Hijs geopend door Meneertjezoveel... komt ie wel eens met feiten?quote:
In de uitverkoop maybe, Jimmy Choo's zijn echt fakking duur, ik sweer ut jequote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Mylene het volgende:
Joanna wil niet dat ze op haar sneakers van Jimmy Choo gaan staan.
Ik geloof dat die 400 euro kosten.
Als Jo zich laat gangbangen door alle mannen in het huis ben ik van de partijquote:
Volgens mij zijn het gewoon van die schroefdopjesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Niki.P het volgende:
Alex voelt zich the man nu hij een biertje met en biertje kan openmaken..
Waar is de intekenlijstquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef mieppie77 het volgende:
pffff eigenlijk wil ik dat faalex het huis verlaat, maar als Flip weggaat en dan de kans dat Jojanka uit zichzelf opzout........doek het voor
Je zou denken dat er toch eens een keer een lesje geleerd zou moeten zijn. Zelfs een ezel stoot zich in het algemeen....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs geopend door Meneertjezoveel... komt ie wel eens met feiten?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon van die schroefdopjes
Tuurlijk niet, lijkt me geweldig om te lachen om een hoop onzinnig gewauwelquote:
Die mag nog wel even blijven, daar stoor ik mij niet aanquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deal maar hetzelfde geldt voor mij voor Flip.
Nee hoor...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
Bij elke nieuwe cos kun je opnieuw stemmen ..... lijkt me niet de bedoeling![]()
Telegraaf niveauquote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal val ik niet over taal- en spelfouten, maar bij het lezen van dit "streamverslag" bij de buurtjes van Nowlive kon ik een glimlach niet onderdrukken. Ook de infantiele stijl is priceless
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |