Mooi dat het 'gratis' was, maar 4 euro om je naam in een computer te typen is wel wat absurdquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef bigfoot1972 het volgende:
Vorige week zaterdag was ik met een vriend naar de Zwaluwhoeve. Ik had verwacht dat het stampensdruk zou zijn maar viel erg mee. Misschien vanwege het mooie weer, dan is het toch rustiger in de saunacabines omdat veel mensen lang gaan zonnen.
Ook mooi dat je met de Crystal Clear actie gratis (+3,95 reserveringskosten) naar binnen mag!
Sneeuw geeft altijd wel een extra dimensiequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Hehe. Ja dat is altijd het voordeel of nadeel hoe je het ook maar ziet. Persoonlijk ga ik toch liever in de winter, omdat als ik met de zomer en de hitte de sauna uitkom krijg ik bijna een beroerte omdat je niet echt afkoelt. En het zwembad water is dan gewoon... ja warm.
Ik geef ook de voorkeur aan de winter hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Hehe. Ja dat is altijd het voordeel of nadeel hoe je het ook maar ziet. Persoonlijk ga ik toch liever in de winter, omdat als ik met de zomer en de hitte de sauna uitkom krijg ik bijna een beroerte omdat je niet echt afkoelt. En het zwembad water is dan gewoon... ja warm.
Ja klopt, maar ja, uiteindelijk kijk ik naar wat het me totaal kost, en dan is 2 euro p.p. voor een hele dag sauna een goede deal. Ik ga nooit naar de Zwaluwhoeve als ik de volle mep voor de entree moet betalen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat het 'gratis' was, maar 4 euro om je naam in een computer te typen is wel wat absurd
Ik krijg nu een heel apart beeld voor mequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef bigfoot1972 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ja, uiteindelijk kijk ik naar wat het me totaal kost, en dan is 2 euro p.p. voor een hele dag sauna een goede deal. Ik ga nooit naar de Zwaluwhoeve als ik de volle mep voor de entree moet betalen.
En over zomer vs. winter in de sauna, ik vind het allebei lekker! In de winter heerlijk om in de sneeuw te rollen wanneer dat kan, en in de zomer kun je lekker bloot op een bedje in de zon liggen. Als het echt heet is ga ik ook altijd koelen voor de sauna. Dan hou je het makkelijker vol.
In de winter ga ik nooit in het dompelbad, maar in de zomer vind ik het juist heerlijk om in het dompelbad of een meer (bij Bussloo/Veluwse Bron) af te koelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
sneeuwengel makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik krijg nu een heel apart beeld voor me
Optimel?quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Fiorellino het volgende:
Wij willen zaterdag naar sauna de Heuvelrug, is er op dit moment ergens een kortingsbon waar iemand vanaf weet?.
Dacht dat die al afgelopen waren? Althans, dat je ze niet meer kunt bestellen, maar nog wel kunt gebruiken als je ze al gekocht had.quote:
Dat is dan één dag te laat. Ik heb er inderdaad nog een stuk of wat liggen die ik toch niet meer gebruik...quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dacht dat die al afgelopen waren? Althans, dat je ze niet meer kunt bestellen, maar nog wel kunt gebruiken als je ze al gekocht had.
ik heb wel een voucher voor je! PM even je emailadres dan stuur ik hem ff doorquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Fiorellino het volgende:
Je kunt ze tot 29 april gebruiken inderdaad. Heb ze al een x gebruikt en geen vouchers meer over helaas. Zou wel goed uitkomen omdat ik toch zaterdag (aankomende) wil gaan.
Ik heb er denk ik nog wel een over. Als je me een PM stuurt kan ik je er een sturen. Als je nog een buddy voor de voucher zoekt zijn daar misschien ook mogelijkheden voor, afhankelijk van de locatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef kahlie het volgende:
Als iemand de vouchers niet gebruikt hou ik me ook aanbevolen hoor voor zo'n optimel voucher.
Ik ga je een PM sturen, even uitvogelen hoe ik dat moet doen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb wel een voucher voor je! PM even je emailadres dan stuur ik hem ff door
Ik ga het zelf toch niet meer halen voor de 29ste
PM-metje gestuurd. Dank je welquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik nog wel een over. Als je me een PM stuurt kan ik je er een sturen. Als je nog een buddy voor de voucher zoekt zijn daar misschien ook mogelijkheden voor, afhankelijk van de locatie.
Ik heb je geantwoordquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ik ga je een PM sturen, even uitvogelen hoe ik dat moet doen!.
Ach ja, azijnpissers heb je altijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef kaputwiehund het volgende:
Gisteren dus een dagje gochness (http://www.gochness.de.) Net over de grens bij Nijmegen. We waren om tien uur binnen en betaalde ¤ 13 voor een dagkaart.
Na het omkleden en douchen eerst maar een saunaatje. Haardgestookt en met uitzicht op de zandafgraving waaraan het complex is gelegen.Na het afkoelen en het zwembad, maar een zonnebedje opgezocht. Om 12.00 uur was de eerste aufguss, Dit keer met als geur citroengras. Ieder uur is er in de grote sauna een aufguss. Verder zijn op de halve uren ook nog regelmatig sessies in een andere sauna. De aufguss was kort maar hevig. Het meertje was 12 graden, koud genoeg dus om af te koelen.
Daarna terug in de zon. Tot we om een uur of een honger begonnen te krijgen. De lunch bestond uit een salade met gebraden kipfilet, kipreepjes met rosti en twee glazen yoghurtdrank
Toen we na de lunch gingen uitbuiken op een bedje nog een aardig tafareel meegemaakt. Wij hadden onze bedjes keurig vrijgemaakt van onze handdoeken. Toen we terugkwamen namen we twee andere bedjes. Plotseling kwam er een kwade man die mijn vrouw sommeerde van zijn bedje af te gaan. Wat bleek. Het personeel had alle van handdoeken voorziene bedjes vrijgemaakt. Daar was meneer niet van gediend en wilde dat we hun bedjes zouden verlaten. Dat weigerde we natuurlijk, waarop hij op hoge poten naar het personeel liep. Dat maakte hem duidelijk dat zij alle handdoeken hadden verwijderd en dat hij maar een ander plekje moest zoeken. Hij was zwaar over de zeik en vond dat hij best een uur lang een bedje bezet kon houden, terwijl hij zat te lunchen. Scheldend liep hij weg. Hij zou nooit meer terugkomen zei hij, maar ik geloof niet dat ze dat heel erg vonden.![]()
De rest van de midag nog twee keer een aufguss gedaan. Eentje met limoen en een met eucalyptus. Om vijf uur zijn we naar huis gegaan. In totaal waren we alles bij elkaar nog net geen 50 euro kwijt.
Nee, maar ik zou wel even vragen of het bubbelbad inmiddels weer "ureum - vrij " isquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Fiorellino het volgende:
Wij willen zaterdag naar sauna de Heuvelrug, is er op dit moment ergens een kortingsbon waar iemand vanaf weet?.
Duitsers en handdoeken, het is ook altijd feestquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef kaputwiehund het volgende:
Gisteren dus een dagje gochness (http://www.gochness.de.) Net over de grens bij Nijmegen. We waren om tien uur binnen en betaalde ¤ 13 voor een dagkaart.
Na het omkleden en douchen eerst maar een saunaatje. Haardgestookt en met uitzicht op de zandafgraving waaraan het complex is gelegen.Na het afkoelen en het zwembad, maar een zonnebedje opgezocht. Om 12.00 uur was de eerste aufguss, Dit keer met als geur citroengras. Ieder uur is er in de grote sauna een aufguss. Verder zijn op de halve uren ook nog regelmatig sessies in een andere sauna. De aufguss was kort maar hevig. Het meertje was 12 graden, koud genoeg dus om af te koelen.
Daarna terug in de zon. Tot we om een uur of een honger begonnen te krijgen. De lunch bestond uit een salade met gebraden kipfilet, kipreepjes met rosti en twee glazen yoghurtdrank
Toen we na de lunch gingen uitbuiken op een bedje nog een aardig tafareel meegemaakt. Wij hadden onze bedjes keurig vrijgemaakt van onze handdoeken. Toen we terugkwamen namen we twee andere bedjes. Plotseling kwam er een kwade man die mijn vrouw sommeerde van zijn bedje af te gaan. Wat bleek. Het personeel had alle van handdoeken voorziene bedjes vrijgemaakt. Daar was meneer niet van gediend en wilde dat we hun bedjes zouden verlaten. Dat weigerde we natuurlijk, waarop hij op hoge poten naar het personeel liep. Dat maakte hem duidelijk dat zij alle handdoeken hadden verwijderd en dat hij maar een ander plekje moest zoeken. Hij was zwaar over de zeik en vond dat hij best een uur lang een bedje bezet kon houden, terwijl hij zat te lunchen. Scheldend liep hij weg. Hij zou nooit meer terugkomen zei hij, maar ik geloof niet dat ze dat heel erg vonden.![]()
De rest van de midag nog twee keer een aufguss gedaan. Eentje met limoen en een met eucalyptus. Om vijf uur zijn we naar huis gegaan. In totaal waren we alles bij elkaar nog net geen 50 euro kwijt.
Dat dacht ik ook, maar het was toch echt een Nederlanderquote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Duitsers en handdoeken, het is ook altijd feest
Misschien wraak van tijdens z'n verblijf op Tenerifequote:Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het was toch echt een Nederlander
helaas zie ik geen tijd meer om te gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog 3 optimelvouchers liggen.
wie kan ik blijmaken?
Ik zie het af en toe liggen vanuit de trein als ik naar mijn ouders ga.quote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef kahlie het volgende:
Lucaya review:
Lucaya in Oss:
Pluspunten:
+ Goede horeca
+ Leuke opgietingen
+ Hygiene
+ Gratis dropjes op verschillende plaatsen
+ Fijne rustruimte
+ Gemoedelijk en vriendelijke personeel
Minpunten:
- (bijna) Alles binnen
- Minder keuze aan sauna's dan ik gewend ben
- kleine ligweide
Al met al: In de winter zou dit zeker wel een fijne sauna zijn, in de zomer ga ik hier dus echt niet heen. VEEEEEEEL te warm nu al, laat staan dan. Als je ook veel van baden en zwemmen houdt, dan is dit jouw sauna. Hij lijkt heel erg op Vitalizee (nu gesloten) in dat aspect.
Ik mag ventje geen saunamaatje noemen want dat vindt hij stom klinken... dus ik moest... ventje zeggen... *rolls eyes*
Er is dus inderdaad een nieuw gedeelte! Dat was al een tijdje onduidelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef Fiorellino het volgende:
Progje, nog ontzettend bedankt voor je Optimel voucher! We hebben echt een hele fijne dag gehad.
We waren afgelopen zaterdag naar sauna de Heuvelrug in Veenendaal en hadden eigenlijk verwacht dat het er heel druk zou zijn. Dit viel echter mee! Het leek op een gewone doordeweekse dag.
Toen we aankwamen werden we vriendelijk begroet, hebben ons uitgekleed en zijn meteen naar buiten gegaan. Het weer was echt geweldig dus we hebben lekker buiten gebubbeld & gezwommen, op het dakterras gelegen en in het zonnetje wat gedronken. Wel een minpuntje wat betreft het dakterras: je kunt hier namelijk niet naakt staan want er ligt een camping daar in de buurt en dan kan iedereen dus meegenieten. Maar dat drukt de pret zeker niet.
Daarna was het tijd om binnen wat sauna's in te gaan en een duik te nemen in het zwembad. Deze was voor mij wel iets te koel, iets wat ik meerdere mensen heb horen zeggen. Maar wel prima om even in te zwemmen als het te warm wordt. Het vernieuwde gedeelte was ook leuk om te bezoeken (hammam, sauna's en een koud dompelbad enz.)
We hebben in de sauna ook gegeten, helaas wel ervoor gekozen om dit binnen te doen maar dat is een eigen keus geweest haha. Vriend had een shoarma-schotel (dagschotel voor 9,95 euro als ik het goed zeg) en ik had een biefstuk met allerlei pepers en gegrilde groenten. Deze viel wat tegen, was voor mij te pittig maargoed, kwestie van de volgende keer beter kiezen. Ze hadden trouwens de menukaart vernieuwd en wat zag ik? Cevapcici! Bosnische worstjes. Grappig, want ik kom er vandaan!
Al met al was het dus een geslaagde dag! Ben blij dat het niet zo druk was en in totaal waren we maar 67 euro kwijt incl. entree, eten, en drinken. Viel ons reuze mee!
Oh, ik wist niet dat die bij elkaar hoorden. Ik dacht dat alleen Centre du Lac & Lucaya dezelfde eigenaars hebben gehad. Inmiddels is dat niet meer zo en na 2011 horen ze ook niet meer bij dezelfde saunagroep. Lucaya gaat weg bij de Sauna & Beautygroep.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zie het af en toe liggen vanuit de trein als ik naar mijn ouders ga.
Vitalizee was van een zus of broer, dus de overeenkomst is niet veemd.
Saunamaatje. Daarmee duidde ik een leuke vriendin waarmee ik geregeld naar de sauna ging. Vanuit mij gezien was het een compliment.
quote:Met 2 personen naar de sauna voor de prijs van 1
(Voor alleengaanden geldt 50% korting)
Uitsluitend geldig op de volle dagentree,
niet in combinatie met andere acties.
Reserveren kan uitsluitend via de link op deze nieuwsbrief.
Zonder reservering via de link kunt geen gebruik maken van deze actie!
klik voor de reservering
Daarnaast geven ze ook nog korting als je extra vroeg boekt:
klik hier
die hebben ze geregeld als je semi-vaste klant bent hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:40 schreef nielsgeode het volgende:
Thermen de Waterlelie in Zevenhuizen heeft een mooie actie
[..]
Als ik in de buurt woonde dan had ik dat zeker gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef bigfoot1972 het volgende:
Voor de prijsbewuste saunagangers is het volgende vast interessant. Bij de Saunadrome in Putten heb je nu een 5-'baden' kaart voor slechts 35 euro, dus slechts 7 euro per bezoek!
Let er wel op dat deze nu persoonsgebonden is (was voorheen niet zo), en geldig tot 1 oktober.
http://www.saunadrome.nl/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |