En nog zeggen dat ie nog veel 'humor' wil maken in het huis..quote:
ze heeft zelfs een waarschuwing en dus een 2e kans gehadquote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Dark het volgende:
Zoooooooooooo, die Laura kan echt KEIHARD liegen!
Faal vraagt of ze ivm de missie had kunnen weten wat de consequenties zouden zijn.....
Lau schudt droevig neehoe durft ze!
Kan niet als het vrijwillig is. Dan is het geen strafbaar feit.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goede oplossing, want als mijn buurvrouw mij verkracht en haar man moet de straf uitzitten, kan ze me vaker verkrachten, dus win-win situatie.
Ze heeft van de weeromstuit een degelijk kleedje aangetrokken...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
Begon Mo nu weer over haar familie en werk?
Daar moet ze dan maar eerder aan denken ze zet zelf de beelden neer.
en dat ze gelijk heeft, maar ze wist ook niet wat het was alleen dat het voor haar of lex ofg alle bei wasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze zouden Alex de beelden van de missie moeten laten zien + de waarschuwing!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze heeft zelfs een waarschuwing en dus een 2e kans gehad
Mijn dank is groot!quote:
Dan roept ie 1x nee.... heel zachtjes... maar hij roept het wel....quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kan niet als het vrijwillig is. Dan is het geen strafbaar feit.
Wat een schijnhelige feeksquote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Dark het volgende:
Zoooooooooooo, die Laura kan echt KEIHARD liegen!
Faal vraagt of ze ivm de missie had kunnen weten wat de consequenties zouden zijn.....
Lau schudt droevig neehoe durft ze!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaarom laten ze nou de rest gewoon niet zien, dat ze dus duidelijk wist waar ze aan toe was.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat ze gelijk heeft, maar ze wist ook niet wat het was alleen dat het voor haar of lex ofg alle bei was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |