quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
De Stem -> Groepsmissie: een week lang eten met het mondje netjes dicht tijdens het kauwen.
Volgens mij werd er duidelijk gezegd, dat de consequenties voor Alex zouden zijn!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat ze gelijk heeft, maar ze wist ook niet wat het was alleen dat het voor haar of lex ofg alle bei was
Dat helpt haar echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Ze heeft van de weeromstuit een degelijk kleedje aangetrokken...
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat helpt haar echt niet meer hoor.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaarom laten ze nou de rest gewoon niet zien, dat ze dus duidelijk wist waar ze aan toe was.
Veel te zoetsappig daar die beelden van de waarheid
Ze liegt constant.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Dark het volgende:
Zoooooooooooo, die Laura kan echt KEIHARD liegen!
Faal vraagt of ze ivm de missie had kunnen weten wat de consequenties zouden zijn.....
Lau schudt droevig neehoe durft ze!
Juist! Maar wel genoten van het dizzen van Mo!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaarom laten ze nou de rest gewoon niet zien, dat ze dus duidelijk wist waar ze aan toe was.
Veel te zoetsappig daar die beelden van de waarheid
Na de waarschuwing werd dat idd gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij werd er duidelijk gezegd, dat de consequenties voor Alex zouden zijn!
Echt ik zat helemaal mee te genietenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Juist! Maar wel genoten van het dizzen van Mo!!!
Nee, toen ze de missie kreeg al.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na de waarschuwing werd dat idd gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |