2e Paasdag misschien. Ik denk dat als er ritten aangevraagd worden er gewoon beschikbare chauffeurs worden ingezet.quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef charlie511 het volgende:
Wordt er bij EW eigenlijk nog met Pasen ook doorgewerkt?
Welkom! Mooie auto hoor. Heb je hem al in de Carbase opgezocht?quote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef CigarGuy het volgende:
Goedemiddag!
Sinds een paar weken ook actief bij easyway. Volg het topic ook al een tijdje en dacht van goh laat ik mij eens aanmelden
Sta voor morgen ingeplant. Een afgetrapte VW bedrijfsbus en een heule dikke BMW 5 met een 8 cylinder motor erin (Das een V8 denk ik?)
Gr. CigarGuy
Dat weet ik wel zeker. Geniet morgen maar extra van die BMW, want die bestelbusjes vervloek je in de zomer.quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef CigarGuy het volgende:
Nee. Ik ben bang dat ik na één rit in zon bestelbarrel dat ik wel uit mijn illusies getrokken ben!
Ik beloof je dat ik mijn best ga doenquote:Op maandag 11 april 2011 16:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Geniet morgen maar extra van die BMW, want die bestelbusjes vervloek je in de zomer.
Hehe, weten wat je plek isquote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef RTS91 het volgende:
Verdomme, kortste rit en ook nog airco. Bedankt hè!
Btw, die flitser was al weg joppie, stond er rond 9 uur volgens flitsservice en om 11 uur niet meer zag ik zojuist.Was een grijze mitshubishi en die staat daar altijd in de middenberm.
Dat soort idioten heb ik ook wel eensquote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef Panthera. het volgende:
Soms... moest een bus die eens in het half uur ging halen. Was gelukkig net op tijd, twee minuten te vroeg en niet bij een halte, maar bij het busstation. Was de bus al weg, stond bij het stoplicht. Dus ik er naartoe rennen, maar chauffeur wilde deur niet opendoen. Vervolgens stond hij nog een halve minuut stil.
Nu dus half uur wachten...
Hehe, ben laatst daaro nog in de buurt geweest. Om een ford transit t200 op te halen. Weet niet of je ook ten zuiden daar moest wezen?quote:Op maandag 11 april 2011 15:01 schreef CigarGuy het volgende:
@Joppie_Saus
Ik geloof dat ik sta ingeschreven bij regio Alkmaar. Woon zelf vlakbij Hoorn.
@Mallet
Jazeker! een hele zooi pk's en een 0-100 tijd waar je bang van wordt![]()
Gelukkig ben ik een ontzettend nette jongeman met een grote dosis zelfbeheersing![]()
heel stiekem ben ik ook benieuwd naar die VW werkbusaltijd al in zo'n ding willen rijden
*Edit* waar zijn jullie allemaal werkzaam?
Dat is ook inderdaad zo fijn. En dat noemt zich dan dienstverlenendquote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat soort idioten heb ik ook wel eens![]()
Ook hier bij de halte naast m'n huis. Ik woon naast een begin/eindpunt van een buslijn, dus er staan altijd wel bussen. Nou waren er deze winter een paar dagen waarop het flink waaide en regende. Ik wilde op zo'n dag ook mee met de bus, dus ik naar die halte. Ondanks dat er zo'n huisje staat zat de chauffeur gewoon in de bus, maar denk maar niet dat ik alvast naar binnen mochtMoest gewoon 10 minuten wachten in de wind en regen totdat ie ging vertrekken
Damn..quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Vandaag ook een vogel doodgereden ben ik bangWas met 100 aan het invoegen op een korte weefstrook, zat een vogel midden op de weg die gewoon bleef zitten. Door het invoegen zag ik 'm pas 20 meter van te voren en ik durfde niet vol op de rem te staan omdat er iemand achter me zat. Enige wat ik kon doen was m'n koers nog wat veranderen zodat ik er niet met de wielen overheen reed, maar in de achteruitkijkspiegel zag ik toch vooral een fladderend hoopje ellende
Kon er weinig aan doen zonder m'n eigen leven in gevaar te brengen maar je voelt je toch wel even lullig.
Hahaha dat had ik vorige week hier in de straat. Ik dacht hij gaat vast wel aan de kant.. Niet dus. Ik dacht alleen.. "Oh het is net alsof ik over een plastic flesje rijd ofzo!"quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is ook inderdaad zo fijn. En dat noemt zich dan dienstverlenendHad vanochtend ook al zo'n mafketel, zei niemand gedag en op een vraag of de bus ergens stopte zei hij "weet ik niet, moet je op het scherm kijken" waar het uiteraard nog niet op stond. Vervolgens rijdt hij vrolijk de helft van de haltes voorbij waar wel voor op de stopknop gedrukt was, iedereen moest roepen om eruit te kunnen.
Vandaag ook een vogel doodgereden ben ik bangWas met 100 aan het invoegen op een korte weefstrook, zat een vogel midden op de weg die gewoon bleef zitten. Door het invoegen zag ik 'm pas 20 meter van te voren en ik durfde niet vol op de rem te staan omdat er iemand achter me zat. Enige wat ik kon doen was m'n koers nog wat veranderen zodat ik er niet met de wielen overheen reed, maar in de achteruitkijkspiegel zag ik toch vooral een fladderend hoopje ellende
Kon er weinig aan doen zonder m'n eigen leven in gevaar te brengen maar je voelt je toch wel even lullig.
Nou, ik heb er ook weer geen trauma van hoorquote:
Maffe beesten ook. Wel grappig hoeveel afwegingen je in een halve seconde kan maken trouwens als je alert bent.quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik vorige week hier in de straat. Ik dacht hij gaat vast wel aan de kant.. Niet dus. Ik dacht alleen.. "Oh het is net alsof ik over een plastic flesje rijd ofzo!"
Ghehe inderdaad.. Een paar seconden daarvoor reed ik bijna over een duif heen, maar die vloog net op tijd weg.. Dus toen ik deze zag dacht ik.. Hmm zou het dezelfde weer zijn? Dan vliegt hij vast weer weg.. of niet.. HOP.quote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook weer geen trauma van hoor
[..]
Maffe beesten ook. Wel grappig hoeveel afwegingen je in een halve seconde kan maken trouwens als je alert bent.
Topzwaar is dat ding. Volgens mij doet dat ding meer dan 12 seconden over 0-100.quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Morgen toch alsnog een aardige rit, wederom in een Chrysler Voyager.
2.4l benzine, handgeschakeld. 147pk op 1800 kilo, blazen
Ik had een pak aan op mijn sollicitatie en dit was helemaal goed. Ik was samen met een andere sollicitant (beiden hiker) en hij had tevens een pak (met das dus) aan. Ze dachten alleen wel even dat we voor de functie prive-chauffeur kwamen solliciteren ghehe. Toch werd er verteld dat ze het liever zo zagen dan wanneer er sollicitanten in hun polo aan kwamen zetten met spijkerbroek. Conclusie: met een pak zonder stropdas zit je sowieso goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:08 schreef HenkXL het volgende:
Binnenkort sollicitatie, is een beetje uitgesteld door omstandigheden.
Wat voor kledij hadden jullie aan? Zit er aan te denken om gewoon m'n pak aan te doen zonder das, doen of niet? Is voor de functie hiker trouwens.
Ding was traag, echt. Reed van een parkeerplaats de snelweg op; vol gas door alle versnellingen heen om de 120 te halen, belachelijk. Op snelheid gaat het wel maar versnellen vereist altijd een tandje terug. Maargoed het had erger kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:53 schreef Mallet het volgende:
[..]
Topzwaar is dat ding. Volgens mij doet dat ding meer dan 12 seconden over 0-100.
Ging afgelopen zomer op solli, overhemdje en een nette lichte broek eronder en het was oke. Geen eens een pantalon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had ook stropdas. Ze vonden het prima maar ze gaven mij wel het advies er niet zo bij te lopen als ik hikte.
Haha praat me er niet van, wat een drama is datquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja en aan het einde mag je ook weer diezelfde reisuren terug makenMaar goed, kan je vast wennen voor als je bij EW werkt en naar Born moet, of niet dan, Viezze
Trieste droppies die het niet kunnen verkroppen dat wij leuker werk hebben voor tijdelijk dan zij hun hele leven lang. Dat hij EW niet wil bellen zegt genoeg.quote:
Inderdaad, wordt een lang dagjequote:
Ikzelf maak iedere werkdag wel iets van 8 tot 9 uur. Als je dan 2 dagen per week beschikbaar bent kan het snel oplopen. Dat is als er ook ritten beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Inderdaad, wordt een lang dagje![]()
Wellicht dat ze me dit bij m'n sollicitatie ook wel vertellen, maar uit de praktijk lijkt het me betrouwbaarder. Ik vroeg me af hoeveel uur je in de maand gemiddeld kan maken? Ben meestal wel 2 dagen in de week beschikbaar, soms 1.
Ik moest 4 uur reizen en het ook nog eens zelf betalen omdat het zomervakantie was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Viezze het volgende:
Ach ik moest 4 uur met de trein om er te komen dus voor jou valt het mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |