Dit.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef suzi1 het volgende:
even wakker worden mensen, zij slaapwandelt dus echt niet hoor. dat is pure nep
Dat doet ze 24 uur per dag dus dat kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef suzi1 het volgende:
Lief!quote:
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit.
On another note, Joan maakt weer eens stemafspraken met Mo?
Jawel!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit.
On another note, Joan maakt weer eens stemafspraken met Mo?
waarom nou weer pizza ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef knagsje het volgende:
die stinkjo moet zich is laten neuken door een psychisch gestoorde pizzaboer
Aafke zei vrijdag nog bij Bart op tv : ow is dat dan slaapwandelen wat ze doet?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef suzi1 het volgende:
Ze heeft zelfs de Nijmeegse slaapwandel vierdaagse gewonnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef suzi1 het volgende:
Bekstekken noemen ze datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Stranger1977 het volgende:
Gaat Flip Jojankert nog es een keer batsen of hoe zit het nou aleemaal
Nee, dat lukt niet, probeer maar.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
Bij elke nieuwe cos kun je opnieuw stemmen ..... lijkt me niet de bedoeling![]()
Flip is homo, dus neequote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Stranger1977 het volgende:
wie wil die baggerkut nou neuken johquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Stranger1977 het volgende:
Daar begint ze morgen pas mee, ze is hoogdbegaafd en weet dus echt wel wat ze doetquote:
Dat deed ie nou net juist wel .... vreemd wacht de volgende cos wel af.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet, probeer maar.
lekker nummer lvan livequote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
Jo's favo liedje naast het iedereen welbekende liedje "jij bent mijn negert" :
I alone love me
I alone tempt me
I alone love me
Philip's is not the end of this!
I alone love me
I alone tempt me
I alone love me...
GODVERDOMME!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
waarom nou weer pizza ?
doe eens shoarma ofzo !
Mo mag alles als paps en mams maar niet mee kijkenquote:
Philip is geen homo, hij heeft een heuse mangina!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
GODVERDOMME!![]()
![]()
Niet zo hard.. straks staan Jlo en Psych hier met al hun scootervriendjes
[..]
Philip is geen homo, hij heeft een heuse mangina!
In voor- en tegenspoedquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef K_L het volgende:
Als Alex morgen dr uit gaat hoop ik wel dat hij zijn vrouwtje meeneemt![]()
Maik moet haar eerst nog vol baggeren met zijn purpere duitse helmquote:
Ik wil het nie weten...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Philip is geen homo, hij heeft een heuse mangina!
Probeer het in je hoofd even in te denken gezongen door Jo!quote:
Oh, mijn IP adres pikt ie niet meerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat deed ie nou net juist wel .... vreemd wacht de volgende cos wel af.
[..]
GODVERDOMME!![]()
![]()
Niet zo hard.. straks staan Jlo en Psych hier met al hun scootervriendjes
Deal maar hetzelfde geldt voor mij voor Flip.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef K_L het volgende:
Hahaha ja dat zou mooi zijn. Wegens huwelijkse voorwaarden moet zowel jij als Laura vertrekken. Lau dr toekomst kwijt, geld kwijt, leven kwijt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef K_L het volgende:
heb m nu net opgezet, niks hoor ik hoor geen joquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer het in je hoofd even in te denken gezongen door Jo!
Hop, dat nummer is voorgoed verknalt!
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar begint ze morgen pas mee, ze is hoogdbegaafd en weet dus echt wel wat ze doet
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ben hier echt slecht in
neeeeee niks kwijt, gewoon VRIJ zijn met de liefde van dr leven zonder camera'squote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Hahaha ja dat zou mooi zijn. Wegens huwelijkse voorwaarden moet zowel jij als Laura vertrekken. Lau dr toekomst kwijt, geld kwijt, leven kwijt.
Echt hoor! Ik zeg nog voor het einde van deze RLS heeft hij ontluikende borstjes en een facking niet normaal zin in chocola!!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie wil er vanavond in de Joanna fanclub?
jijquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Reksie1981 het volgende:
*proest* she fucking hates himquote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
neeeeee niks kwijt, gewoon VRIJ zijn met de liefde van dr leven zonder camera's
Ik laat mijn beurt even over gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Reksie1981 het volgende:
ja en met een ring maar hij kan dat niet want die van hem is nepquote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
alex heeft een vriendje die kan een biertje open maken met zijn tanden
dat laatstequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
alex heeft een vriendje die kan een biertje open maken met zijn tanden
als ik me vlammewerper mee mag nemenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Hijs geopend door Meneertjezoveel... komt ie wel eens met feiten?quote:
In de uitverkoop maybe, Jimmy Choo's zijn echt fakking duur, ik sweer ut jequote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Mylene het volgende:
Joanna wil niet dat ze op haar sneakers van Jimmy Choo gaan staan.
Ik geloof dat die 400 euro kosten.
Als Jo zich laat gangbangen door alle mannen in het huis ben ik van de partijquote:
Volgens mij zijn het gewoon van die schroefdopjesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Niki.P het volgende:
Alex voelt zich the man nu hij een biertje met en biertje kan openmaken..
Waar is de intekenlijstquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef mieppie77 het volgende:
pffff eigenlijk wil ik dat faalex het huis verlaat, maar als Flip weggaat en dan de kans dat Jojanka uit zichzelf opzout........doek het voor
Je zou denken dat er toch eens een keer een lesje geleerd zou moeten zijn. Zelfs een ezel stoot zich in het algemeen....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs geopend door Meneertjezoveel... komt ie wel eens met feiten?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon van die schroefdopjes
Tuurlijk niet, lijkt me geweldig om te lachen om een hoop onzinnig gewauwelquote:
Die mag nog wel even blijven, daar stoor ik mij niet aanquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deal maar hetzelfde geldt voor mij voor Flip.
Nee hoor...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
Bij elke nieuwe cos kun je opnieuw stemmen ..... lijkt me niet de bedoeling![]()
Telegraaf niveauquote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal val ik niet over taal- en spelfouten, maar bij het lezen van dit "streamverslag" bij de buurtjes van Nowlive kon ik een glimlach niet onderdrukken. Ook de infantiele stijl is priceless
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:44 schreef Chuckster het volgende:
Zo grappig dat die Alex nog steeds denkt helemaal het mannetje te zijn, terwijl het gros van de kijkers hem al 3x uitgekotst heeft
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef Stranger1977 het volgende:
Falex is net zo gay als Servia uhhh Servio
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal val ik niet over taal- en spelfouten, maar bij het lezen van dit "streamverslag" bij de buurtjes van Nowlive kon ik een glimlach niet onderdrukken. Ook de infantiele stijl is priceless
[ afbeelding ]
Leuke schoen. Maar voor ¤ 375 kan ik een heleboel andere leuke schoenen kopenquote:
Is het ook al bekend bij NL dat Betty Bitch al ander vriendje heeft?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat haar ook nep ? Die randen op haar hoofdquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:44 schreef Chuckster het volgende:
Zo grappig dat die Alex nog steeds denkt helemaal het mannetje te zijn, terwijl het gros van de kijkers hem al 3x uitgekotst heeft
Wahahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is het ook al bekend bij NL dat Betty Bitch al ander vriendje heeft?
[ afbeelding ]
ja in geen 375 jaar dat ik die ga kopen (tenzij ik miljonaire wordquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuke schoen. Maar voor ¤ 375 kan ik een heleboel andere leuke schoenen kopen
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat haar ook nep ? Die randen op haar hoofd
quote:
Nee, ze deed net zelf met haar badjas speeksel op haar jurk rondom haar tepel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Mo heb lekkende tieten![]()
Komt van stress of anti biotica zegt Mo.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is het ook al bekend bij NL dat Betty Bitch al ander vriendje heeft?
[ afbeelding ]
ze had geknoeid, er zat een vlekquote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze deed net zelf met haar badjas speeksel op haar jurk rondom haar tepel.
Dat weet ik nu pasquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat een grapje dat Mo had geknoeid ?quote:
Oh wachtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Lauzer het volgende:
Zo te zien hoopte Karim dat Lau naast hem ging zitten, met dat eenzame oranje kussen naast em.
Lekke silliconenquote:
Ah die gaat toch wel zuipen. lekker trippie met die medicijnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
mo mag vanaf morgen niet drinken meer, gaat leuk worden zaterdag met het foute feessie
olifantjes kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ah die gaat toch wel zuipen. lekker trippie met die medicijnen.
Niet. Er werd gevraagd; Weet jij of er nog iets gaat gebeuren? en ze antwoordde; dat weet ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
volgens sherrie gaat er nog iets gebeuren vanavond
en dat batsen....heloooooooooooooo sst babyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ah die gaat toch wel zuipen. lekker trippie met die medicijnen.
http://www.secretstory.nl/videos/1321/Ook+Alex+genomineerdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
volgens sherrie gaat er nog iets gebeuren vanavond
Lekker chernobyl kind word datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat batsen....heloooooooooooooo sst babyyyyyyyyyyy
dat is toch bijna het zelfde dan gaat er waarschijnlijk toch iets gebeuren...... tja kan ook morgen zijn... ok jij gelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Niet. Er werd gevraagd; Weet jij of er nog iets gaat gebeuren? en ze antwoordde; dat weet ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |