tot morgen
idd amper r&b etc etc.quote:Op donderdag 7 april 2011 05:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen DMX, Geen The Game, Geen Dr Dre nauwelijks 2 pac...
Trusten
Zegt hij datquote:
idd, heel jammer. Ze zouden zo fucking baas zijn als ze nog zouden leven. Laat staan de nummers die ze zouden uitbrengen.quote:Op donderdag 7 april 2011 05:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt hij dat![]()
Ze hadden alleen elkaar niet kapot moeten schieten die gekke rappers
Zit ook geen Master P in Draakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same happenend herequote:Op donderdag 7 april 2011 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
Sorry dawg
Ik ga ff los op dit Xzibit.
herkenbaar. Zit een nest met vogels bij ons op de schoorsteen, recht boven mijn kamer.quote:Op donderdag 7 april 2011 06:12 schreef Stokstaart het volgende:
Fucking vogels jou je bek en ga slapen
Open haard aanzetten en ze uitrokenquote:Op donderdag 7 april 2011 06:14 schreef Viro het volgende:
[..]
herkenbaar. Zit een nest met vogels bij ons op de schoorsteen, recht boven mijn kamer.
vader heeft 13 jaar geleden besloten de schoorsteen te slopen. Kan ze helaas niet roken, heb nu best wel trek in gevogelte.quote:Op donderdag 7 april 2011 06:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Open haard aanzetten en ze uitroken
Kan lekker zijn ja ligt eraan welke vogelsquote:Op donderdag 7 april 2011 06:17 schreef Viro het volgende:
[..]
vader heeft 13 jaar geleden besloten de schoorsteen te slopen. Kan ze helaas niet roken, heb nu best wel trek in gevogelte.
MJ
Ja moet je op die hoesjes kijken man soms kom je vette nummers tegen die je opeens vergeten wasquote:Op donderdag 7 april 2011 06:22 schreef Viro het volgende:
Heb hier ergens hitzone 1 liggen. Eerste nummer op de cd is Wes met alane. Later op de dag ff zoeken, staan waarschijnlijk nog meer bazen nummers op, hoop ik.
idd, mocht ik em niet meer vinden dan heb ik em nog op mijn pc staan. Staan alle cd's van hitzone op.quote:Op donderdag 7 april 2011 06:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja moet je op die hoesjes kijken man soms kom je vette nummers tegen die je opeens vergeten was
Eeeeeh, positief is eeeeh, dat mn hondjes braaf in de mand liggen te slapen. En dat ik net gepoept heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:18 schreef Viro het volgende:
[..]
nee joh, ben je gek ofzo? Iedere dag positief beginnen.
eeeeeh too much info, but at least you're positive, i think.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:20 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eeeeeh, positief is eeeeh, dat mn hondjes braaf in de mand liggen te slapen. En dat ik net gepoept heb.
Geen foto van gemaakt?quote:Op donderdag 7 april 2011 07:20 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eeeeeh, positief is eeeeh, dat mn hondjes braaf in de mand liggen te slapen. En dat ik net gepoept heb.
Ah joh, kan je best hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:21 schreef Viro het volgende:
[..]
eeeeeh too much info, but at least you're positive, i think.
Lust je dan geen broodje poeeeep?quote:Op donderdag 7 april 2011 07:23 schreef Viro het volgende:
[..]
kan ik idd hebben, maar zit net een boterham naar binnen te werken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 07:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
nee doorgespoeld voordat de geur naar boven trekt
Zat ik gisteren te skypen met Bart. Zegt ie dat ie even moest poepen, hoor je opeens: "Damn dat stinkt!!"quote:
ja die lekkere vent van me ligt nog te pitten, is niet lekker denk ikom wakker gemaakt te worden met drollenluchtquote:Op donderdag 7 april 2011 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zat ik gisteren te skypen met Bart. Zegt ie dat ie even moest poepen, hoor je opeens: "Damn dat stinkt!!"
Echt 3 tellen later maakte mijn foon herrie, had ik weer een whatsapp![]()
![]()
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voor Huppels
Ik ook maar moet eerst school BOEHOE.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:29 schreef Viro het volgende:
Ik ga ervandoor, heb leuke dingen op het agenda staan voor vandaag.
Tot vanavond
Uiteraardquote:
Ahh neeee, gadverdammequote:Op donderdag 7 april 2011 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zat ik gisteren te skypen met Bart. Zegt ie dat ie even moest poepen, hoor je opeens: "Damn dat stinkt!!"
Echt 3 tellen later maakte mijn foon herrie, had ik weer een whatsapp![]()
![]()
De stand is nu:quote:
Voel je je wel een beetje speciaal met al die foto's?quote:Op donderdag 7 april 2011 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De stand is nu:
2 monopoep foto's
2 ezpoep foto's
1 prophecypoep foto
en 1 kind dat bij elke keer poepen roept dat ik moet komen en dan vraagt ie: is die groot genoeg om naar Bart en mono te whatsappen?
Ja dat zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 07:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Voel je je wel een beetje speciaal met al die foto's?
Gaan jullie vandaag een hond halen?.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Hond hond hond hond hond![]()
Nee vandaag niet, maar koelkast is honden op het internet aan het opzoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag een hond halen?.![]()
![]()
Okay danquote:Op donderdag 7 april 2011 07:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, maar koelkast is honden op het internet aan het opzoeken
Pfff, echt niet die dook om 3 uur pas zn nest inquote:Op donderdag 7 april 2011 07:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat koelkast al wakker is nu he![]()
Ja daaromquote:Op donderdag 7 april 2011 07:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Pfff, echt niet die dook om 3 uur pas zn nest in
Dat was ik ook van plan lekker nog ffies 10 min liggen, maar ik ben er maar meteen om 06.45 uit gegaanquote:Op donderdag 7 april 2011 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Ik ging ook veel te laat naar bed, die wekker deed gewoon pijn om 6:30 en om 6:40 en om 6:50_!
quote:Op donderdag 7 april 2011 07:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, maar koelkast is honden op het internet aan het opzoeken
even pics zoeken op internet van die hondquote:Op donderdag 7 april 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mexicaanse naakthond vinden we heeeel mooi, maar die zijn moeilijk te vinden
Fout ventje![]()
Ik vind ze echt super tof, ook qua karakterquote:Op donderdag 7 april 2011 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even pics zoeken op internet van die hond
Blijven jullie wel zoeken naar dat ras of hebben jullie zoiets van nou dan gaan we voor iets anders?quote:Op donderdag 7 april 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mexicaanse naakthond vinden we heeeel mooi, maar die zijn moeilijk te vinden
Fout ventje![]()
Ik heb al een aantal fokkers gevonden die wel wat nestjes hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijven jullie wel zoeken naar dat ras of hebben jullie zoiets van nou dan gaan we voor iets anders?
Zo 1 hebben wij gehadquote:Op donderdag 7 april 2011 07:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal fokkers gevonden die wel wat nestjes hebben![]()
Koelkast vond de schotse korthaar collie ook wel mooi
Awwwquote:Op donderdag 7 april 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo 1 hebben wij gehad![]()
Die was ontsnapt door het kattenluikje en toen overreden door een auto![]()
zijn die zo kleinquote:Op donderdag 7 april 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo 1 hebben wij gehad![]()
Die was ontsnapt door het kattenluikje en toen overreden door een auto![]()
Ze zijn heel zachtaardigquote:Op donderdag 7 april 2011 07:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het lijken dappere honden die wel dogfight willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |