Was toch al van plan te vertrekken en mijn nationaliteit op te zeggenquote:
Wat hij jij gescoord?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Was toch al van plan te vertrekken en mijn nationaliteit op te zeggen
En als iemand nog lager scoort dan ontvangt hij een Belgisch paspoort.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ga mijn Nederlands paspoort maar inruilen voor een Marokkaanse ofzo. Dat past beter bij mijn scoren.
Dan wel een nieuwe Fok username nemen hè.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Was toch al van plan te vertrekken en mijn nationaliteit op te zeggen
Vooral die -n ookquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ga mijn Nederlands paspoort maar inruilen voor een Marokkaanse ofzo. Dat past beter bij mijn scoren.
Hm, Vlamingen zijn over het algemeen meer ontwikkeld, zou er trots op zijn. Ook al zijn er dan nog Walenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
En als iemand nog lager scoort dan ontvangt hij een Belgisch paspoort.
4.8quote:
2x zoveel dan de laagopgeleidenquote:
Als-dan-fouten.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
2x zoveel dan de laagopgeleidenEn dan gaat het me om de taalfout. En dan zeuren over laagopgeleiden
Dat is sowieso het verhaal bij die Marco Borsato-songs.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Picchia het volgende:
Al die onderdrukte huisvrouwen in het publiek worden helemaal emotioneel. Maar helaas, na het concert moeten zij weer naar huis.
Marco heeft 1 goed nummer, de rest zuigt. Van Jan Smit, die in het vorige topic langskwam, zuigt echt alles. Wat zingt hij slecht zeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Picchia het volgende:
Al die onderdrukte huisvrouwen in het publiek worden helemaal emotioneel. Maar helaas, na het concert moeten zij weer naar huis.
Herman van Veen - andere namenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
Dit vind ik dan weer wel mooie NL-talige muziek:
Grapje zeker?quote:
Ook. Zelfs Volumia - Hou me vast kan ik nog luisteren.quote:
De froog is een baas.quote:
Ik vind hem persoonlijk een van de slechtste artiesten die Nederland kent.quote:
Er is je een hoop bespaard gebleven toen je den vreemde woondequote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind hem persoonlijk een van de slechtste artiesten die Nederland kent.
Erger me er ook stierlijk aan. En het is helemaal belachelijk dat ze het dan maar gewoon goedkeurenquote:
Hahahaha, deze had je eerder moeten posten, wat een leedvermaak.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is je een hoop bespaard gebleven toen je den vreemde woonde
Jij mag blijven.quote:
Alsjeblieft zeg, je zou meteen een paar mille in waarde dalen vanwege je geboorteplaats/geboortelandquote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahahaha, deze had je eerder moeten posten, wat een leedvermaak.
Bijna waard om op Facebook te zetten om ons internationaal voor lul te zetten.
Nee joh, uit medelijden nemen ze ons juist aan, maar die White Chocolate is wel een beetje op het randje, dan gaan ze je wellicht eerder preventief ruimen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, je zou meteen een paar mille in waarde dalen vanwege je geboorteplaats/geboorteland
Dat nummer valt nog wel meequote:
Ja, waren de Duitsers toch niet grondig genoeg geweest 65 jaar geledenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee joh, uit medelijden nemen ze ons juist aan, maar die White Chocolate is wel een beetje op het randje, dan gaan ze je wellicht eerder preventief ruimen.
Goeiequote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gezonde dosis algemene en onzinnige kennis
Blijkbaar niet inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, waren de Duitsers toch niet grondig genoeg geweest 65 jaar geleden
De Sjonniesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef dotCommunism het volgende:
Onironisch de beste Nederlandstalige muziek.
ZO WAARquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef dotCommunism het volgende:
Die is heilig!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef dotCommunism het volgende:
Even genieten.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar niet inderdaad.
Hoewel wanneer het nationale elftal weer van stal word gehaald je mij ook zal betrappen op dergelijke stunts.
Ge zijt Twente fan?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Maarja, als 'onze' schaal straks binnen is
Ik heb het over het praten in meervoudquote:
Ah op die fiets, ja zelfde hier, elke Nederlander is mijn vriend mits hij oranje draagt en het EK/WK gaande is.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb het over het praten in meervoud![]()
En het versieren van de straten
En het iedereen aardig vinden
Tja, ik was vroeger altijd voor PSV maar vind de voetbalwereld niks meer, vind Twente ook wel een sympathiek clubje, heb er ook nog wat familie wonen
Je bent een held, wist je dat?quote:
Thanks! Ik voel me eerder een spammer van een mix aan fout-foute muziek en goed-foute muziek.quote:
Ach, dump mij op een plein of kroeg met duizenden andere Nederlanders tijdens een EK/WK en ik sla geen polonaise over. Zelfs in het buitenland schminkte ik m'n hele kop vol en liep ik door de straten van Sydney.quote:
Er zou een radio zender moeten bestaan voor dergelijke muziek, lekker in de auto op van die klote momenten in de file.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thanks! Ik voel me eerder een spammer van een mix aan fout-foute muziek en goed-foute muziek.
Zoek ook even zo blauw van de sangria op
Nederlands Elftal in het buitenland is stiekem ook leukerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dump mij op een plein of kroeg met duizenden andere Nederlanders tijdens een EK/WK en ik sla geen polonaise over. Zelfs in het buitenland schminkte ik m'n hele kop vol en liep ik door de straten van Sydney.
Je hebt geen Sterren.nl op de digitale televisie?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zou een radio zender moeten bestaan voor dergelijke muziek, lekker in de auto op van die klote momenten in de file.
Nooit van gehoord, kijk eigenlijk nooit televisie.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt geen Sterren.nl op de digitale televisie?
Ik moet nog altijd een keer een blauw, blauw, blauw van de Sangria-feest organiserenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thanks! Ik voel me eerder een spammer van een mix aan fout-foute muziek en goed-foute muziek.
Zoek ook even zo blauw van de sangria op
Precies, al die gematigde fans die er niets van snappen, vooral in Australië, geen voetbal land. Dat je dan de godganze dag rondloopt als een clown met je vlag op je kop geschminkt met duizenden andere Nederlanders is een ervaring van jewelste.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nederlands Elftal in het buitenland is stiekem ook leuker
Heb het in Londen, Athene en Tenerife gevierd en da's toch een stuk leuker dan in Nederland
Nouja zegquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dump mij op een plein of kroeg met duizenden andere Nederlanders tijdens een EK/WK en ik sla geen polonaise over. Zelfs in het buitenland schminkte ik m'n hele kop vol en liep ik door de straten van Sydney.
Er moet, kortom, een goede combinatie zijn van gelijkgestemden die mee gek doen en onbekenden die je aankijken alsof je net een brandje hebt gesticht op de dam.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, al die gematigde fans die er niets van snappen, vooral in Australië, geen voetbal land. Dat je dan de godganze dag rondloopt als een clown met je vlag op je kop geschminkt met duizenden andere Nederlanders is een ervaring van jewelste.![]()
"We're from Holland, yeaahhhhh!" en zodra 't WK voorbij is geen woord meer reppen over je afkomst.
Precies precies, er moet een soort "ik doe gek, maar 't is geoorloofd, maar dat weten jullie niet!" gevoel aan zitten, en dat met een groep Nederlanders is gewoon geweldig.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er moet, kortom, een goede combinatie zijn van gelijkgestemden die mee gek doen en onbekenden die je aankijken alsof je net een brandje hebt gesticht op de dam.
Die van de inburgering? Een dikke voldoende hier, een 8,1quote:
Fixedquote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er moet, kortom, een goede combinatie zijn van gelijkgestemden die mee gek doen en onbekenden die je aankijken alsof je net een brandje hebt gesticht hebt geschreeuwd op de dam.
Verschrikkelijk. Ik was blij dat ik niet zo hoog scoorde.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die van de inburgering? Een dikke voldoende hier, een 8,1.
Ik haat homo's.quote:
Jij mag dat zeggenquote:
je bent trots op het ontbreken van basiskennis?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik was blij dat ik niet zo hoog scoorde.
Dan moet je als je met je vriend op een terrasje zit niets doen volgens die testquote:
Niemandslandquote:
Hij wilde ook graag emigreren.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
je bent trots op het ontbreken van basiskennis?
Daar heb ik geen test voor nodig, wat een walging.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan moet je als je met je vriend op een terrasje zit niets doen volgens die test
Niet algemeen, maar in dit geval wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
je bent trots op het ontbreken van basiskennis?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, met je vriend op een terrasje zitten en ergeren aan homo's. Wat klopt er niet aan die zin.
Zwitserland.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Welk land is trouwens leuk om te wonen?
Je spoort echt van geen kant op z'n tijdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet algemeen, maar in dit geval wel.
België, als koning Eénoog.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Welk land is trouwens leuk om te wonen?
Het kan ook een vorm van hypocriesie zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, met je vriend op een terrasje zitten en ergeren aan homo's. Wat klopt er niet aan die zin.
Klinkt mooi, is het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef dotCommunism het volgende:
Belgie, want daar hebben ze geen regering en wel goed bier. Dubbel winst.
1. Hooivork manquote:
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1. Hooivork man
2. Koeienmelker
3. Oranje bergbeklimmer
Waarom zou ik trots moeten zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je spoort echt van geen kant op z'n tijd
Alsof heteromannen niet kunnen beoordelen of een man knap is. Maf gedoe altijd.quote:
Alleen jammer dat ik word aangeproken als "dear girls".quote:
Oh, daar niet van hoor, het zijn knappe kerels, maar ik maak geen voorkeursfaplijstje.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alsof heteromannen niet kunnen beoordelen of een man knap is. Maf gedoe altijd.
Ben naar het concert geweest, best goed.quote:
Je bent er trots op dat je niet weet hoe het kiesrecht werkt?quote:
Faplijstje?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, daar niet van hoor, het zijn knappe kerels, maar ik maak geen voorkeursfaplijstje.
Even goede vrienden.
Maar hij is knap.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
Die laatste Zwitser is veel te glad in elk geval.
Ik vind jou wel zo'n type voor een baardenman.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
Die laatste Zwitser is veel te glad in elk geval.
Oh, dat wel. Maar geeft me iets teveel zo'n twink-gevoel. Daar moet je van houden en ik doe dat niet dus.quote:
Ik heb voor mijn herkansing een 8.1, mag ik nu wel blijven.quote:
Je bent bekend met de termen, I like you.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, dat wel. Maar geeft me iets teveel zo'n twink-gevoel. Daar moet je van houden en ik doe dat niet dus.
Hoe kom je er bij dat ik niet weet hoe het kiesrecht werkt?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent er trots op dat je niet weet hoe het kiesrecht werkt?
Die bergbeklimmer.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type voor een baardenman.
Ja hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn herkansing een 8.1, mag ik nu wel blijven.
Overigens zijn de vragen heel erg op de randstad georienteerd. Een vuilnisbak en een fiets in de voortuin wordt hier echt niet acceptabel gevonden.
Welke dingen was je dan trots op dat je ze niet wist?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik niet weet hoe het kiesrecht werkt?
En dit?quote:
Die andere genoemde opties waren erger .quote:Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn herkansing een 8.1, mag ik nu wel blijven.
Overigens zijn de vragen heel erg op de randstad georienteerd. Een vuilnisbak en een fiets in de voortuin wordt hier echt niet acceptabel gevonden.
Het geheel. De zieligheid die ervan droop.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke dingen was je dan trots op dat je ze niet wist?
Jaja, lekker vaag weer allemaal. Het was grotendeels toch allemaal basiskennis?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het geheel. De zieligheid die ervan droop.
Een van mijn vrienden valt op zulke types. Ik weet niet waar hij ze keer op keer vandaan haalt, maar ze zien er stuk voor stuk uit als kleine Cristiano Ronaldo's.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent bekend met de termen, I like you.
Inderdaad, Basiskennis over Nonsense.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaja, lekker vaag weer allemaal. Het was grotendeels toch allemaal basiskennis?
Nee, gatver.quote:
quote:
Nou, dat viel toch ook wel weer een klein beetje mee?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Inderdaad, Basiskennis over Nonsense.
I like him already.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden valt op zulke types. Ik weet niet waar hij ze keer op keer vandaan haalt, maar ze zien er stuk voor stuk uit als kleine Cristiano Ronaldo's.
Kut, nu ben ik ontdekt als provinciaal?quote:
Mooiboys zijn van die nep gebruinde blanke wannabe's met diamantjes en neger petten.quote:
Dan liever jonge Stalin,als we dan toch in die hoek gaan zitten.quote:
Soms wel, maar soms ook niet. Bijvoorbeeld dat gedoe met dat havo-kind. Je moet blijkbaar een gesprek aanvragen met de leraar als je kind het leuk vindt en het goed gaatquote:Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou, dat viel toch ook wel weer een klein beetje mee?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooiboys zijn van die nep gebruinde blanke wannabe's met diamantjes en neger petten.
Nee, dat zijn guido'squote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooiboys zijn van die nep gebruinde blanke wannabe's met diamantjes en neger petten.
Dat volk inderdaad.quote:
Is dat niet 't zelfde?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat zijn guido's
[ afbeelding ]
Goedemorgen Erikquote:
Wordt er ook eentje wakker.quote:
Jersey shore figurenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat zijn guido's
[ afbeelding ]
De vraag was iets andersquote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Soms wel, maar soms ook niet. Bijvoorbeeld dat gedoe met dat havo-kind. Je moet blijkbaar een gesprek aanvragen met de leraar als je kind het leuk vindt en het goed gaat
Dan denk ik dat het om de basisschool en dan is het niet gek om zelf een gesprekje te regelen op de daarvoor aangewezen avondquote:Uw kind vindt het leuk op school. Het gaat ook goed met leren. U hebt het hele jaar nog
geen gesprek gehad met de leerkracht van uw kind. Wat doet u?
Gelukkig ik was bang dat ik jaren moest gaan procederen.quote:
quote:
Ja, excuus. Kwam er bij een collega ook pas achter na jaren omdat hij het zeiquote:
Denk dat andere mensen 't al wel beantwoord hebben zo te zien, maar inderdaad.quote:
Mooiboys zijn niet italiaans / oranje / etcquote:
Snelrechtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gelukkig ik was bang dat ik jaren moest gaan procederen.
Ik zie 't verschil eigenlijk niet. Of een blanke idioot nou oranje spul op z'n huid smeert of dat een Jersey Italiaan dat doet, meh, ziet er beiden niet uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooiboys zijn niet italiaans / oranje / etc
[ afbeelding ]
De guidoquote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooiboys zijn niet italiaans / oranje / etc
[ afbeelding ]
Punt voor jou.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie 't verschil eigenlijk niet. Of een blanke idioot nou oranje spul op z'n huid smeert of dat een Jersey Italiaan dat doet, meh, ziet er beiden niet uit.
Je weet dat het OV staakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Punt voor jou.
btw; morgen naar Amsterdam
Dat zegt meer over jou dan over die vriendquote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig vanavond:
Dame aan het begin van de avond: 'ja, ik heb een vriend.'
Dame aan het eind van de avond: 'mijn vriend is een eikel. Afgelopen weekend was het al bijna uit.'
Oh vertrouw me maar, zijn er meer dan je denkt.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Ja, excuus. Kwam er bij een collega ook pas achter na jaren omdat hij het zei
Zolang de trein maar rijdtquote:
Alweer? Nog steeds?quote:
Zozo Koos.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig vanavond:
Dame aan het eind van de avond: 'mijn vriend is een eikel. Afgelopen weekend was het al bijna uit.'
Oftewel ze heeft tegen jou al haar frustraties kunnen ventileren en nu gaat ze naar huis haar eikel van een vriend neuken.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig vanavond:
Alweer.quote:
Amsterdam!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Punt voor jou.
btw; morgen naar Amsterdam
Sommige vrouwen zijn enkel bij hun vriend om niet langer dan een week alleen te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig vanavond:
Ik ben dan ook een gezelligerd. Wel effe door een half uur opleiding-gelul heen moeten bijten, maar ik ga ervan uit dat het zicht uitbetaaltquote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over die vriend.
Was het een date of ben je gewoon naast haar aan de bar gaan zitten?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een gezelligerd. Wel effe door een half uur opleiding-gelul heen moeten bijten, maar ik ga ervan uit dat het zicht uitbetaalt
Een zogenoemde trampoline-dude.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn enkel bij hun vriend om niet langer dan een week alleen te zijn.
Ver fietsen?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Moet ik morgen gaan lopen naar de UvAFiets is immers gejat. Dikke kak.
Ha! Dan heb ik m'n tentamen nog.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
Ooooh, GVB staakt slechts tussen 10 en 14 uur. Das best netjes.
Nee, gewoon ouwehoeren. Ken haar verder nietquote:Op woensdag 6 april 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was het een date of ben je gewoon naast haar aan de bar gaan zitten?
Ach, men kan altijd proberen, dat is dan wel weer zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, gewoon ouwehoeren. Ken haar verder niet
Schijnt duurder te zijn dan een OV-studentenkaartquote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft niemand hier ooit gehoord van een auto?
Try it, it works, trust me.
Mja, ik fiets ook altijd erg traag maar hoofddorpplein - centrum is wel een takkeeind lopen.quote:
Ik heb alleen een fietsquote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft niemand hier ooit gehoord van een auto?
Try it, it works, trust me.
Och die heb ik ook nog wel volgens mij, die dingen moet je toch "afmelden"?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnt duurder te zijn dan een OV-studentenkaart
Dan vroeg naar de UvA, is ook wel eens goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, ik fiets ook altijd erg traag maar hoofddorpplein - centrum is wel een takkeeind lopen.
Die zijn er ook zat inderdaad. Vanavond vertelde een vriendin van me ook dat ze baalde dat ze al een paar maanden alleen was. Blabla.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn enkel bij hun vriend om niet langer dan een week alleen te zijn.
Ach, leuk voor een keertjequote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zijn er ook zat inderdaad. Vanavond vertelde een vriendin van me ook dat ze baalde dat ze al een paar maanden alleen was. Blabla.
Daar zijn mannen voor uitgevonden.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zijn mannen voor uitgevonden.
Is gewoon de beste manier.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, men kan altijd proberen, dat is dan wel weer zo.
Ik ga ook vaak met de benenwagen. Ik vind het net zo makkelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb de benenwagen, want mijn fiets heeft al 5 maanden een lekke band en ik ben te beroerd het ding naar de fietsenmaker te brengen (want zelf plakken kan ik niet)
Ja, ik zei ook al dat ze welkom is in mijn bed.quote:
Inderdaad.quote:
Vrouwen denken vooral dat ze onduidelijk zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heb alleen nooit de ontmoetingsrituelen tussen man en vrouw begrepen. Vrouwen zijn zo verdomd onduidelijk, hoe jullie 't doen blijft me een raadsel.
Ja ach, laten we het er op houden dat ik "signalen" van vrouwen nooit begreep. Vind het knap dat dergelijke signalen bij jullie wel door komen. Of nouja, niet knap, maar respect dat 't lukt.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen denken vooral dat ze onduidelijk zijn.
Feit is dat de meeste meiskes niet zo moeilijk zijn als ze zichzelf graag doen geloven.
Als je een meisje aanspreekt, dan zie je vanzelf of ze angstig kijkt of die aandacht wel leuk vind. En dan weet je eigenlijk binnen 5 seconde wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heb alleen nooit de ontmoetingsrituelen tussen man en vrouw begrepen. Vrouwen zijn zo verdomd onduidelijk, hoe jullie 't doen blijft me een raadsel.
Valt allemaal wel mee. Vind dat openingszin gelul ook onzin, meestal begint een praatje uit zichzelf.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Zeeland het volgende:
Ik zat gisteren te werken aan een tafel op mijn laptop tegenover twee homo's. Ik word daar toch een beetje ongemakkelijk van. Zeker als ze gaan praten over minecraft.
Een daarna een gesprek over dat de mobieltjes tegenwoordig zo dun zijn. Oja, 1 van de twee werd admiraal genoemd.
Mannen zijn wat makkelijker, als ze maar blijven staren en half zitten te kwijlen naar je dan weet je genoeg, scheelt een hoop moeite.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je een meisje aanspreekt, dan zie je vanzelf of ze angstig kijkt of die aandacht wel leuk vind. En dan weet je eigenlijk binnen 5 seconde wel hoe laat het is.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef Picchia het volgende:
Als een meisje angstig of paniekerig naar me kijkt dan word ik ook altijd bang.
Als homo is 't zo makkelijk ze in elke hoek te krijgen he, ze gaan zo veel verder qua vriendelijkheid en dienstbaarheid dan voor hetero's. Hoe vaak ik wel niet upgrades krijg bij vliegvelden door te klooien met stewardessen is verbazingwekkend.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef Picchia het volgende:
Als een meisje angstig of paniekerig naar me kijkt dan word ik ook altijd bang.
Tom, ouwe homofoob.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Zeeland het volgende:
Ik zat gisteren te werken aan een tafel op mijn laptop tegenover twee homo's. Ik word daar toch een beetje ongemakkelijk van. Zeker als ze gaan praten over minecraft.
Een daarna een gesprek over dat de mobieltjes tegenwoordig zo dun zijn. Oja, 1 van de twee werd admiraal genoemd.
Ja, ik ben er ook niet trots op. Ik zal me echter nooit laten leiden door dit soort gevoelens. Daarvoor hecht ik te veel waarde aan rationeel denken.quote:
Ja, maar wat maakt dat dit niet zielig kan zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaja, lekker vaag weer allemaal. Het was grotendeels toch allemaal basiskennis?
Je kan er niets aan doen, iets wat ver afstaat van wat jij normaal beschouwd is nu eenmaal altijd raar/ongemakkelijk/eng. Zolang je je er niet door laat leiden ben je al ver genoeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet trots op. Ik zal me echter nooit laten leiden door dit soort gevoelens. Daarvoor hecht ik te veel waarde aan rationeel denken.
Dan word je inderdaad niet blij van. Zeker als ze zo nichterig praten.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Zeeland het volgende:
Wat is er zielig aan basiskennis?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt dat dit niet zielig kan zijn
leg eens uit? ik snap ook nog steeds die campingsamenleving van je nietquote:
Dat soort mensen zijn anders niet de norm, laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan er niets aan doen, iets wat ver afstaat van wat jij normaal beschouwd is nu eenmaal altijd raar/ongemakkelijk/eng. Zolang je je er niet door laat leiden ben je al ver genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, kan zeker wel begrijpen dat hetero mannen er niet zo blij mee zijn.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Beiden hebben een hoog SBS6 gehaltequote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
leg eens uit? ik snap ook nog steeds die campingsamenleving van je niet
Het geneuzel zal allemaal welquote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beiden hebben een hoog SBS6 gehalte
werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:23 schreef du_ke het volgende:
Ik doe deze week eens een volledige werkweek. daarna lukt dat tot half mei niet meer geloof ik
Succes en sterkte!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef betyar het volgende:
[..]
werken![]()
. Om 10.30 een echo laten maken om te zien of mijn knie goed herstelt anders een VKB reconstructie, dat betekent nog langer uit de running.
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ben aardig dom op medisch gebied, wat is een VKB reconstructie?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef betyar het volgende:
[..]
werken![]()
. Om 10.30 een echo laten maken om te zien of mijn knie goed herstelt anders een VKB reconstructie, dat betekent nog langer uit de running.
![]()
![]()
![]()
Voorste KruisBand reconstructie, dan krijg ik wederom een nieuwe kruisband, deze maal wordt hij uit mijn hamstring gehaald, de vorige is uit mijn kniepees is gehaald.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben aardig dom op medisch gebied, wat is een VKB reconstructie?
Klinkt niet lekker in ieder geval.
Ah, dat klinkt aardig ingrijpend overigens.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Voorste KruisBand reconstructie, dan krijg ik wederom een nieuwe kruisband, deze maal wordt hij uit mijn hamstring gehaald, de vorige is uit mijn kniepees is gehaald.
nopequote:Op donderdag 7 april 2011 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Hebben meer users een PM gekregen van ene NederlandVrij?
hopen dat het niet hoeft in ieder geval, maar ja niet meer kunnen hurken of fatsoenlijk kunnen bewegen is ook vervelend.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt aardig ingrijpend overigens.succes er mee man.
Het was hem opgevallen dat ik veel actief ben ik Beurs & Economie. Nog nooit gepost in dat subforumquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me buitengesloten.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Copy/paste PM dus, zelfde verhaal hier.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was hem opgevallen dat ik veel actief ben ik Beurs & Economie. Nog nooit gepost in dat subforum
Hij gaat natuurlijk voor kwaliteit.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:53 schreef Voorschrift het volgende:
Maar gezien de absentie van overige PM's naar users weet ik niet of ik me gevleid of beledigd moet voelen.
Hij vroeg ik voor zn site wil schrijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:59 schreef dotCommunism het volgende:
Maar wat wil hij met users die in B&E posten? Nederland ergens van bevrijden neem ik aan, op basis van zijn username?
quote:"Pietje heeft dan ook vriendjes"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouders, ze blijven je maar naaien, tot hun graf, en met schulden als erfenis ook daarna nog.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:00 schreef betyar het volgende:
Die kutvogel van mijn ouders blijft hier![]()
..... Sterker nog er komen twee vinken bij,
[..]
![]()
Thats not the point, ze moeten je geld geven, niet eisen!quote:
yup... nu wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ik heb ook een uitnodiging ontvangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Suit up!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Oei, de ironie. ING, ABN Amro en de Rabobank willen ons bedrijf overnemen. Als dat doorgaat, dan worden mijn bazen de mensen die ik zo verfoei.
Eindelijkquote:
Voordeel is dat we dan wel weer een echt Hollands bedrijf worden.quote:
Koos, ouwe nationalist!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voordeel is dat we dan wel weer een echt Hollands bedrijf worden.
Uiteraard, en ik zou bijna zeggen dat de doorgroei mogelijkheden dan enorm zijn, maar als journalist heb je weinig aan een bank denk ik zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voordeel is dat we dan wel weer een echt Hollands bedrijf worden.
Heeft niets met nationalisme te maken. Nederlanders hebben nou eenmaal een andere bedrijfscultuur. Het maakt veel verschil of wij worden gerund door Britten of door Nederlanders.quote:
Als ik zie wat daar op staat zou ik vriendelijk voor het aanbod bedanken.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij vroeg ik voor zn site wil schrijven.
Ben sowieso niet zo van het gratis mijn diensten aanbieden aan websites. Bekenden wil ik nog wel eens een handje helpen, maar ik ga een beetje voor zo'n site schrijven. Ben een tijd terug ook een keer gevraagd door FOK! maar daar heb ik ook voor bedankt.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik zie wat daar op staat zou ik vriendelijk voor het aanbod bedanken.
Als schrijver voor Fok! krijg je neem ik aan niets behalve misschien dat je aanwezig mag zijn op een jaarlijks uitje. Toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo van het gratis mijn diensten aanbieden aan websites. Bekenden wil ik nog wel eens een handje helpen, maar ik ga een beetje voor zo'n site schrijven. Ben een tijd terug ook een keer gevraagd door FOK! maar daar heb ik ook voor bedankt.
Er stond in ieder geval geen vergoeding tegenover. Ja, en dan heb ik er al geen zin meer inquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als schrijver voor Fok! krijg je neem ik aan niets behalve misschien dat je aanwezig mag zijn op een jaarlijks uitje. Toch?
Een column zou ik wel willen doen, maar het was de bedoeling dat ik reportage en lange interviews ging maken. Dat kost veeeel tijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Voorschrift het volgende:
Zoveel tijd neemt dat toch niet in beslag?
Zou het ook niet doen, ben echt een waardeloze schrijver, maar kan me voorstellen dat voor een journalist zo'n column zo af is toch.
Daarom, ben gekke Henkie niet. Je gaat toch ook niet voor noppes een huis schilderen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, ja freelance journalist zonder vergoeding zou ik al helemaal niet doen.
Precies, ik zou minstens een kleine vergoeding en kilometervergoeding willen. Daarnaast moet je maar net de tijd hebben naast je reguliere werk om heen en weer te rennen door Nederland om voor Fok interviews af te leggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom, ben gekke Henkie niet. Je gaat toch ook niet voor noppes een huis schilderen?
Daarom. Nee, daar heb ik dan ook geen zin in. Al zou ik best column willen schrijven voor FOK!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ik zou minstens een kleine vergoeding en kilometervergoeding willen. Daarnaast moet je maar net de tijd hebben naast je reguliere werk om heen en weer te rennen door Nederland om voor Fok interviews af te leggen.
W.m.b. onmogelijk.
Echt? Dus elke jan lul kan in principe een column schrijven voor FOK!? Dan hoeft het ook niet meer voor mijquote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef dotCommunism het volgende:
Je kan toch columns op de frontpage laten plaatsen?
Niets mis mee, naar ik dacht.quote:
I concur.quote:
Dat trekt allemaal van die vadsige vetbekken aan.quote:
Wel lekker om een cheeseburger trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zou over m'n nek gaan als iemand de hele dag zou ruiken naar bacon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |