o god wat ben ik blij dat jullie dat ook zien.. maar aan de andere kant, zelfs een blinde ziet datquote:Op donderdag 7 april 2011 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
God wat is die saai, berekenend, humorloos en emotieloos. Wel een match dus met Laura. Tot donderdagavond.
Had je net gerard moeten zienquote:Op donderdag 7 april 2011 01:23 schreef Ripley het volgende:
Omg, joanna is een hele slechte actrice.zie nu wat dingen terug, maar hoe fake kun je worden.
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:25 schreef Gert het volgende:
Kijk Lau het naar haar zin hebben dan, die vindt dit soort spelletjes éééénig! Lekker ice teatje erbij.
Ik zie Gerard voor me, na het huis, bij een barbecue bij hem thuis met vrienden.. En dan zegt ie dat ie wat leuks weet.. En dan gaan ze commando pinkelenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:25 schreef Gert het volgende:
Kijk Lau het naar haar zin hebben dan, die vindt dit soort spelletjes éééénig! Lekker ice teatje erbij.
Zit je niet gezellig mee te pingelen danquote:Op donderdag 7 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Streams doen het weer maar waarom zit ik hier eigenlijk naar te kijken?![]()
Moet m'n vuilcontainers nog omrijden.
Duidelijk dat hij dat doetquote:Op donderdag 7 april 2011 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zie Gerard voor me, na het huis, bij een barbecue bij hem thuis met vrienden.. En dan zegt ie dat ie wat leuks weet.. En dan gaan ze commando pinkelen
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zie Gerard voor me, na het huis, bij een barbecue bij hem thuis met vrienden.. En dan zegt ie dat ie wat leuks weet.. En dan gaan ze commando pinkelen
Neuh.. Ik had vanaf week 1 al met haar gebotstquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een stinkende kut en een schelle kutstem.
Wat voor jou PB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |