Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De uitdaging ligt bij mij, 2 vrouwen bezig houden kan wel maar 3 ben ik nog niet voor in de gelegenheid geweest
Whahahahahaaquote:
Oh, maar ik deed niet meequote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee eigenlijk ook niet![]()
maar het ging me natuurlijk om jou
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer een fout in je opvoeding
Nou kom je dan kroelen met mij?quote:
Jaquote:
Zeker die hopeloze singles...quote:
Dat is een groeimarkt, die moet je niet onderschatten! Op tijd instappen voor het maximale rendement!quote:
Nee, dank je. Seks om de seksquote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een groeimarkt, die moet je niet onderschatten! Op tijd instappen voor het maximale rendement!
Zijn die er ook!?quote:
Meh, nog behoorlijk keelpijn en snot, maar morgen ga ik wel proberen te werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Oh dat is fijnBen je al een beetje opgeknapt?
Ik kan toch niet bepalen wat jou uitdaagt?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
@ kg, als de uitdaging alleen voor jou is vind ik er weinig aan
geen probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een puber, hormonen. Kan er niets aan doen.
O, haiquote:
Wil je je nog inschrijven? We hebben een afvallerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een puber, hormonen. Kan er niets aan doen.
Waarvoor precies?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wil je je nog inschrijven? We hebben een afvaller
Ohai ! Neuke?quote:
Doe maar rustig aan meisjequote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, nog behoorlijk keelpijn en snot, maar morgen ga ik wel proberen te werken
Nou dat kan ook lekker zijn hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef sararaats het volgende:
I don't like to be fucked but I fuck myself.
De KSC MVVVV Meetquote:
na-aper, ik had al een tijd terug een MVVVVVVVVVV meet bedachtquote:
Zijn er hier zoveel vrouwen?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na-aper, ik had al een tijd terug een MVVVVVVVVVV meet bedacht
been there done that tshirt ectquote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan toch niet bepalen wat jou uitdaagt?Ik weet niet of jij 2 vrouwen en 1 man tegelijk gewend bent
wie zegt dat ze allemaal hiervan zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zijn er hier zoveel vrouwen?
Oh haiquote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
been there done that tshirt ect
Nee, maar ik wil het toch proberenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Doe maar rustig aan meisjewat niet gaat gaat niet
Thijs ook al wat aan het opknappen?
Die is gekortwiektquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil het toch proberen![]()
Thijs is nog een beetje moe en hangerig en heeft nog snot, maar die blijft altijd vrolijk![]()
Hoe is het met Sander?
Ik zag de fotoquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is gekortwiekten er is niks aan de hand hoor
(weer goed op dreef met zijn grote mond
)
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na-aper, ik had al een tijd terug een MVVVVVVVVVV meet bedacht
Jaquote:
Het gaat niet eens snel, je belt te lang.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ff telefoon en we zijn een topic verder
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tof he?![]()
Ik was zelf ook geweest hoormaar daar is geen foto van
Symquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ff telefoon en we zijn een topic verder
Het was precies goed qua tijd, niets te langquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat niet eens snel, je belt te lang.
Trusten meisquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Chick flick is voorbij.. Naar bedje toe![]()
Truste mensjes
Leuk was die he?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
quote:
Geen ideeeeeeeeee!quote:
Nou gewoon, ik op foto'squote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Had je de blije Thijs-foto gezien?
Bedankt voor de Hello Kitty vibratorquote:
Okido, dan PM ik em evenquote:
Hai Friemquote:
Pas de problemequote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bedankt voor de Hello Kitty vibratorEcht helemaal top
![]()
Ja, ik had gisteren even een bespreking en er waren 6 topics volquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat niet eens snel, je belt te lang.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik op foto's
Nee kan je em nog even laten zien?
Nee toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was precies goed qua tijd, niets te lang
Dat is een goede vervanger voor dequote:
truste PGquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
Truste mensjes
Niet zo vaak met je vinger in het stopcontact zitten dan, als je wilt dat iedereen ze kan zien!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef sararaats het volgende:
Over haren gesproken, ik heb sinds kort highlights in m'n haar. Ze zijn alleen onzichtbaar als m'n haar recht omhoog staat.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido, dan PM ik em even
[..]
Hai Friem![]()
Hoe is het? Druk?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een goede vervanger voor de![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch maar slapen
Weltrusten en tot morgen
Morgen saaie dag en om half 8 beginnen
nou, ik moest ook ZO lachen om hemquote:
Zie antwoord aan je lief ......quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Friem, alles goed, long time no see
slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch maar slapen
Weltrusten en tot morgen
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
veel te
![]()
Ik moet nu alles wat ik normaal in 5 dagen overdag deed in 3 avonden proppen, 2 avonden lesgeven en dus ook in het weekeinde nog ff door om alles af te krijgen
MOE MOE MOEquote:
Lekker slapenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch maar slapen
Weltrusten en tot morgen
quote:
Owquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
veel te
![]()
Ik moet nu alles wat ik normaal in 5 dagen overdag deed in 3 avonden proppen, 2 avonden lesgeven en dus ook in het weekeinde nog ff door om alles af te krijgen
Probeer ik wel hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Beroerd is dat...
Zorg je wel goed voor jezelf?
Vooral als ik net uit bed ben staat het omhoog.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet zo vaak met je vinger in het stopcontact zitten dan, als je wilt dat iedereen ze kan zien!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch maar slapen
Weltrusten en tot morgen
Leuk is datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik moest ook ZO lachen om hem
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Vooral als ik net uit bed ben staat het omhoog.
Ik ken datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Vooral als ik net uit bed ben staat het omhoog.
Hahaaaaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk is dat![]()
Had ik vanavond ook met Koen
Hij is een beetje Amsterdams aan het praten
Alles is met ie
Woeffie
sokkies
poppie
pappie
mammie
plassie
slapie![]()
en voor al met sokkies... ik was zijn nageltjes aan het knippen, en als hij klaar was mocht hij op het grote bed springengaat hij onder de deken liggen en doet alsof hij slaapt
Ineens wordt hij 'wakker' zegt hij: Ohneeeeeeeeeee! Sokkies vergeten
(je had er bij moeten zijn
Jaaa want friemel heeft eenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
Bij mij staat er ook altijd wel wat omhoog als ik net uit bed stap
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
whahaha geweldigquote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HahaaaaKoen
![]()
Thijs pakte vanavond mijn hoofd, gaf me een kus en zei: hoi moppie!
ga je mond wassen met groene zeepquote:
En wie lijkt dit dan?quote:
Het rijmtquote:
Hij zei het zelfquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga je mond wassen met groene zeep
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
Hahaha ja, ik snap het alquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
truste lieffie, hoop dat je weer lekker gezond wakker wordtquote:
Tusten meisjequote:
Koen krukkequote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wie lijkt dit dan?
[ afbeelding ]
will doquote:Op woensdag 6 april 2011 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Die heb ik nietsorry
Ik heb wel tietuh![]()
Het was een foboknopje gewordenquote:
geen klantenkaart nodig ofzoquote:
klopt, heb ik ook vaak.... dan zie je ze verplaatsen etcquote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was een foboknopje geworden
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen klantenkaart nodig ofzo?
mag niet meer rijdenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Leuk is dat![]()
Had ik vanavond ook met Koen
Hij is een beetje Amsterdams aan het praten
Alles is met ie
Woeffie
sokkies
poppie
pappie
mammie
plassie
slapie![]()
en voor al met sokkies... ik was zijn nageltjes aan het knippen, en als hij klaar was mocht hij op het grote bed springengaat hij onder de deken liggen en doet alsof hij slaapt
Ineens wordt hij 'wakker' zegt hij: Ohneeeeeeeeeee! Sokkies geten
Je had er bij moeten zijn
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook vaak.... dan zie je ze verplaatsen etc
Ja hij is zooo leuk nuquote:
ik heb ook al een paar keer geconstateerd dat jij geen foto's in je fobo hebtquote:
Daar denk ik dan niet direct aanquote:
Wel foto's, maar niet waar ik opstaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook al een paar keer geconstateerd dat jij geen foto's in je fobo hebt![]()
Ehm... huh?quote:
Ik las iets andersquote:
Het ene kind is wat sneller daarmee dan het andere. Het zoontje van een vriendin van me was ook moeilijk verstaanbaar en brabbelde vooral, maar ineens begon hij iedereen verstaanbaar de oren van het hoofd te kletsenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hij is zooo leuk nu(en begrijp me niet verkeerd maar het heeft echt heeeeel lang geduurd voordat hij ging praten) Ik ben zo trots en blij en het is zo gezellig
Bert en Ernie een vreemde combiquote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das wel een beetje vreemde combinatie, vind je niet ?![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert Bert Bert, ik heb een Odol in mijn oor
Ja hier ging hij echt pas praten toen hij naar de PSZ gingquote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ene kind is wat sneller daarmee dan het andere. Het zoontje van een vriendin van me was ook moeilijk verstaanbaar en brabbelde vooral, maar ineens begon hij iedereen verstaanbaar de oren van het hoofd te kletsen.
Vandaag niet bij Jumbo hoorquote:
Ooooh diequote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik dacht dat ook net
Bert Bert er zit wat in mijn oor
Dat is mijn odol Ernie
He, wat een teleurstellingquote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neen dat was het niet
Nog 2 weken en 1 dag
Met bananen tegen krokodillenquote:
2 weken +2 dagen voor mij, dan ga ik op vakantiequote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neen dat was het niet
Nog 2 weken en 1 dag
Je bent goed bezig jijquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vandaag niet bij Jumbo hoor
Zaterdag, maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag
Maar stage hakt er ook best stevig in.
Dan woon je ineens wel dichterbij!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, wat een teleurstelling![]()
Ja, nog maar heel evenEn dan kan ik bij je intrekken om van de bijstand af te komen
![]()
![]()
oh dat gebeurt vaak hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ging hij echt pas praten toen hij naar de PSZ ging
Ook wel weer raar want ik heb me voor die tijd (en nog steeds) me suf zitten lullen tegen hem en alles benoemen...
4 jaarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 weken +2 dagen voor mij, dan ga ik op vakantieen dan zijn J. en ik 4 jaar samen
[..]
Je bent goed bezig jij
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert Bert Bert, ik heb een Odol in mijn oor
quote:
Het was een grapje he?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
na deze week nog 3 weken werken en dan 9 dagen Denemarken
Och ik ben daar heel eerlijk in, en ik weet dat het vanzelf wel komtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat gebeurt vaak hoorveel ouders hoor je er alleen niet over omdat ze het soort van genant vinden dat hun kind "achterloopt" tegen die tijd hebben ze echt nog geen serieuze achterstand, sommige kinderen hebben gewoon niet zoveel te vertellen als ze klein zijn
Ja, zou wat zijn... verhuis ik misschien nog eens die kant op, kom jij deze kant opquote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje he?Al zei een collega het als serieuze tip om zsm uit de bijstand te komen
![]()
Wat een faal gewoon
Zo heb ik J. toch ook ingepakt... ik werd zwangerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje he?Al zei een collega het als serieuze tip om zsm uit de bijstand te komen
![]()
Wat een faal gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 22:55:45 ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, wat een teleurstelling![]()
Ja, nog maar heel evenEn dan kan ik bij je intrekken om van de bijstand af te komen
![]()
![]()
yep, heb er zin 1. Tof vakantiepark, rondkijken, Legolandquote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar zou ik zoooo graag heen willen
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar zou ik zoooo graag heen willen
ja dat is ook lastig, ik heb op stage ook kids die zich amper in woorden kunnen uiten en die alleen maar boos boos boos zijn als we niet snappen wat ze bedoelen, dat is zo frustrerend en zielig voor zequote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och ik ben daar heel eerlijk in, en ik weet dat het vanzelf wel komtEn ik maakte me niet zo'n zorgen over een achterstand maar het was gewoon erg frustrerend, zowel voor mij als voor hem.
We begrepen elkaar gewoon niet en dat resulteerde ook weer in huilen en driftbuien enzo
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo heb ik J. toch ook ingepakt... ik werd zwanger
Ah, da's een goede tip... pil vergeten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Elke ochtend weer present, dus kom maar halen.quote:
worden dat soort dingen niet eens meer thuisbezorgdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke ochtend weer present, dus kom maar halen.
Dan zijn de meiden ook meteen blijquote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, da's een goede tip... pil vergeten dus
Bij deze is de mostert wel wat misplaatst vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke ochtend weer present, dus kom maar halen.
win-winquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zijn de meiden ook meteen blij.
Legolandquote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, heb er zin 1. Tof vakantiepark, rondkijken, Legoland
Ja preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
pabo.nlquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
worden dat soort dingen niet eens meer thuisbezorgd?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij deze is de mostert wel wat misplaatst vind ik persoonlijk
Mayonaise dan!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij deze is de mostert wel wat misplaatst vind ik persoonlijk
rechtsom toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een jongetje graagquote:
Als je geluk hebt welquote:
van siliconenquote:
maar de werken wel altijd, tenzij de batterijen op zijnquote:
oplaadbare batterijen ftwquote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar de werken wel altijd, tenzij de batterijen op zijn
Ow, dat kan ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
worden dat soort dingen niet eens meer thuisbezorgd?
dus maar niet slapen danquote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mên, ik kan mijn bed niet inEr liggen twee gitaren, een schooltas, een gymtas, kleren, veeeeel boeken en een handvaardigheidwerkstuk op
![]()
Opruimskills oefenenquote:
Zeg nooit nooit want dan roep je het juist op je afquote:
ik riep ook dat ik nooit kinderen wildequote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit want dan roep je het juist op je af
Waar het hart van vol isquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef friemelaar het volgende:
And they called it puppy love
and I guess they'll neven know.......
Minimeet in Denemarkenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep ook dat ik nooit kinderen wilde
jij maakt ook raare gedachtesprongenquote:
ben ik ook goed??quote:
ik probeer m'n gedachten leeg te maken zodatik kan gaan slapenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
jij maakt ook raare gedachtesprongen
Hoe oud ben ik dan eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
17 mei 2014, PGR en RN op stap naar Denemarken
Fixed.quote:
ik zie weinig verschilquote:
Whahahahahahaquote:
Whehequote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Minimeet in DenemarkenZouden ze er derp hebben?
quote:
Voor het zingen de kerk uit.quote:
*pgr maakt notitiequote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
17 mei 2014, PGR en RN op stap naar Denemarken
vuige katholiekquote:
wow, slechte kwaliteit, of misbruikt ?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef sararaats het volgende:
Ik heb ooit een speeltje besteld bij Pabo. Na 2 dagen was het kapot
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef sararaats het volgende:
Ik heb ooit een speeltje besteld bij Pabo. Na 2 dagen was het kapot
jij kent de pabo niet!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
In België is Pabo hetzelfde als in Nederland neem ik aan?
* RockNijntje wilde notitie maken maar heeft geen agenda die tot 2014 gaatquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sander is echt vrolijk met z'n nieuwe kapsel
* Koen66 checked pabo.be....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
In België is Pabo hetzelfde als in Nederland neem ik aan?
je maakt eindelijk vorderingen broekiequote:
Ga jij eigenlijk nog naar de meet 18 juni, Koen? Wie gaan er allemaal?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Het is zo obvious om altijd te roepen 'Waar is Barretje''
Okequote:
Die kent ze wel. Ze wil later als ze groot is graag naar de Pedagogische Academie voor het BasisOnderwijs.quote:
ik heb het nog steeds niet aan de orde gebracht hierquote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog naar de meet 18 juni, Koen? Wie gaan er allemaal?
Nooo thank youquote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kent ze wel. Ze wil later als ze groot is graag naar de Pedagogische Academie voor het BasisOnderwijs.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kent ze wel. Ze wil later als ze groot is graag naar de Pedagogische Academie voor het BasisOnderwijs.
Ik ben er nog steeds niet over uitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog naar de meet 18 juni, Koen? Wie gaan er allemaal?
Mon = mannelijkquote:
Haarstudie? Nee, ik wil geen kapper wordenquote:
Godverdomme, dat is al 5 jaar geleden, ik vond dit al heel wat.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mon = mannelijk
amie = vrouwelijk
Wootquote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je maakt eindelijk vorderingen broekie
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mon = mannelijk
amie = vrouwelijk
Soixante-neuf, dan maar doenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, dat is al 5 jaar geleden, ik vond dit al heel wat.
met RN's studie mentaliteit ??quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haarstudie? Nee, ik wil geen kapper worden
Ik blijf wel slapen. Ik voel er weinig voor om 's avonds laat of 's nachts naar huis te fietsen... als ik op de fiets komquote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit
Ik vind het een hoop geld allemaal dus misschien kom ik alleen bbq-en enzo
Ha Lonniequote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef Lon3 het volgende:
Ik zag fuck staan en dacht hier moet ik zijn....
Ja dus:quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef Lon3 het volgende:
Ik zag fuck staan en dacht hier moet ik zijn....
Nee ik snapte het niet, daarom stom grapjequote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met RN's studie mentaliteit ??
Haar = RN ...
DIE snapte je nog wel toch??
ook al is het niet brabants..
Hoiquote:
ja ik voel er ook weinig voor om savonds weer naar huis te gaanquote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf wel slapen. Ik voel er weinig voor om 's avonds laat of 's nachts naar huis te fietsen... als ik op de fiets kom.
Doe eens een tegenbodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |