Ik maakte dit topic op m'n werkquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:40 schreef PankPinther het volgende:
Allemaal foto's van slaapkamers...
KRK.quote:
Iets mis mee, of was het juist positief bedoeld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
E-MU 0202 met KRK RP8 monitors, aanrader! RP6 met subwoofer is eventueel nog beter, maar ook duurder.quote:
Vanavond, I promisequote:
Voor het geld klinken die dingen perfect, zeer neutrale frequentierespons. Ze missen wel wat in het hoog, maar dit is al op te lossen met een simpele EQ van 50 euro. En zelfs dan heb je gewoon een ontzettend goede prijs-/kwaliteitverhouding.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn die KRK's nou goede dingen? Kom ze zo vaak tegen de laatste tijd!
Ik heb toen ik monitors ging kopen uitgebreid getest en uitvoerig vergeleken met andere merken en modellen. Ik vond ze prettig "warm" en helder klinken.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn die KRK's nou goede dingen? Kom ze zo vaak tegen de laatste tijd!
Zo'n CRT stoort toch een beetje of niet? Ik had altijd als ik gitaar ging spelen voor m'n crt dat er ontzettend gebrom kwam.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:19 schreef Fapperdefap het volgende:
As promised!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen keys die hebben daar geen last vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zo'n CRT stoort toch een beetje of niet? Ik had altijd als ik gitaar ging spelen voor m'n crt dat er ontzettend gebrom kwam.
Al mijn signalen zijn gebalanceerd, nergens last van dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zo'n CRT stoort toch een beetje of niet? Ik had altijd als ik gitaar ging spelen voor m'n crt dat er ontzettend gebrom kwam.
Ah ok. Ja CRT's zijn wel ontzettend bazig. No way dat je nu nog zo'n resolutie op een redelijk klein scherm krijgtquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:25 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Al mijn signalen zijn gebalanceerd, nergens last van dus
Ik moet trouwens wel eens een nieuwe halen, maar het is wel grappig dat hij het na 10 jaar nog steeds perfect doet. En een resolutie van 1600x1200, dat was echt baas in die tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |