stem: monique.............wil je..................wel even in je rol blijven....................?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
stem: monique.............wil je..................wel even in je rol blijven....................?
ga nuhuuuu zuipen en neuken kreng.. dat was het........... voor nu...........
dan doe er maar drank inquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
omdat ze vind dat ze genoeg sterk heeft gedaan vandaag
quote:
ze had beelden van veel anderen gezienquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef Lauzer het volgende:
Zou ze zo geschrokken zijn van haar eigen slaapwandel beelden?
Bedoelt ze haar hond? hahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
IK hoop toch zo dat de andere meiden er een keertje klaar mee zijn.
Klere typushond zegt Jo
Mo, die zei :beetje zuipen , neuken , daar ben ik op gecast en hop gelijk naar de kvdw geroepenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Mo, die zei :beetje zuipen , neuken , daar ben ik op gecast en hop gelijk naar de kvdw geroepen
bulletje dusquote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
bericht van der moeder gehad : moeder is vergeten de deur op slot te doen en die is er van door gegaan met zijn knapzakje op zijn rug en onder weg naar portugal
Ze heeft d'r hele hofhouding nodig zodat ze haar allemaal kusjes kunnen geven natuurlijk!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
wat is er nou weer met jo, waarom moet flip de dames erbij roepen?
You Gerard!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef shomila het volgende:
Zo ze is er snel overheen was dus toneelspel.
Zijn altijd klote, tot nu toe.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef willllll het volgende:
leuke laatste avond voor de genomineerden!!!
againquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef willllll het volgende:
leuke laatste avond voor de genomineerden!!!
dat wisten we niet he, de vuile vieze gore takketrolquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef shomila het volgende:
Zo ze is er snel overheen was dus toneelspel.
Lol zei hij dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef appelboom1 het volgende:
Ik denk dat Gerard vanmiddag toch gelijk had: Dat Jo Borderline heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |