dan heb ik een selectief gehoorquote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij werd er duidelijk gezegd, dat de consequenties voor Alex zouden zijn!
Keileweg?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef Day het volgende:
Volgens Jo weet iedereen in Rotterdam wie ze is. Nou, ik godszijdank niet.
Al weet ik precies waar ik types zoals zij kan vinden.
Het zou een zware sanctie worden voor Alex maar ze wist niet wat het exact zou zijn. En nee ik neem het niet voor haar op want ik kan wel kotsen van dat mens.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
3e keerhttp://soundcloud.com/karim-2-1/bunga-bunga-4 bunga bungaaaaa
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik geloof je... vind laura stiekem toch wel lievvvvvquote:
echt waar??quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik geloof je... vind laura stiekem toch wel lievvvvv
link?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Niki.P het volgende:
Woow Guido gaat los op Twitter, zijn Zusje uit het huis (Mo) moet het nu ontgelden...
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef Sunshine1974 het volgende:
Iedereen zijn haar zit wel slechter sinds Servio weg is.
Ik keek net dat filmpje waar ze om een streamlock vroeg en kreeg, daar zegt ze nog dat ze in een dominante egoïstische relatie zat.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef Ireth het volgende:
Jo praat over Dennis alsof ie dood is....
"ik hou zielszielszielszielszielszielsveel van hem, maar ik herrinner me hem liever zoals is was voor Secret Story..."
ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik geloof je... vind laura stiekem toch wel lievvvvv
ja net zoals ze zo leuk voor aaf en zo deden vorige week...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef Candyfreak het volgende:
Komt er nog iets voor de genomineerden?
Ze hebben overdag al een persconferentie ding gehad ene moeste foto's en artikele schrijven voor Secret Story Prive ofzo iets...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja net zoals ze zo leuk voor aaf en zo deden vorige week...
quote:Guido_buddy_twitter_normal SST_Guido Wat voegt het toe? Ik kan niet met haar shoppen, het zou geen vriendin van me kunnen zijn, ze is bazig en sex op tv is voor sloeries. #sstnl 4 minutes ago via web
dat je kan luisteren naar haarquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Urb het volgende:
Joanna loopt weer te miepen dat ze "um" al weer aanvoelt komen door al dat gezeik aan d'r hoofd.
Welk gezeik, ohhh alle ellende van anderen moet natuurlijk ook weer op haarzelf betrokken worden.
Jij bent vandaag de eerste die me hardop laat lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Ireth het volgende:
Ow was ik maar een zonnebril.....
[ afbeelding ]
Wist ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben overdag al een persconferentie ding gehad ene moeste foto's en artikele schrijven voor Secret Story Prive ofzo iets...
Maar vaak zijn er 2 per week..
wel he!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
RT @Berremans72: @SST_Guido Ga huilen Guido, doe het dan, ga huilen voor Mo.. doe het! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! #jankwijf #sstnlquote:
dat van die sloerie heb ik haar niet horen zeggenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
die is allang blij dat Alex ws oprotquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef versabommie het volgende:
EGOISTISCHE ZLOTTYHOERRRRRRRRRRRRR!!!
Er zijn 3 mannen genomineerd en wat zegt Laura: We gaan er lekker een vrouwendag houden!
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef versabommie het volgende:
EGOISTISCHE ZLOTTYHOERRRRRRRRRRRRR!!!
Er zijn 3 mannen genomineerd en wat zegt Laura: We gaan er lekker een vrouwendag houden!
En nu verwijdert hij al die tweets!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Niki.P het volgende:
Woow Guido gaat los op Twitter, zijn Zusje uit het huis (Mo) moet het nu ontgelden...
Daar zijn ze vanmiddag al druk mee geweest, perconferentie en foto's kijk ook eens in het capstopic en streamverslagen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef Candyfreak het volgende:
hoef je niet zo boos te kijken pietjequote:Op woensdag 6 april 2011 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wil jij naar de liveshow van Secret Story? FOK! geeft kaarten weg!
Hij is gaaf!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jij bent er gewoon op uit dat ik voor een paar haar de bak in moetquote:Op woensdag 6 april 2011 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wil jij naar de liveshow van Secret Story? FOK! geeft kaarten weg!
Ja ik heb ook zoiets van stel je voor...........dat alex mag blijvenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent er gewoon op uit dat ik voor een paar haar de bak in moet![]()
quote:
ja die zieleknijpers heb je overalquote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
gelukkig is laura de huispsycholoog
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
streamers mogen weer niet alles horen
Geloof mij maar Karim gaat exit morgen, die 2 andere galbakken gaan lachend door.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
hmmm... de fok poll geeft anders aan
Poll: Wie zie jij donderdag het liefst vertrekken?
• Alex
• Karim
• Philip
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik kan niet meer stemmenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
• Alex
• Karim
• Philip
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Omdat je al gestemd hebt misschienquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
ik kan niet meer stemmen
1x is ook genoegquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
ik kan niet meer stemmen
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty Bitch had vóór Secret Story al een ander vriendje...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
heel mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
deze heb ik van karim gemaakt....hopelijk is hij nog te herkennen
[ link | afbeelding ]
Oew, mooiequote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
moest even kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die is echt mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die vriend vond ik een eng hoofd hebben. Deed me denken aan die beroemde enge vrouw die pantervrouw?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Ieuw! Das een afknapper zo!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef skunkyxxl het volgende:
jojanka naar de kvdw ,ff stemmetje oraal verknetteren
Mooi!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef Ireth het volgende:
Jo!!! Telefoon! Je moeder! Het as van Oma ligt in de biobak!
ohhhhhhhhhhquote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef Ireth het volgende:
Dennis kon de sigaren niet meer aan,heeft zijn broek vol gescheten!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had een stuk appel in me mond
Echt mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
En waar is dat stukje nu?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had een stuk appel in me mond
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
• Alex
• Karim
• Philip
Tussenstand:
[ afbeelding ]
roestig maarquote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Nee ik ga niet vloeken, nee ik ga niet vloeken.
Nee Jo krijgt geen voorkeursbehandeling, nee Jo krijgt gen voorkeursbehandeling.
Jo heeft wel wetties voor jequote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ben bezig met me beeldscherm.....effe geduld zeg
Is toch leuk stelletje? Jo & Slyquote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die vriend vond ik een eng hoofd hebben. Deed me denken aan die beroemde enge vrouw die pantervrouw?
...Egotripper???quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Urb het volgende:
Joanna loopt weer te miepen dat ze "um" al weer aanvoelt komen door al dat gezeik aan d'r hoofd.
Welk gezeik, ohhh alle ellende van anderen moet natuurlijk ook weer op haarzelf betrokken worden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef shomila het volgende:
Jo heeft een filmpje gezien over zichzelf.
is ze daar al uitgeweest dan ???quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef Blackprinces het volgende:
jo in de attention whore mode zeker??
yes, en als je het nog niet gehoord had, ze moet er over na denken ... wtfquote:
quote:
280/160quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
thnx maar ik krijg er een hoge bloeddruk van wat een gemanipuleer
Stem vroeg, alles door slikken .moet ze ff over nadenkenquote:
quote:
nu drank erin!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
dit is in elk geval de goede richting
Dat word weer fakking drama ksweerutjuquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef pullup het volgende:
Die acteerprestaties van Jo verbeteren per dag
Juist juist juistquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
Ik heb het idee, maar daar kan ik fout in zitten. Maar iets in me zegt dat heel soms Joanna verdrietig lijkt, of boos maar dat ze dus eigenlijk een ietsjepietsje om aandacht aan het vragen is... ook nu.
Maargoed ik wil niet de boeman zijn, ik kan er ook naast zitten!
Een ietsepietsie?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
Ik heb het idee, maar daar kan ik fout in zitten. Maar iets in me zegt dat heel soms Joanna verdrietig lijkt, of boos maar dat ze dus eigenlijk een ietsjepietsje om aandacht aan het vragen is... ook nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
klopt als een hoerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:54 schreef Ireth het volgende:
Oh hemel, ze is weer een zenuwinzinking nabij? Drama all over the top uiteraard??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Deed ze dat maar nadat ze volgeyoghurt is door Maikquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef royjn het volgende:
Mo, wil gelijk der straatje schoonvegen haha
Hier ook, kijk ook hoofdzakelijk via UPC 14.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef Blackprinces het volgende:
godver me tv staat aan de andere kant van de kamer
Slinger stream aan maar pc wordt daar rete traag van
en eerst een paar stenen aan haar nek bindenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Ireth het volgende:
Er heerst gelijk weer een grafstemming... Kan die hersenloze barbie niet gewoon snachts het zwembad in wandelen....
quote:
guidoquote:Op woensdag 6 april 2011 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
.. wat zijn jullie allemaal hard en direct! De bewoners zijn ook van vleesch en bloed hoor!
En daarom mag ze Geer niet, Geer negeert haar verleidingstechnieken volkomen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Waarom Jo het zo goed met Flip kan vinden... ze krijgt de aandacht van hem
Hij had mijn FOK! account gehackt0rt!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij had mijn FOK! account gehackt0rt!
Nee Jo mag dat niet die is heel speciaal,denkt zequote:Op woensdag 6 april 2011 21:57 schreef shomila het volgende:
Ze zegt tegen Flip ik mag tegen jou niet de waarheid zeggen. Je mag toch gewoon over dat filmpje praten.
Ohw.. met MPS? Misschien komt dan je andere persoonlijkheid Monique wel tegenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef Ireth het volgende:
Goskolere, ik lig in conflict met mezelf, kan dat mens niet meer aanhoren, maar wil toch horen wat ze zegt... ik lijk wel een schizofreen...
jij niet alleen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef Ireth het volgende:
Goskolere, ik lig in conflict met mezelf, kan dat mens niet meer aanhoren, maar wil toch horen wat ze zegt... ik lijk wel een schizofreen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ZE LIEEEEEEEEEEEEEEEEGT!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Sorry zet hem net aan maar snap 'm ff niet. Iedereen krijgt deze week iets in de kamer te zien (Beelden) en dan mag je er over vertellen zegt de stem als je dat wilt.
Nu heeft Joanna net beelden gezien en ze praat er niet met Flip over lijkt het omdat het niet mag. Hoe zit dat dan? Ze mag niet zeggen wat ze heeft gezien. Waarom mogen de anderen dat wel? Is dat weer een JOANNA privilege?
Nee echt?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Ireth het volgende:
Psies Flip, ze lult er weer overheen....
Ze mag er wel over praten, maar ze mag niet vertellen wat ze heeft gezien? Bullshit! Grote bullshit! Wat een zeikwijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuk of 100.000, ik zweer hetquote:Op woensdag 6 april 2011 21:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en eerst een paar stenen aan haar nek binden
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Ireth het volgende:
Psies Flip, ze lult er weer overheen....
Ze mag er wel over praten, maar ze mag niet vertellen wat ze heeft gezien? Bullshit! Grote bullshit! Wat een zeikwijf!ach joh !! je bent niet de enige hier hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Sorry zet hem net aan maar snap 'm ff niet. Iedereen krijgt deze week iets in de kamer te zien (Beelden) en dan mag je er over vertellen zegt de stem als je dat wilt.
Nu heeft Joanna net beelden gezien en ze praat er niet met Flip over lijkt het omdat het niet mag. Hoe zit dat dan? Ze mag niet zeggen wat ze heeft gezien. Waarom mogen de anderen dat wel? Is dat weer een JOANNA privilege?
quote:
quote:
Dat mogen we hopen van wel ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef willllll het volgende:
wij krijgen die beelden morgen toch ook te zien
geloof ik niks vanquote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wij zien exact hetzelfde als jij ziet... dus nee wij weten dat dus ook niet! Mail Alphons al je vragen door!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef meneertje1972 het volgende:
HUHquote:Op woensdag 6 april 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klim in de pen, Vriend!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Iedereen mag vertellen wat ze gezien hebben in de kamer aan beelden en JOANNA mag er niet over praten. Ongelofelijk weer.
Die weet dat niet meer die heeft zoveel gemanipuleerd dat ze de draad kwijt is.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Hoogbegaafde kutMo weet zelluf toch wel wat ze heeft gezegd?
hier naast me op de bank wordt ook niet gesnapt waarom ik de tranen in mijn ogen heb van het lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jij bent vandaag de eerste die me hardop laat lachen![]()
Ze geniet van die aandacht...!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef Vultarian het volgende:
jo verspeelt zo wel haar geloofwaardigheid bij de anderen
missie?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef SwitcheR het volgende:
Iedereen mag er over praten, maar Jojanneke weer niet.
niks dat zie je toch... imk ik ik ik zeg dat tochquote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef spikey08 het volgende:
WHAT THE FXXXX????????????IS ER GEBEURD
wishful thinking, dan had ze nu echt anders gereageerdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:03 schreef skunkyxxl het volgende:
Ik hoop dat ze beelden heeft gezien over nominatie afspraken,en dat er nu tegen haar is gezegd je staat volgende week genomineerd, of is dat wishfull thinking?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft de stem gezien... en het blijkt Dennis te wezen
Of het is een restant van Maik, kan ook nog....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef Ireth het volgende:
Mo heeft het dun tussen haar billen staan van angst geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |