Het kostte energie.. En ja, dus baalt ze..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Vultarian het volgende:
mo vind het vervelend, waarom is ze nu niet blij dat er niks met geer is als ze echt zo bezorgd was...
Hij zegt dat ie weg wil, maar hij doet het niet omdat het youtube-technisch niet handig isquote:Op donderdag 7 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Wat is er aan de hand? Ik denk, ga even muziek luisteren, want het toch rustig, zie ik gerard ineens inpakken?
Relatieveren heet dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Berenjenafok het volgende:
Hahaha waarom kan niemand behalve Geer Karim en Sharon zo'n geintje waarderen XD Droogkloten
je bent een ik vergeten zijn er maar 11, oneven is nooit goed dus had je er 12 moeten doen, of 10 maar dan is het er niet 1 te weinig maar te veel en dan klopt mijn stelling weer niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heyyy, dat is een CAP van Ik ik ik ik ik ik ik. Ik ik ik ik heb toen die CAP gemaakt 200.000% zeker weten, ik zweer het op mijn moeder, teringtyfus zeker weten.
* Vikingsmeisje tien vingers op steekt!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef BobHarris het volgende:
Wie is het met me eens dat Mo er de eerstvolgende x uit moet!?
Dank je vikingmeisje, op jou kan ik altijd rekenenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje tien vingers op steekt!
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik moet bij voorbaat al lachen om Karims grap
Nee, hij zei dat het youtubetchnisch niet verantwoord was degene aan te spreken waarvan hij beelden had gezien...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie weg wil, maar hij doet het niet omdat het youtube-technisch niet handig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |