Dat dacht ikquote:
koelkast jij baasquote:
gloepens? ik zeg altijd dondersquote:
Dat is niet netjes. Ik heb liever dat je gloepens zegt.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gloepens? ik zeg altijd donders
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
viezer dan je zusje vingeren en je vaders trouwring tegenkomen
eergisteren vond je het mooi!quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
Wow dit is nog erger dan Caro Emerald
maar.. gloepens is stom..quote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet netjes. Ik heb liever dat je gloepens zegt.
HIj heeft dat van mij.. Ik mag van mijn schoonmoeder geen donders zeggen. Ik meost er gloepens van makenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gloepens? ik zeg altijd donders
Het mag in dialect.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar.. gloepens is stom..![]()
en donders zeg ik irl ook heul vaak enzow..
hmzz..
Niet dit hoorquote:
Ik hou mijn donders gewoon.. samen met rulerofdeath wordt dat mooi.. hij zegt altijd bliksemsquote:Op donderdag 7 april 2011 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
HIj heeft dat van mij.. Ik mag van mijn schoonmoeder geen donders zeggen. Ik meost er gloepens van maken
Dit is hardcore bitpopquote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
Er is wel een liedje wel tof met die bliepjes. Heel vrolijk nummer .
Ik zeg ok altijd donders.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hou mijn donders gewoon.. samen met rulerofdeath wordt dat mooi.. hij zegt altijd bliksems
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel hoor. Was jij. Toen met Sinterklaaskapoentje ook.
donders, whoepdiefuckingdoe,nondeju,allememaggiesquote:
Je hebt het echt gezegd. Misschien was je dronken.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit nummer is weer ouderwetse oorkanker nooit zal ik dit goedvinden. Hierdoor raken mensen niet alleen hun libido maar hele geslachtsorganen kwijt.
Ik zeg ook wel vaak kakquote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
donders, whoepdiefuckingdoe,nondeju,allememaggies
die gebruik ik vaak
Ja of misschien was het Fanta. Kan allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt het echt gezegd. Misschien was je dronken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gebruik ik vaak
dat is ook een leuke ja, ik gebruik hem nooit.. maar klinkt grappig als mensen die zeggenquote:
Jij was het.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of misschien was het Fanta. Kan allemaal
Zeg je nou nooit iets als kankerteringtyfus? Ik hoor jou echt nooit eens scheldenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die gebruik ik vaak
ik scheld ook niet echt neequote:Op donderdag 7 april 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg je nou nooit iets als kankerteringtyfus? Ik hoor jou echt nooit eens schelden
Leugensquote:
Begin jij dragems nou na te doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef djkoelkast het volgende:
de lepra onder de muzieksoorten zeg maar
047 - General error?quote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leugens
Er is 1 track met bliepjes die ik cool vind. Je me zelfs nog een linkje van gestuurd om te downloaden.
General Errorquote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leugens
Er is 1 track met bliepjes die ik cool vind. Je me zelfs nog een linkje van gestuurd om te downloaden.
Samzz ook al niet, wat is dat toch met al die fatsoenlijke mensenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik scheld ook niet echt nee
Neen. Dit is gewoon stront in een mp3 geperst.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Begin jij dragems nou na te doen?
Jepquote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
047 - General error?
EP is gratis te downloaden van hun site
Ieder zn smaak. Dus gewoon niet zo zeurenquote:Op donderdag 7 april 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neen. Dit is gewoon stront in een mp3 geperst.
oh ik kan schelden als een malle hoor, doe het alleen haast nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz ook al niet, wat is dat toch met al die fatsoenlijke mensen
SpaceInvaders gooide gewoon k*****r over de radio. Was niet zo tofquote:Op donderdag 7 april 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz ook al niet, wat is dat toch met al die fatsoenlijke mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |