quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert Bert Bert, ik heb een Odol in mijn oor
Ja hier ging hij echt pas praten toen hij naar de PSZ gingquote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ene kind is wat sneller daarmee dan het andere. Het zoontje van een vriendin van me was ook moeilijk verstaanbaar en brabbelde vooral, maar ineens begon hij iedereen verstaanbaar de oren van het hoofd te kletsen.
Vandaag niet bij Jumbo hoorquote:
Ooooh diequote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik dacht dat ook net
Bert Bert er zit wat in mijn oor
Dat is mijn odol Ernie
He, wat een teleurstellingquote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neen dat was het niet
Nog 2 weken en 1 dag
Met bananen tegen krokodillenquote:
2 weken +2 dagen voor mij, dan ga ik op vakantiequote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neen dat was het niet
Nog 2 weken en 1 dag
Je bent goed bezig jijquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vandaag niet bij Jumbo hoor
Zaterdag, maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag
Maar stage hakt er ook best stevig in.
Dan woon je ineens wel dichterbij!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, wat een teleurstelling![]()
Ja, nog maar heel evenEn dan kan ik bij je intrekken om van de bijstand af te komen
![]()
![]()
oh dat gebeurt vaak hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ging hij echt pas praten toen hij naar de PSZ ging
Ook wel weer raar want ik heb me voor die tijd (en nog steeds) me suf zitten lullen tegen hem en alles benoemen...
4 jaarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 weken +2 dagen voor mij, dan ga ik op vakantieen dan zijn J. en ik 4 jaar samen
[..]
Je bent goed bezig jij
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert Bert Bert, ik heb een Odol in mijn oor
quote:
Het was een grapje he?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
na deze week nog 3 weken werken en dan 9 dagen Denemarken
Och ik ben daar heel eerlijk in, en ik weet dat het vanzelf wel komtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat gebeurt vaak hoorveel ouders hoor je er alleen niet over omdat ze het soort van genant vinden dat hun kind "achterloopt" tegen die tijd hebben ze echt nog geen serieuze achterstand, sommige kinderen hebben gewoon niet zoveel te vertellen als ze klein zijn
Ja, zou wat zijn... verhuis ik misschien nog eens die kant op, kom jij deze kant opquote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje he?Al zei een collega het als serieuze tip om zsm uit de bijstand te komen
![]()
Wat een faal gewoon
Zo heb ik J. toch ook ingepakt... ik werd zwangerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje he?Al zei een collega het als serieuze tip om zsm uit de bijstand te komen
![]()
Wat een faal gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 22:55:45 ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, wat een teleurstelling![]()
Ja, nog maar heel evenEn dan kan ik bij je intrekken om van de bijstand af te komen
![]()
![]()
yep, heb er zin 1. Tof vakantiepark, rondkijken, Legolandquote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar zou ik zoooo graag heen willen
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar zou ik zoooo graag heen willen
ja dat is ook lastig, ik heb op stage ook kids die zich amper in woorden kunnen uiten en die alleen maar boos boos boos zijn als we niet snappen wat ze bedoelen, dat is zo frustrerend en zielig voor zequote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och ik ben daar heel eerlijk in, en ik weet dat het vanzelf wel komtEn ik maakte me niet zo'n zorgen over een achterstand maar het was gewoon erg frustrerend, zowel voor mij als voor hem.
We begrepen elkaar gewoon niet en dat resulteerde ook weer in huilen en driftbuien enzo
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo heb ik J. toch ook ingepakt... ik werd zwanger
Ah, da's een goede tip... pil vergeten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Elke ochtend weer present, dus kom maar halen.quote:
worden dat soort dingen niet eens meer thuisbezorgdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke ochtend weer present, dus kom maar halen.
Dan zijn de meiden ook meteen blijquote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, da's een goede tip... pil vergeten dus
Bij deze is de mostert wel wat misplaatst vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke ochtend weer present, dus kom maar halen.
win-winquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zijn de meiden ook meteen blij.
Legolandquote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, heb er zin 1. Tof vakantiepark, rondkijken, Legoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |