quote:
Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Laureline het volgende:[..]
Oja, die hadden wij op vacantie uit de eurobak gevist om 's avonds in ons huisje te kijken! Ik nog zo tegen mijn meneer: "Zo, die ontwerpers hebben wel goed gekeken naar dat gebouw van Radio Kootwijk!" , bleek het gewoon daar opgenomen te zijn

Wel een erg onwaarschijnlijke plot verder, maar leuk dat je eraan mee kon werken! Waren de acteurs aardig?
Ik moest de kleding en schoenen oud maken. En verven. Best leuk werk was dat. (ik stond als aging and dying in het productieboekje. Ze waren het woordje
fabric vergeten.

)
Maar ik was voornamelijk in het atelier aan de gang dus. Heb bij elkaar misschien 2 weken op de set ook meegedraaid. Wel bij de grotere scènes, dat was wel tof. Qua acteurs: die blonde die in Cold Case speelt deed mee, die was vriendelijk. LL Cool J was een Ster met hoofdletter S. en ging nergens heen zonder een tientonner die zijn PA was (?). Val Kilmer praatte met niemand. Er was zo'n Latina, waar ik de naam van vergeten ben, zo onbekend was ze en die was verschrikkelijk. (toen ik een randje van haar wetsuit wilde wegtucken in het voorbijgaan vlakvoor we gingen draaien werd ze hysterisch want ik was niet haar vaste kledingmiep. Ach trut, dan ga je toch lekker met wetsuit in beeld!

) De exman van Angelina Jolie was er ook (Johnny Lee Miller) en die was klein en onooglijk en verlegen. (op beeld doet hij het wel beter). Er was er eentje en die had de taim of his laif. Iedere ochtend een vers chickie uit zijn trailer. (Eion Bailey) En dan nog 2 gastjes die erg sympathiek waren, ben de namen even kwijt. Ik geloof dat ik nu niemand ben vergeten.

En Val heeft grote voeten, want zijn laarzen uit die film zijn nu van mijn ex en die heeft 45/46. En ik heb het groene broekje van de blonde Cold Case mevrouw, dat is nu mijn verfbroek. Hoewel ik had niet die van haarzelf, want zij had maat 24 of zo. Ik heb een 28 van één van de stuntdubbels.

)
[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 07-04-2011 21:06:10 ]