Hij was in de KvdW en doet nu net of ie nare beelden heeft gezien en is zijn koffer gaan pakken. Karim en Alex zijn ingeseind en weten dat dit nep is, maar Mo is helemaal zenuwachtigquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Wat is er aan de hand? Ik denk, ga even muziek luisteren, want het toch rustig, zie ik gerard ineens inpakken?
precies heel mooi om karakter te peilen bij mensenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Barb_ het volgende:
Maik laat wel even zien, op zijn manier, dat ie er is voor Gerard! Ook al is het nu nep!
Niks zielig voor dat achterbakse wijf. Goeie actie van Geer!quote:
Let maar op, gaat leuk worden, geloof me maarquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Wat is er aan de hand? Ik denk, ga even muziek luisteren, want het toch rustig, zie ik gerard ineens inpakken?
Alex weet het ook, die ging lachend weg!!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als je met eten, kauwen bedoelt, ja dat kan ie nog net. Moek het wel in kleine stukkies snijden.
Hij moest toch naar de KvdW net, denk een missie. En Alex weet van niks, alleen Karim is erbij betrokken?
Het kostte energie.. En ja, dus baalt ze..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Vultarian het volgende:
mo vind het vervelend, waarom is ze nu niet blij dat er niks met geer is als ze echt zo bezorgd was...
Hij zegt dat ie weg wil, maar hij doet het niet omdat het youtube-technisch niet handig isquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Relatieveren heet dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Berenjenafok het volgende:
Hahaha waarom kan niemand behalve Geer Karim en Sharon zo'n geintje waarderen XD Droogkloten
je bent een ik vergeten zijn er maar 11, oneven is nooit goed dus had je er 12 moeten doen, of 10 maar dan is het er niet 1 te weinig maar te veel en dan klopt mijn stelling weer niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heyyy, dat is een CAP van Ik ik ik ik ik ik ik. Ik ik ik ik heb toen die CAP gemaakt 200.000% zeker weten, ik zweer het op mijn moeder, teringtyfus zeker weten.
* Vikingsmeisje tien vingers op steekt!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef BobHarris het volgende:
Wie is het met me eens dat Mo er de eerstvolgende x uit moet!?
Dank je vikingmeisje, op jou kan ik altijd rekenenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje tien vingers op steekt!
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik moet bij voorbaat al lachen om Karims grap
Nee, hij zei dat het youtubetchnisch niet verantwoord was degene aan te spreken waarvan hij beelden had gezien...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie weg wil, maar hij doet het niet omdat het youtube-technisch niet handig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |