Ik bewaar het lekker tot koninginnedagquote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef Obama het volgende:
Ik hoop dat ze het salaris voor vrijdag overmaken.....anders wordt het wel een matig weekend.
Koninginnenacht doe ik nooit aan, zit meestal de volgende ochtend al rond 9 uur in de trein richting A'dam, met al een paar biertjes achter de kiezenquote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef joppie_saus het volgende:
Met koninginnenacht ben ik niet in Nederland, hehe.
Het is te hopen...komende week een paar dagen naar Madrid en ben nu al bijna blutquote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef Obama het volgende:
Ik hoop dat ze het salaris voor vrijdag overmaken.....anders wordt het wel een matig weekend.
2e Paasdag misschien. Ik denk dat als er ritten aangevraagd worden er gewoon beschikbare chauffeurs worden ingezet.quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef charlie511 het volgende:
Wordt er bij EW eigenlijk nog met Pasen ook doorgewerkt?
Welkom! Mooie auto hoor. Heb je hem al in de Carbase opgezocht?quote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef CigarGuy het volgende:
Goedemiddag!
Sinds een paar weken ook actief bij easyway. Volg het topic ook al een tijdje en dacht van goh laat ik mij eens aanmelden
Sta voor morgen ingeplant. Een afgetrapte VW bedrijfsbus en een heule dikke BMW 5 met een 8 cylinder motor erin (Das een V8 denk ik?)
Gr. CigarGuy
Dat weet ik wel zeker. Geniet morgen maar extra van die BMW, want die bestelbusjes vervloek je in de zomer.quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef CigarGuy het volgende:
Nee. Ik ben bang dat ik na één rit in zon bestelbarrel dat ik wel uit mijn illusies getrokken ben!
Ik beloof je dat ik mijn best ga doenquote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Geniet morgen maar extra van die BMW, want die bestelbusjes vervloek je in de zomer.
Hehe, weten wat je plek isquote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef RTS91 het volgende:
Verdomme, kortste rit en ook nog airco. Bedankt hè!
Btw, die flitser was al weg joppie, stond er rond 9 uur volgens flitsservice en om 11 uur niet meer zag ik zojuist.Was een grijze mitshubishi en die staat daar altijd in de middenberm.
Dat soort idioten heb ik ook wel eensquote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef Panthera. het volgende:
Soms... moest een bus die eens in het half uur ging halen. Was gelukkig net op tijd, twee minuten te vroeg en niet bij een halte, maar bij het busstation. Was de bus al weg, stond bij het stoplicht. Dus ik er naartoe rennen, maar chauffeur wilde deur niet opendoen. Vervolgens stond hij nog een halve minuut stil.
Nu dus half uur wachten...
Hehe, ben laatst daaro nog in de buurt geweest. Om een ford transit t200 op te halen. Weet niet of je ook ten zuiden daar moest wezen?quote:Op maandag 11 april 2011 15:01 schreef CigarGuy het volgende:
@Joppie_Saus
Ik geloof dat ik sta ingeschreven bij regio Alkmaar. Woon zelf vlakbij Hoorn.
@Mallet
Jazeker! een hele zooi pk's en een 0-100 tijd waar je bang van wordt![]()
Gelukkig ben ik een ontzettend nette jongeman met een grote dosis zelfbeheersing![]()
heel stiekem ben ik ook benieuwd naar die VW werkbusaltijd al in zo'n ding willen rijden
*Edit* waar zijn jullie allemaal werkzaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |