SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
[ Bericht 6% gewijzigd door RealBizkit666 op 07-04-2011 08:03:53 ]
Ik hoop snel duidelijkheid te kunnen geven. Hoe sneller jij het weet deste groter de kans dat je ook kan.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
preciesik kan vrij nemen maar weet niet of dat kan ivm vakantietijd, dus moet eerst datum weten
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop snel duidelijkheid te kunnen geven. Hoe sneller jij het weet deste groter de kans dat je ook kan.
Ja. The Hovv had al het zelfde probleem...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef The_Hives het volgende:
wist idd niet dat de vorige vol wasvond al raar dat de reacties ineens stopte
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef The_Hives het volgende:
wist idd niet dat de vorige vol wasvond al raar dat de reacties ineens stopte
Terwijl ik wel oplette en snel een nieuw topic had.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef The_Hives het volgende:
hey possie open eens een nieuw topique
wiesdaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. The Hovv had al het zelfde probleem...
Ja gezien gaat ik zo posten hiero.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Flappekz het volgende:
Ik had aan t eind van het vorige topic nog een mooie link naar een betere poll geplaatst, voor Possie...
Nu echt weg
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gezien gaat ik zo posten hiero.
en bookmarken.
jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en dan een tijdje terug wel dit posten aan mij :
[..]
Terwijl ik wel oplette en snel een nieuw topic had.![]()
4 dingen is ook wel wat heul erg veul.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jatoen was ik niet 4 dingen tegelijkertijd aan het doen
zo zie je maar, mannen kunnen echt niet multi tasken
He, jammer. Wel scherpquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik copy link gedaan en t niet geopend.
http://www.hattrick-youth(...)raining/1/position/1quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef NelisZ het volgende:
Heeft er iemand zo ff een linkje voor de trainingssnelheden in de jeugd?
Ik wil ff kijken hoe lang het duurt om een spelertje (17j 45d) van redelijk naar goed vleugel te trainen, en te bedenken of ik dat doe, of dat ik hem beter volgende week kan promoveren...
jeugdtraining is langzamer dan grotemensentraining geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef NelisZ het volgende:
Heeft er iemand zo ff een linkje voor de trainingssnelheden in de jeugd?
Ik wil ff kijken hoe lang het duurt om een spelertje (17j 45d) van redelijk naar goed vleugel te trainen, en te bedenken of ik dat doe, of dat ik hem beter volgende week kan promoveren...
Veel plezier met kijken. Ik ga ook kijken. Of mn bedje lekker voorverwarmd isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja zo doe ik dat altijd met linkjes. Pas met t plakken zag ik wat t was.
ach, gewoon mannen dingen, boeren, scheten, biertje openen en rokenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
4 dingen is ook wel wat heul erg veul.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.hattrick-youth(...)raining/1/position/1
Zal vast wel, anders zeg je dat niet zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken. Ik ga ook kijken. Of mn bedje lekker voorverwarmd is
Ja zo ken ik er nog wel 2, Ademhalen en ik hoop dat jij ook een hartslag hebt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, gewoon mannen dingen, boeren, scheten, biertje openen en roken
shit 6 dingen dus, ook Fok! en voetbal kijken
Beter promoveren dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Duurt toch nog 5 of 6 week
Dan wordt hij wel aardig oud, dus misschien kan ik hem beter over zes dagen promoveren...
Hij heeft nu goed verdedigen en redelijk vleugel...En ik heb een positiespel talentje die ik moet gaan trainen...
oeh nog 1 a 2 week.. voordat mn toptalent op uitstekend passen zitquote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Duurt toch nog 5 of 6 week
Dan wordt hij wel aardig oud, dus misschien kan ik hem beter over zes dagen promoveren...
Hij heeft nu goed verdedigen en redelijk vleugel...En ik heb een positiespel talentje die ik moet gaan trainen...
ik wacht toch nog even met pitten..quote:
Spelbrekert.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh nog 1 a 2 week.. voordat mn toptalent op uitstekend passen zit
zeker in combinatie met redelijk verdedigen en redelijk vleugelspel..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spelbrekert.
Wel lekker een uitstekend passen!
Ik kijk all1 de doelpunten. Geloof dat dat er nog al wat worden dus heb nog wat leuks voor de boeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wacht toch nog even met pitten..
even kijken naar de samenvatting van Barca - Shakhtar..
alleen als het me uitkomtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel 2, Ademhalen en ik hoop dat jij ook een hartslag hebt.
Goffer das idd wel erg lekker ja!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeker in combinatie met redelijk verdedigen en redelijk vleugelspel..
precies.. en het komt mooi uit dat hij bijna uitgetraind is op passen.. kan ik mn potentieel goed positiespel en mn potentieel goed keepen gaan trainenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer das idd wel erg lekker ja!![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. en het komt mooi uit dat hij bijna uitgetraind is op passen.. kan ik mn potentieel goed positiespel en mn potentieel goed keepen gaan trainenbeide zijn 15 jaar..
we've got hart for soulquote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja daar ben je dan ook negert voor toch?
idd.. ik mag zeker niet klagen de laatste tijd..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij mag voorlopig niet meer klagen dat je nooit wat leuks krijgt in de jeud!
Dan wil ik je idd de komende seizoenen niet meer horen klagen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ik mag zeker niet klagen de laatste tijd..
die 15 jarige mid is al uitgetraind op passen (matig)..
quote:
je hoort me sowieso al nietquote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan wil ik je idd de komende seizoenen niet meer horen klagen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar brother!![]()
Boks ouwe!
en toch heb je dat nooit gehoordquote:Op woensdag 6 april 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man ik heb seizoenen medelijden gehad met je. Seizoenen niks of allemaal bagger...
quote:
das wat andersquote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb t je vaak zien posten anders.
dat is hetzelfde als zeggen dat SuperrrrrrGabberrrrrrrrr een grootheid was in de hardcore scenequote:
Dat mag jij vinden. Ik vind van niet.quote:
nope.. maar Gabbertje welquote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als zeggen dat SuperrrrrrGabberrrrrrrrr een grootheid was in de hardcore scene
Wat is er anders aan?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das wat anders
nog wel dank voor je medelijden
quote:
maar rap is geenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind van niet.Brainie en Eminem zijn de baas in de rap scene (Wel sneu dat t alle 2 blanken zijn
)
Ga geen 1 dags vlieg vergelijken met iemand die jaren de rap heeft gemaakt in Nederland. Rappen met een woordenschat waar je U tegen zegt.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als zeggen dat SuperrrrrrGabberrrrrrrrr een grootheid was in de hardcore scene
Klopt maar dat bedoelde ik net ook niet met die soul.quote:
sommige nummers waren tekstueel wel okay, maar die houding vond ik nogal nepquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga geen 1 dags vlieg vergelijken met iemand die jaren de rap heeft gemaakt in Nederland. Rappen met een woordenschat waar je U tegen zegt.
De meeste andere rappers moesten waarschijnlijk eerst in een woordenboek opzoeken wat ie bedoelde.
Mja iedereen vind m een wigger. Terwijl hij gewoon goede shit afleverde!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sommige nummers waren tekstueel wel okay, maar die houding vond ik nogal nep
je hoorde het nooit, maar je las het alleenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er anders aan?
Graag gedaan. Snapte er all1 niks van. Doe je nu wat anders dan toen of ben je bij het zelfde gebleven?
Dacht al dat je met zo iets flauws zou komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hoorde het nooit, maar je las het alleen
en ik doe idd wat anders.. ik scout op willekeurige spelers..
mooi is dat he?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht al dat je met zo iets flauws zou komen.
Ok ben blij dat dat wel werkt voor je.
Gelukkig ben ik er niet te veel op ingegaan.quote:
aha.. ik scoutte eerst ook in de linie die ik trainde, maar dit werkt voor mij veel effectieverquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er niet te veel op ingegaan.
Verdedigers en als mn spits, keep of middenvelders te oud worden scout ik dat een weekje.
Voor mij werkt het nog steeds prima. Pas als dat niet meer zo is ga ik switchen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. ik scoutte eerst ook in de linie die ik trainde, maar dit werkt voor mij veel effectiever
en nu ga ik echt op bed...
trusten..
Valt best mee, toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
tering, het gaat mij echt te snel hier tegenwoordig
Morgen, tijd voor koffie inderdaadquote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
OP en Wiki bijgewerkt. Nu hopen dat het goed gaat de volgende keer met openen. Voor de zekerheid heb ik de OP ook maar in een tekstbestand gezet.
volgens mij maakt dat niet uit. De conditie van je spelers gaan sowieso langzaam achteruit, dus is het af en toe aan te raden om in het tussen seizoen even conditie te trainen. Het aantal wedstrijden maakt volgens mij niet uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef DutchSmurf het volgende:
Iemand die dit weet?
Als ik sommige spelers zoals middenveld, verdediging en keeper 2 wedstrijden per week laat spelen, gaat de conditie van de spelers dan naar beneden?
Ik weet dat ze dan niet extra trainen.. Maar ik wil geld sparen met salarissen door niet heel veel spelers in dienst te nemen!
Er is geen conditietraining meer...quote:Op donderdag 7 april 2011 08:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij maakt dat niet uit. De conditie van je spelers gaan sowieso langzaam achteruit, dus is het af en toe aan te raden om in het tussen seizoen even conditie te trainen. Het aantal wedstrijden maakt volgens mij niet uit.
maar ik heb ben al een paar jaar niet meer op de hoogte van de nieuwe regels![]()
Dat ligt aan het percentage conditietraining wat je hebt ingesteld, maar het staat in ieder geval los an of de spelers 1 of 2 wedstrijden in de week gespeeld hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef DutchSmurf het volgende:
Iemand die dit weet?
Als ik sommige spelers zoals middenveld, verdediging en keeper 2 wedstrijden per week laat spelen, gaat de conditie van de spelers dan naar beneden?
Ik weet dat ze dan niet extra trainen.. Maar ik wil geld sparen met salarissen door niet heel veel spelers in dienst te nemen!
het bestaat feitelijk gezien nog wel..quote:Op donderdag 7 april 2011 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is geen conditietraining meer...
Al een seizoen of 7 niet...
1 april zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is geen conditietraining meer...
Al een seizoen of 7 niet...
ow wacht, zal ik vast een percentage ingesteld hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt aan het percentage conditietraining wat je hebt ingesteld, maar het staat in ieder geval los an of de spelers 1 of 2 wedstrijden in de week gespeeld hebben.
Aangezien dit zo gevarieerd is, is dat moeilijk uit te leggen (leeftijds afhankelijk, percentage afhankelijk en huidige niveau afhankelijk).
conditie wordt standaard getraind (altijd minimaal 5%), maar als aparte trainingsvorm bestaat het niet meer. dat is wat Koek bedoeld..quote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1 april zeker
ik heb het laatst nog gedaan
ja, thnxquote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
conditie wordt standaard getraind (altijd minimaal 5%), maar als aparte trainingsvorm bestaat het niet meer. dat is wat Koek bedoeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |