Dat klopt ja, ik het het overigens niet zo vaakquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Een pantalon moet je toch ook laten stomen in plaats gewoon in de wasmachine te smijten?
Nee, dat niet gelukkig. Dat zou wel heel fout zijn. Net als die achterlijke yuppen. Maar dan denk ik ook, is er dan helemaal niemand die hun verteld dat dit echt niet kan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahahaha hoog water. Zolang je dat maar niet hebt als je gewoon staat. Dat zie je zo vaak.. Van die yuppen die strak in pak lopen, waar vervolgens de sokken mooi zichtbaar zijn.
Ik verwacht eigenlijk dat de Athlon Tesla en mini coopers wel weer die kant op moetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb er dus wel eentje die naar de stomerij moet en dat is al genoeg rede voor mij om 'm niet te dragen tijdens het werkenMaar ik heb dan wel een nette effen spijkerbroek aan en niet zo eentje met vale plekken enzo. En natuurlijk een overhemd.
Ik zat trouwens net te denken, de AutoRAI komt er weer aan, zou dat nog ritjes opleveren?
Ik wil best wat Lamborghini's en Maserati's vanaf Italië komen halen hoor, doe ik niet moeilijk overquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb er dus wel eentje die naar de stomerij moet en dat is al genoeg rede voor mij om 'm niet te dragen tijdens het werkenMaar ik heb dan wel een nette effen spijkerbroek aan en niet zo eentje met vale plekken enzo. En natuurlijk een overhemd.
Ik zat trouwens net te denken, de AutoRAI komt er weer aan, zou dat nog ritjes opleveren?
Kutsensor. Moest trouwens gisteren een busje ophalen bij een bedrijf dat dat busje voor een proefrit had gebruikt. Dat bedrijf was een agrarisch bedrijf dus ik die gloednieuwe auto(1000 km op de teller) bekijken. Doe ik de achterdeur open, zit er allemaal hooi, zand en andere troep in. WTF. Toen ik de auto terugbracht naar de dealer dachten ze: wtf hebben die ermee gedaan. Echt bizar hoe debiel sommige mensen zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef RTS91 het volgende:
Zwaartekracht, vloeistof wordt naar een bepaalde kant gedrukt waardoor de sensor blijkbaar droog komt te liggen en denkt dat er geen vloeistof meer aanwezig is.
Wat een asociale streek zeg. Die hebben gewoon even een busje nodig gehad en hebben even een "proefrit" aangevraagd. Paupers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Kutsensor. Moest trouwens gisteren een busje ophalen bij een bedrijf dat dat busje voor een proefrit had gebruikt. Dat bedrijf was een agrarisch bedrijf dus ik die gloednieuwe auto(1000 km op de teller) bekijken. Doe ik de achterdeur open, zit er allemaal hooi, zand en andere troep in. WTF. Toen ik de auto terugbracht naar de dealer dachten ze: wtf hebben die ermee gedaan. Echt bizar hoe debiel sommige mensen zijn.
Ik bewaar het lekker tot koninginnedagquote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef Obama het volgende:
Ik hoop dat ze het salaris voor vrijdag overmaken.....anders wordt het wel een matig weekend.
Koninginnenacht doe ik nooit aan, zit meestal de volgende ochtend al rond 9 uur in de trein richting A'dam, met al een paar biertjes achter de kiezenquote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef joppie_saus het volgende:
Met koninginnenacht ben ik niet in Nederland, hehe.
Het is te hopen...komende week een paar dagen naar Madrid en ben nu al bijna blutquote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef Obama het volgende:
Ik hoop dat ze het salaris voor vrijdag overmaken.....anders wordt het wel een matig weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |