4 dingen is ook wel wat heul erg veul.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jatoen was ik niet 4 dingen tegelijkertijd aan het doen
zo zie je maar, mannen kunnen echt niet multi tasken
He, jammer. Wel scherpquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik copy link gedaan en t niet geopend.
http://www.hattrick-youth(...)raining/1/position/1quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef NelisZ het volgende:
Heeft er iemand zo ff een linkje voor de trainingssnelheden in de jeugd?
Ik wil ff kijken hoe lang het duurt om een spelertje (17j 45d) van redelijk naar goed vleugel te trainen, en te bedenken of ik dat doe, of dat ik hem beter volgende week kan promoveren...
jeugdtraining is langzamer dan grotemensentraining geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef NelisZ het volgende:
Heeft er iemand zo ff een linkje voor de trainingssnelheden in de jeugd?
Ik wil ff kijken hoe lang het duurt om een spelertje (17j 45d) van redelijk naar goed vleugel te trainen, en te bedenken of ik dat doe, of dat ik hem beter volgende week kan promoveren...
Veel plezier met kijken. Ik ga ook kijken. Of mn bedje lekker voorverwarmd isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja zo doe ik dat altijd met linkjes. Pas met t plakken zag ik wat t was.
ach, gewoon mannen dingen, boeren, scheten, biertje openen en rokenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
4 dingen is ook wel wat heul erg veul.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.hattrick-youth(...)raining/1/position/1
Zal vast wel, anders zeg je dat niet zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken. Ik ga ook kijken. Of mn bedje lekker voorverwarmd is
Ja zo ken ik er nog wel 2, Ademhalen en ik hoop dat jij ook een hartslag hebt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, gewoon mannen dingen, boeren, scheten, biertje openen en roken
shit 6 dingen dus, ook Fok! en voetbal kijken
Beter promoveren dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Duurt toch nog 5 of 6 week
Dan wordt hij wel aardig oud, dus misschien kan ik hem beter over zes dagen promoveren...
Hij heeft nu goed verdedigen en redelijk vleugel...En ik heb een positiespel talentje die ik moet gaan trainen...
oeh nog 1 a 2 week.. voordat mn toptalent op uitstekend passen zitquote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Duurt toch nog 5 of 6 week
Dan wordt hij wel aardig oud, dus misschien kan ik hem beter over zes dagen promoveren...
Hij heeft nu goed verdedigen en redelijk vleugel...En ik heb een positiespel talentje die ik moet gaan trainen...
ik wacht toch nog even met pitten..quote:
Spelbrekert.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh nog 1 a 2 week.. voordat mn toptalent op uitstekend passen zit
zeker in combinatie met redelijk verdedigen en redelijk vleugelspel..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spelbrekert.
Wel lekker een uitstekend passen!
Ik kijk all1 de doelpunten. Geloof dat dat er nog al wat worden dus heb nog wat leuks voor de boeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wacht toch nog even met pitten..
even kijken naar de samenvatting van Barca - Shakhtar..
alleen als het me uitkomtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel 2, Ademhalen en ik hoop dat jij ook een hartslag hebt.
Goffer das idd wel erg lekker ja!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeker in combinatie met redelijk verdedigen en redelijk vleugelspel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |