dan heb ik een selectief gehoorquote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij werd er duidelijk gezegd, dat de consequenties voor Alex zouden zijn!
Keileweg?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef Day het volgende:
Volgens Jo weet iedereen in Rotterdam wie ze is. Nou, ik godszijdank niet.
Al weet ik precies waar ik types zoals zij kan vinden.
Het zou een zware sanctie worden voor Alex maar ze wist niet wat het exact zou zijn. En nee ik neem het niet voor haar op want ik kan wel kotsen van dat mens.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
3e keerhttp://soundcloud.com/karim-2-1/bunga-bunga-4 bunga bungaaaaa
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
3e keerhttp://soundcloud.com/karim-2-1/bunga-bunga-4 bunga bungaaaaa
ik geloof je... vind laura stiekem toch wel lievvvvvquote:
echt waar??quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik geloof je... vind laura stiekem toch wel lievvvvv
link?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Niki.P het volgende:
Woow Guido gaat los op Twitter, zijn Zusje uit het huis (Mo) moet het nu ontgelden...
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef Sunshine1974 het volgende:
Iedereen zijn haar zit wel slechter sinds Servio weg is.
Ik keek net dat filmpje waar ze om een streamlock vroeg en kreeg, daar zegt ze nog dat ze in een dominante egoïstische relatie zat.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef Ireth het volgende:
Jo praat over Dennis alsof ie dood is....
"ik hou zielszielszielszielszielszielsveel van hem, maar ik herrinner me hem liever zoals is was voor Secret Story..."
ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik geloof je... vind laura stiekem toch wel lievvvvv
ja net zoals ze zo leuk voor aaf en zo deden vorige week...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef Candyfreak het volgende:
Komt er nog iets voor de genomineerden?
Ze hebben overdag al een persconferentie ding gehad ene moeste foto's en artikele schrijven voor Secret Story Prive ofzo iets...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef Candyfreak het volgende:
Komt er nog iets voor de genomineerden?
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja net zoals ze zo leuk voor aaf en zo deden vorige week...
quote:Guido_buddy_twitter_normal SST_Guido Wat voegt het toe? Ik kan niet met haar shoppen, het zou geen vriendin van me kunnen zijn, ze is bazig en sex op tv is voor sloeries. #sstnl 4 minutes ago via web
dat je kan luisteren naar haarquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Urb het volgende:
Joanna loopt weer te miepen dat ze "um" al weer aanvoelt komen door al dat gezeik aan d'r hoofd.
Welk gezeik, ohhh alle ellende van anderen moet natuurlijk ook weer op haarzelf betrokken worden.
Jij bent vandaag de eerste die me hardop laat lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Ireth het volgende:
Ow was ik maar een zonnebril.....
[ afbeelding ]
Wist ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben overdag al een persconferentie ding gehad ene moeste foto's en artikele schrijven voor Secret Story Prive ofzo iets...
Maar vaak zijn er 2 per week..
wel he!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Ireth het volgende:
Ow was ik maar een zonnebril.....
[ afbeelding ]
RT @Berremans72: @SST_Guido Ga huilen Guido, doe het dan, ga huilen voor Mo.. doe het! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! #jankwijf #sstnlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |