ja in geen 375 jaar dat ik die ga kopen (tenzij ik miljonaire wordquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuke schoen. Maar voor ¤ 375 kan ik een heleboel andere leuke schoenen kopen
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat haar ook nep ? Die randen op haar hoofd
quote:
Nee, ze deed net zelf met haar badjas speeksel op haar jurk rondom haar tepel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Mo heb lekkende tieten![]()
Komt van stress of anti biotica zegt Mo.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is het ook al bekend bij NL dat Betty Bitch al ander vriendje heeft?
[ afbeelding ]
ze had geknoeid, er zat een vlekquote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze deed net zelf met haar badjas speeksel op haar jurk rondom haar tepel.
Dat weet ik nu pasquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal val ik niet over taal- en spelfouten, maar bij het lezen van dit "streamverslag" bij de buurtjes van Nowlive kon ik een glimlach niet onderdrukken. Ook de infantiele stijl is priceless
[ afbeelding ]
Was dat een grapje dat Mo had geknoeid ?quote:
Oh wachtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Lauzer het volgende:
Zo te zien hoopte Karim dat Lau naast hem ging zitten, met dat eenzame oranje kussen naast em.
Lekke silliconenquote:
Ah die gaat toch wel zuipen. lekker trippie met die medicijnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef Blackprinces het volgende:
mo mag vanaf morgen niet drinken meer, gaat leuk worden zaterdag met het foute feessie
olifantjes kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ah die gaat toch wel zuipen. lekker trippie met die medicijnen.
Niet. Er werd gevraagd; Weet jij of er nog iets gaat gebeuren? en ze antwoordde; dat weet ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
volgens sherrie gaat er nog iets gebeuren vanavond
en dat batsen....heloooooooooooooo sst babyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ah die gaat toch wel zuipen. lekker trippie met die medicijnen.
http://www.secretstory.nl/videos/1321/Ook+Alex+genomineerdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
volgens sherrie gaat er nog iets gebeuren vanavond
Lekker chernobyl kind word datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en dat batsen....heloooooooooooooo sst babyyyyyyyyyyy
dat is toch bijna het zelfde dan gaat er waarschijnlijk toch iets gebeuren...... tja kan ook morgen zijn... ok jij gelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Niet. Er werd gevraagd; Weet jij of er nog iets gaat gebeuren? en ze antwoordde; dat weet ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |