abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95538423
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef bigfoot1972 het volgende:
Vorige week zaterdag was ik met een vriend naar de Zwaluwhoeve. Ik had verwacht dat het stampensdruk zou zijn maar viel erg mee. Misschien vanwege het mooie weer, dan is het toch rustiger in de saunacabines omdat veel mensen lang gaan zonnen.

Ook mooi dat je met de Crystal Clear actie gratis (+3,95 reserveringskosten) naar binnen mag!
Mooi dat het 'gratis' was, maar 4 euro om je naam in een computer te typen is wel wat absurd :')
En lekker weer helpt wel om het minder druk te maken ja :Y Minder mensen zijn geneigd met mooi weer naar de sauna te gaan en de mensen die er zijn gaan graag in die zon liggen O+ Ik ben ook wel eens op een erg warme dag geweest. Dat was 1 rondje sauna en daarna boekje lezen op een ligbedje :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95538720
Hehe. Ja dat is altijd het voordeel of nadeel hoe je het ook maar ziet. Persoonlijk ga ik toch liever in de winter, omdat als ik met de zomer en de hitte de sauna uitkom krijg ik bijna een beroerte omdat je niet echt afkoelt. En het zwembad water is dan gewoon... ja warm.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95538880
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Hehe. Ja dat is altijd het voordeel of nadeel hoe je het ook maar ziet. Persoonlijk ga ik toch liever in de winter, omdat als ik met de zomer en de hitte de sauna uitkom krijg ik bijna een beroerte omdat je niet echt afkoelt. En het zwembad water is dan gewoon... ja warm.
Sneeuw geeft altijd wel een extra dimensie :D
pi_95538929
quote:
Ik geef ook de voorkeur aan de winter hoor :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95539517
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi dat het 'gratis' was, maar 4 euro om je naam in een computer te typen is wel wat absurd :')
Ja klopt, maar ja, uiteindelijk kijk ik naar wat het me totaal kost, en dan is 2 euro p.p. voor een hele dag sauna een goede deal. Ik ga nooit naar de Zwaluwhoeve als ik de volle mep voor de entree moet betalen.

En over zomer vs. winter in de sauna, ik vind het allebei lekker! In de winter heerlijk om in de sneeuw te rollen wanneer dat kan, en in de zomer kun je lekker bloot op een bedje in de zon liggen. Als het echt heet is ga ik ook altijd koelen voor de sauna. Dan hou je het makkelijker vol.
pi_95539777
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef bigfoot1972 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ja, uiteindelijk kijk ik naar wat het me totaal kost, en dan is 2 euro p.p. voor een hele dag sauna een goede deal. Ik ga nooit naar de Zwaluwhoeve als ik de volle mep voor de entree moet betalen.

En over zomer vs. winter in de sauna, ik vind het allebei lekker! In de winter heerlijk om in de sneeuw te rollen wanneer dat kan, en in de zomer kun je lekker bloot op een bedje in de zon liggen. Als het echt heet is ga ik ook altijd koelen voor de sauna. Dan hou je het makkelijker vol.
Ik krijg nu een heel apart beeld voor me
pi_95539953
quote:
In de winter ga ik nooit in het dompelbad, maar in de zomer vind ik het juist heerlijk om in het dompelbad of een meer (bij Bussloo/Veluwse Bron) af te koelen :) En ook lekker in het zonnetje te kunnen rusten, ik vind het zomers ook wel wat hebben om naar de sauna te gaan :) Elk seizoen heeft gewoon zijn voor- en nadelen :)
pi_95546282
Maandag weer naar de sauna met een vriendinnetje die nog wat voordeelbonnen had. Nou ik ben de beroerdste niet dus ga wel mee natuurlijk 8-)

Incl ontspannende massage is het O+ vorige keer knapte mijn rug daar echt van op (heb vooral spierknopen in de lage onderrug) dus verheug me er nu al op.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95546346
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:32 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik krijg nu een heel apart beeld voor me
sneeuwengel maken *O*

mij maakt het ook niet uit. zomers is het lekker op een ligbedje en 's winters lekker koelen. er is wel wat te zeggen voor elk seizoen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95594243
maandag een dagje gepland bij gochness in Kessel, net over de grens bij Duitsland. Mijn huissauna. Lekker relaxed, goed eten, goede prijs/kwaliteit.
Zu hause ist alles besser
pi_95656241
Ik sta ook een keer in de reviews :P Ben eergisteren weer naar Burgum geweest en ik zal daar binnenkort even een review over schrijven. De zaak is namelijk aardig verbouwd.
blub blub
pi_95657846
vrijdag weer naar de thermen 5 mei geweest, was ik m'n badjas vergeten :(. Gelukkig woont er een vriendin in de buurt die 'm op wil pikken
pi_95683367
Wij willen zaterdag naar sauna de Heuvelrug, is er op dit moment ergens een kortingsbon waar iemand vanaf weet? :).
pi_95689927
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Fiorellino het volgende:
Wij willen zaterdag naar sauna de Heuvelrug, is er op dit moment ergens een kortingsbon waar iemand vanaf weet? :).
Optimel?
blub blub
pi_95691228
Vandaag naar thermen Schiedam geweest.

Met een optimel arrangement: entree, thee, lunch (keuze uit broodjes), massage van half uur en zonnebank voor 41 euro!

Het was zalig weer en erg rustig dus er hebben heerlijk van alles kunnen genieten zonder te veel mensen om ons heen.

In mijn favoriete sauna (Siberische banja 90 graden) hebben we heerlijk een paar keer gezeten met weinig en soms zelfs geen andere mensen. Ook in de torensauna (70 graden ) en wat achteraf ook heerlijk 2 keer samen gezeten. Super rustig dus.

Dat kwam ook in t restaurant van pas. in t verleden er wel eens geweest en san moest je lang wachten. Zo niet vandaag. Alles liep gesmeerd.

Klassieke massage was erg lekker zo niet de beste massage die ik ooit gehad heb. Zonnebank, Tsjah wel leuk maar niet mijn ding.

Nadelen? Je hoorde de snelweg erg goed vandaag, meer dan anders leek het. Ook, snap dat t moet maar toch, was er her en der iemand aan t werk, onderhoud. Logisch maar t gaf, terwijl ze rustig in een hangmat lagen, ineens wat geluidsoverlast.

Verder echt wel een zalige dag gehad voor hele goeie prijs dus. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95701269
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Optimel?
Dacht dat die al afgelopen waren? Althans, dat je ze niet meer kunt bestellen, maar nog wel kunt gebruiken als je ze al gekocht had.
pi_95703399
Afgelopen, je kan ze alleen gebruiken tot 29 april als je t al hebt :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95703820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dacht dat die al afgelopen waren? Althans, dat je ze niet meer kunt bestellen, maar nog wel kunt gebruiken als je ze al gekocht had.
Dat is dan één dag te laat. Ik heb er inderdaad nog een stuk of wat liggen die ik toch niet meer gebruik...
blub blub
pi_95704486
Je kunt ze tot 29 april gebruiken inderdaad. Heb ze al een x gebruikt en geen vouchers meer over helaas. Zou wel goed uitkomen omdat ik toch zaterdag (aankomende) wil gaan ;(.
pi_95704507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Fiorellino het volgende:
Je kunt ze tot 29 april gebruiken inderdaad. Heb ze al een x gebruikt en geen vouchers meer over helaas. Zou wel goed uitkomen omdat ik toch zaterdag (aankomende) wil gaan ;(.
ik heb wel een voucher voor je! PM even je emailadres dan stuur ik hem ff door
Ik ga het zelf toch niet meer halen voor de 29ste
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95708617
Als iemand de vouchers niet gebruikt hou ik me ook aanbevolen hoor voor zo'n optimel voucher. :Y
pi_95708772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef kahlie het volgende:
Als iemand de vouchers niet gebruikt hou ik me ook aanbevolen hoor voor zo'n optimel voucher. :Y
Ik heb er denk ik nog wel een over. Als je me een PM stuurt kan ik je er een sturen. Als je nog een buddy voor de voucher zoekt zijn daar misschien ook mogelijkheden voor, afhankelijk van de locatie.
blub blub
pi_95709633
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef progje het volgende:

[..]

ik heb wel een voucher voor je! PM even je emailadres dan stuur ik hem ff door
Ik ga het zelf toch niet meer halen voor de 29ste
Ik ga je een PM sturen, even uitvogelen hoe ik dat moet doen! *O*.
pi_95710798
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Ik heb er denk ik nog wel een over. Als je me een PM stuurt kan ik je er een sturen. Als je nog een buddy voor de voucher zoekt zijn daar misschien ook mogelijkheden voor, afhankelijk van de locatie.
PM-metje gestuurd. Dank je wel :)
pi_95713578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

Ik ga je een PM sturen, even uitvogelen hoe ik dat moet doen! *O*.
Ik heb je geantwoord ;)
blub blub
pi_95725595
Gisteren dus een dagje gochness (http://www.gochness.de.) Net over de grens bij Nijmegen. We waren om tien uur binnen en betaalde ¤ 13 voor een dagkaart.

Na het omkleden en douchen eerst maar een saunaatje. Haardgestookt en met uitzicht op de zandafgraving waaraan het complex is gelegen.Na het afkoelen en het zwembad, maar een zonnebedje opgezocht. Om 12.00 uur was de eerste aufguss, Dit keer met als geur citroengras. Ieder uur is er in de grote sauna een aufguss. Verder zijn op de halve uren ook nog regelmatig sessies in een andere sauna. De aufguss was kort maar hevig. Het meertje was 12 graden, koud genoeg dus om af te koelen.

Daarna terug in de zon. Tot we om een uur of een honger begonnen te krijgen. De lunch bestond uit een salade met gebraden kipfilet, kipreepjes met rosti en twee glazen yoghurtdrank

Toen we na de lunch gingen uitbuiken op een bedje nog een aardig tafareel meegemaakt. Wij hadden onze bedjes keurig vrijgemaakt van onze handdoeken. Toen we terugkwamen namen we twee andere bedjes. Plotseling kwam er een kwade man die mijn vrouw sommeerde van zijn bedje af te gaan. Wat bleek. Het personeel had alle van handdoeken voorziene bedjes vrijgemaakt. Daar was meneer niet van gediend en wilde dat we hun bedjes zouden verlaten. Dat weigerde we natuurlijk, waarop hij op hoge poten naar het personeel liep. Dat maakte hem duidelijk dat zij alle handdoeken hadden verwijderd en dat hij maar een ander plekje moest zoeken. Hij was zwaar over de zeik en vond dat hij best een uur lang een bedje bezet kon houden, terwijl hij zat te lunchen. Scheldend liep hij weg. Hij zou nooit meer terugkomen zei hij, maar ik geloof niet dat ze dat heel erg vonden. :P

De rest van de midag nog twee keer een aufguss gedaan. Eentje met limoen en een met eucalyptus. Om vijf uur zijn we naar huis gegaan. In totaal waren we alles bij elkaar nog net geen 50 euro kwijt.
pi_95726684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef kaputwiehund het volgende:
Gisteren dus een dagje gochness (http://www.gochness.de.) Net over de grens bij Nijmegen. We waren om tien uur binnen en betaalde ¤ 13 voor een dagkaart.

Na het omkleden en douchen eerst maar een saunaatje. Haardgestookt en met uitzicht op de zandafgraving waaraan het complex is gelegen.Na het afkoelen en het zwembad, maar een zonnebedje opgezocht. Om 12.00 uur was de eerste aufguss, Dit keer met als geur citroengras. Ieder uur is er in de grote sauna een aufguss. Verder zijn op de halve uren ook nog regelmatig sessies in een andere sauna. De aufguss was kort maar hevig. Het meertje was 12 graden, koud genoeg dus om af te koelen.

Daarna terug in de zon. Tot we om een uur of een honger begonnen te krijgen. De lunch bestond uit een salade met gebraden kipfilet, kipreepjes met rosti en twee glazen yoghurtdrank

Toen we na de lunch gingen uitbuiken op een bedje nog een aardig tafareel meegemaakt. Wij hadden onze bedjes keurig vrijgemaakt van onze handdoeken. Toen we terugkwamen namen we twee andere bedjes. Plotseling kwam er een kwade man die mijn vrouw sommeerde van zijn bedje af te gaan. Wat bleek. Het personeel had alle van handdoeken voorziene bedjes vrijgemaakt. Daar was meneer niet van gediend en wilde dat we hun bedjes zouden verlaten. Dat weigerde we natuurlijk, waarop hij op hoge poten naar het personeel liep. Dat maakte hem duidelijk dat zij alle handdoeken hadden verwijderd en dat hij maar een ander plekje moest zoeken. Hij was zwaar over de zeik en vond dat hij best een uur lang een bedje bezet kon houden, terwijl hij zat te lunchen. Scheldend liep hij weg. Hij zou nooit meer terugkomen zei hij, maar ik geloof niet dat ze dat heel erg vonden. :P

De rest van de midag nog twee keer een aufguss gedaan. Eentje met limoen en een met eucalyptus. Om vijf uur zijn we naar huis gegaan. In totaal waren we alles bij elkaar nog net geen 50 euro kwijt.
Ach ja, azijnpissers heb je altijd :) 50 Euro is niet gek voor een dagje sauna!
blub blub
pi_95735558
50 euro is idd niet duur en je hebt idd altijd van die onbeschofte mensen die ligstoelen bezet houden met hun handdoek ja. Goed dat het personeel die handdoeken verwijderd ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2011 @ 22:19:27 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95738526
ik heb nog 3 optimelvouchers liggen.
wie kan ik blijmaken?
pi_95762815
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Fiorellino het volgende:
Nee, maar ik zou wel even vragen of het bubbelbad inmiddels weer "ureum - vrij " is :)
pi_95787430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef kaputwiehund het volgende:

Duitsers en handdoeken, het is ook altijd feest :')
pi_95816846
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Duitsers en handdoeken, het is ook altijd feest :')
Dat dacht ik ook, maar het was toch echt een Nederlander :D
pi_95827979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 19:08 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar het was toch echt een Nederlander :D
Misschien wraak van tijdens z'n verblijf op Tenerife :P
pi_95837288
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog 3 optimelvouchers liggen.
wie kan ik blijmaken?
helaas zie ik geen tijd meer om te gaan
pi_95971185
Lucaya review:

Hoe kwamen we op Oss (Lucaya): Saunamaatje (ventje) wilde niet naar Schiedam en vanwege nielsgeode hadden we een optimel voucher en wilde we dus kijken waar we terecht konden. Uiteindelijk kwamen we bij Oss uit afgelopen vrijdag.

We rijden vol goede moed de parkeergarage in. Er staat een bord met: "Parkeer tussen de lijnen", maar dat kan niet iedereen ;) Ventje wel, maar de parkeerplaatsen daar zijn erg krap en het zijn er maar weinig. Wel leuk dat je maximaal 4 euro voor een dagkaart betaald.

Binnengekomen staan we in de rij, maar al gauw zijn we aan de buurt. We wilden ook graag een behandeling, want de pakkingen waren in de aanbieding: 25 minuten voor 27,50. Leuke deal. Helaas snapte de Mw. achter de kassa niet precies hoe ze dat moest inboeken: of we later nog terug wilden komen.

De kluisjes werken met een soort van sleutel die je in de kast kan achterlaten zodat je alleen de code (die je zelf opgeeft) & en kluisnummer hoeft te onthouden. Er is genoeg ruimte om je om te kleden en de kastjes zijn prima qua maat.

Teruggekomen bij de receptie is er nog steeds niets geboekt: of we geen rondleiding wilden? Dat konden we aanvragen bij het restaurant. Wij liepen echter de patio op en het rook zo lekker (en het was lunch tijd) dat we eerst maar zijn gaan eten.

De prijzen zijn erg aardig voor een sauna: hoofdgerechten van 15 euro, lunchgerechten ook redelijk goedkoop. Water (1L) met munt en citroen voor 1,75. En nog leuker: het eten is ook zeer goed. Wij aten als lunch een club sandwhich met heerlijke spek, ei, sla, tomaat en frietjes. Ruime hoeveelheden. Sapjes smaakten als het verse sap van de AH, wel ok, niet bijzonder. Smoothie ook niet bijzonder, smaakte meer naar milkshake. Avondeten ook zeer goed: livarkarbonade met frietjes (ventje blij) en voor mij gevulde portobello.

Daarna gingen wij de rondleiding doen en bleken onze behandelingen geboekt te zijn. Er zijn 3 sauna's: 80 C en 90 C (opgietingssauna) en infrarood, 1 stoombad (was kapot), 1 groot zwembad (binnen), 1 groot zeer warm voetenbad (binnen), 1 persoons warme zoutwaterbaden 5x, groot en zeer warm bubbelbad (werkt met sensor), 1 dennengeur bad (warm, maar rook niet zo sterk), hamamruimte met banken (geen ligsteen) en lavendelbad en douches met scrubzout en voldoende warme douches en een koude straat.

Buiten ligt er een ligweide en is er nog een rustruimte. Ook is er een ruimte waarin klankschalensessies worden gehouden. Daarnaast is er nog een kruidenruimte met verwarmde stenen ligbanken en een zout-lucht ruimte met verwarmde stenen ligbanken.

Wij hebben een leuke dag gehad: zelf vond ik dat het nogal weinig was qua sauna's, maar vanwege de hitte was het wel leuk dat ze zo'n ruime keuze hebben aan baden en aan rustgelegenheden met en zonder geurtjes. Het was wel erg benauwd, aangezien bijna alles binnen zit (behalve restaurant/ligweide) en het vrij warm was.

De behandelingen waren fijn, maar ook hier is er weinig privacy. Je hebt wel losse ruimtes maar die komen allemaal uit op dezelfde gang. Gelukkig wel met deuren, maar het kan rumoerig zijn.

Ik was wel blij met de opgieting, die was goed heet en we kregen heel lekker vers fruit. Er was geen ijs om af te koelen, dus dat was wel heftig. Er was ons ook verteld dat er een tussenopgieting zou zijn met honing, maar die was helaas besloten. Er was namelijk een groep van 40 vrouwen en die kregen hun eigen opgieting. Ondanks al die vrouwen vond ik het niet druk.
Lucaya doet aan bijzondere opgietingen: mintkristallen, honing e.d. dat vind ik wel leuk ipv altijd die geurtjes en etherische olie, helaas was de mijne wel een gewone.

Het complex is dus binnen wat bedompt vanwege de hitte, maar wordt goed onderhouden. Wij vonden het niet druk en we hebben ook geen paartjes zien vrijen. Er zijn genoeg toiletten en douches.

Pluspunten:
+ Goede horeca
+ Leuke opgietingen
+ Hygiene
+ Gratis dropjes op verschillende plaatsen
+ Fijne rustruimte
+ Gemoedelijk en vriendelijke personeel

Minpunten:
- (bijna) Alles binnen
- Minder keuze aan sauna's dan ik gewend ben
- kleine ligweide

Al met al: In de winter zou dit zeker wel een fijne sauna zijn, in de zomer ga ik hier dus echt niet heen. VEEEEEEEL te warm nu al, laat staan dan. Als je ook veel van baden en zwemmen houdt, dan is dit jouw sauna. Hij lijkt heel erg op Vitalizee (nu gesloten) in dat aspect.

Ik mag ventje geen saunamaatje noemen want dat vindt hij stom klinken... dus ik moest... ventje zeggen... *rolls eyes*
pi_95975717
Progje, nog ontzettend bedankt voor je Optimel voucher! We hebben echt een hele fijne dag gehad.
We waren afgelopen zaterdag naar sauna de Heuvelrug in Veenendaal en hadden eigenlijk verwacht dat het er heel druk zou zijn. Dit viel echter mee! Het leek op een gewone doordeweekse dag :).

Toen we aankwamen werden we vriendelijk begroet, hebben ons uitgekleed en zijn meteen naar buiten gegaan. Het weer was echt geweldig dus we hebben lekker buiten gebubbeld & gezwommen, op het dakterras gelegen en in het zonnetje wat gedronken. Wel een minpuntje wat betreft het dakterras: je kunt hier namelijk niet naakt staan want er ligt een camping daar in de buurt en dan kan iedereen dus meegenieten :'). Maar dat drukt de pret zeker niet.

Daarna was het tijd om binnen wat sauna's in te gaan en een duik te nemen in het zwembad. Deze was voor mij wel iets te koel, iets wat ik meerdere mensen heb horen zeggen. Maar wel prima om even in te zwemmen als het te warm wordt ;). Het vernieuwde gedeelte was ook leuk om te bezoeken (hammam, sauna's en een koud dompelbad enz.)

We hebben in de sauna ook gegeten, helaas wel ervoor gekozen om dit binnen te doen maar dat is een eigen keus geweest haha. Vriend had een shoarma-schotel (dagschotel voor 9,95 euro als ik het goed zeg) en ik had een biefstuk met allerlei pepers en gegrilde groenten. Deze viel wat tegen, was voor mij te pittig maargoed, kwestie van de volgende keer beter kiezen. Ze hadden trouwens de menukaart vernieuwd en wat zag ik? Cevapcici! Bosnische worstjes :D. Grappig, want ik kom er vandaan!

Al met al was het dus een geslaagde dag! Ben blij dat het niet zo druk was en in totaal waren we maar 67 euro kwijt incl. entree, eten, en drinken. Viel ons reuze mee!
pi_95980935
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef kahlie het volgende:
Lucaya review:
Lucaya in Oss:

Pluspunten:
+ Goede horeca
+ Leuke opgietingen
+ Hygiene
+ Gratis dropjes op verschillende plaatsen
+ Fijne rustruimte
+ Gemoedelijk en vriendelijke personeel

Minpunten:
- (bijna) Alles binnen
- Minder keuze aan sauna's dan ik gewend ben
- kleine ligweide

Al met al: In de winter zou dit zeker wel een fijne sauna zijn, in de zomer ga ik hier dus echt niet heen. VEEEEEEEL te warm nu al, laat staan dan. Als je ook veel van baden en zwemmen houdt, dan is dit jouw sauna. Hij lijkt heel erg op Vitalizee (nu gesloten) in dat aspect.

Ik mag ventje geen saunamaatje noemen want dat vindt hij stom klinken... dus ik moest... ventje zeggen... *rolls eyes*

Ik zie het af en toe liggen vanuit de trein als ik naar mijn ouders ga.
Vitalizee was van een zus of broer, dus de overeenkomst is niet veemd.
Saunamaatje. Daarmee duidde ik een leuke vriendin waarmee ik geregeld naar de sauna ging. Vanuit mij gezien was het een compliment.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_95980976
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef Fiorellino het volgende:
Progje, nog ontzettend bedankt voor je Optimel voucher! We hebben echt een hele fijne dag gehad.
We waren afgelopen zaterdag naar sauna de Heuvelrug in Veenendaal en hadden eigenlijk verwacht dat het er heel druk zou zijn. Dit viel echter mee! Het leek op een gewone doordeweekse dag :).

Toen we aankwamen werden we vriendelijk begroet, hebben ons uitgekleed en zijn meteen naar buiten gegaan. Het weer was echt geweldig dus we hebben lekker buiten gebubbeld & gezwommen, op het dakterras gelegen en in het zonnetje wat gedronken. Wel een minpuntje wat betreft het dakterras: je kunt hier namelijk niet naakt staan want er ligt een camping daar in de buurt en dan kan iedereen dus meegenieten :'). Maar dat drukt de pret zeker niet.

Daarna was het tijd om binnen wat sauna's in te gaan en een duik te nemen in het zwembad. Deze was voor mij wel iets te koel, iets wat ik meerdere mensen heb horen zeggen. Maar wel prima om even in te zwemmen als het te warm wordt ;). Het vernieuwde gedeelte was ook leuk om te bezoeken (hammam, sauna's en een koud dompelbad enz.)

We hebben in de sauna ook gegeten, helaas wel ervoor gekozen om dit binnen te doen maar dat is een eigen keus geweest haha. Vriend had een shoarma-schotel (dagschotel voor 9,95 euro als ik het goed zeg) en ik had een biefstuk met allerlei pepers en gegrilde groenten. Deze viel wat tegen, was voor mij te pittig maargoed, kwestie van de volgende keer beter kiezen. Ze hadden trouwens de menukaart vernieuwd en wat zag ik? Cevapcici! Bosnische worstjes :D. Grappig, want ik kom er vandaan!

Al met al was het dus een geslaagde dag! Ben blij dat het niet zo druk was en in totaal waren we maar 67 euro kwijt incl. entree, eten, en drinken. Viel ons reuze mee!
Er is dus inderdaad een nieuw gedeelte! Dat was al een tijdje onduidelijk.
En EUR 67 voor twee personen is inderdaad niet slecht!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_95985813
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad Fiorellino!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96000585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik zie het af en toe liggen vanuit de trein als ik naar mijn ouders ga.
Vitalizee was van een zus of broer, dus de overeenkomst is niet veemd.
Saunamaatje. Daarmee duidde ik een leuke vriendin waarmee ik geregeld naar de sauna ging. Vanuit mij gezien was het een compliment.
Oh, ik wist niet dat die bij elkaar hoorden. Ik dacht dat alleen Centre du Lac & Lucaya dezelfde eigenaars hebben gehad. Inmiddels is dat niet meer zo en na 2011 horen ze ook niet meer bij dezelfde saunagroep. Lucaya gaat weg bij de Sauna & Beautygroep.

Ventje is mijn partner en 'saunamaatje' vindt hij dus beneden zijn stand. Ik mag hem graag plagen ;)
pi_96329033
Thermen de Waterlelie in Zevenhuizen heeft een mooie actie :D

quote:
Met 2 personen naar de sauna voor de prijs van 1

(Voor alleengaanden geldt 50% korting)

Uitsluitend geldig op de volle dagentree,
niet in combinatie met andere acties.

Reserveren kan uitsluitend via de link op deze nieuwsbrief.
Zonder reservering via de link kunt geen gebruik maken van deze actie!

klik voor de reservering

Daarnaast geven ze ook nog korting als je extra vroeg boekt:

klik hier
blub blub
pi_96330831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 07:40 schreef nielsgeode het volgende:
Thermen de Waterlelie in Zevenhuizen heeft een mooie actie :D

[..]

die hebben ze geregeld als je semi-vaste klant bent hoor :) ik krijg hem bijna elke maand in mijn mailbox!
pi_96388142
Voor de prijsbewuste saunagangers is het volgende vast interessant. Bij de Saunadrome in Putten heb je nu een 5-'baden' kaart voor slechts 35 euro, dus slechts 7 euro per bezoek!

Let er wel op dat deze nu persoonsgebonden is (was voorheen niet zo), en geldig tot 1 oktober.

http://www.saunadrome.nl/

pi_96389394
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef bigfoot1972 het volgende:
Voor de prijsbewuste saunagangers is het volgende vast interessant. Bij de Saunadrome in Putten heb je nu een 5-'baden' kaart voor slechts 35 euro, dus slechts 7 euro per bezoek!

Let er wel op dat deze nu persoonsgebonden is (was voorheen niet zo), en geldig tot 1 oktober.

http://www.saunadrome.nl/

[ afbeelding ]
Als ik in de buurt woonde dan had ik dat zeker gedaan :Y Best een leuke sauna namelijk (wel erg druk de vorige keer dat ik er was).
pi_96542752
Gisteren ben ik naar de saunadrome geweest. Was een erg lekkere dag! Het was wel erg rustig, ik denk vanwege het warme weer i.c.m. moederdag en de bekerfinale in de avond.

Ze hebben nu een mooi 'strandje' gebouwd naast het meer, compleet met palmbomen, dit zag er erg mooi uit.
pi_96985689
Zaterdag een kijkje nemen in Zevenhuizen. Ben benieuwd hoe het nieuwe zwembad geworden is :)
blub blub
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 mei 2011 @ 22:27:06 #97
163650 Greys
pi_97134456
Vandaag weer een hele dag bij Centre du Lac in Pijnacker geweest. Wat is het daar toch verslavend fijn :) Niet te groot en massaal, gezellig, maar ze hebben er alles dat je nodig hebt. En ze zijn nog steeds alles aan het verbeteren en vernieuwen, nu zagen we weer een heel nieuwe afscheiding buiten bij het terras waardoor je uit de wind kunt zitten en nieuwe heel grote parasols.

Meegedaan aan een loyly en een drijfsessie (onderwaterconcert). Het personeel in Centre du Lac is vreselijk aardig en doet er alles aan om je in de watten te leggen. De horeca is meer dan uitstekend, echt genieten.

Ik woon om de hoek van Elysium, maar ik rijd graag een paar kilometer naar Pijnacker voor een hele dag vakantie O+

Zag dat er al uitgebreide reviews in de OP staan met de faciliteiten, dus die ga ik niet weer opnoemen ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 16:03:44 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97157251
ik ben gisteren naar thermen schiedam geweest.
het was echt extreem rustig.
zo rustig dat het personeel buiten liep om drankjes aan de man te brengen.
klinkt leuk, maar het resultaat was dat echt overal glaswerk op het gras lag/stond.
vind ik best link want je loopt er wel op slippers.
we hebben er het oosters buffet genomen om te eten. het ging, was niet spectaculair en soms een beetje gezocht. (om nou een huzarensalade met wat geroosterde kokos oosters te noemen gaat me bijvoorbeeld wat ver) en er schijnt van alles veranderd te zijn.
de drankbandjes moet je bij aankomst meteen aan de balie regelen (voorheen kon dat in het restaurant) en er wordt nergens aangegeven dat als je met het dinerbuffet mee wil doen, je dat bij de balie moet regelen. (niet alleen wij konden helemaal terug, het waren er echt veel die voor niets kwamen)

het was zo rustig dat er zelf plek over was bij de opgietingen :o
ik heb er 3 gedaan van de 5: de mintloyly, de fruitloyly en de honingloyly.
van de honingloyly had ik achteraf spijt. we moesten ons insmeren met een of andere bodylotion met honing, maar naderhand moest je die er weer afwassen, want anders mocht je niet in het zwembad enzo (logisch overigens, maar ik vond het een heel gedoe om het er weer af te krijgen en ik vond mezelf vreselijk vies en plakkerig achteraf :{ )

maar weet iemand of er een maximaal aantal keer dat je een loyly kan doen zonder dat je er last van krijgt of niet gezond is?

ik heb er dus over de dag 3 gedaan 1 om 13.00 uur, 1 om 17.00 uur en om 21.00 uur.
maar bij de laatste kreeg ik het op het laatst toch wel benauwd.
ligt dat aan mij of is het in het algemeen niet handig om er meer dan 1 te doen?
pi_97158473
er is weinig te zeggen over hoeveel opgietingen verstandig is voor een ander lady. waar de een gerust alle opgietingen kan doen, is het voor een ander teveel. ik weet van mezelf dat ik de ene keer veel meer kan hebben of prettig vindt, dan een andere keer. dat is zelfs bij mezelf lastig te voorspellen, laat staan voor een ander ;)

ik merk altijd wel al aan het begin van de dag hoe alles valt. en daar kleed ik dan de rest van de dag op aan. de ene keer storm ik van sauna naar sauna, de andere keer doe ik het heel rustig aan met heel veel pauze ertussen juist.de ene keer wil ik lekker warme en droge sauna's, een andere keer ga ik 3 x in een 60 graden saunaatje
pi_97185366
Daar kan ik wel in meegaan. Je moet vooral goed naar je eigen gestel luisteren, dat wordt ook voortdurend benadrukt en terecht.
De ene keer kan ik makkelijk een hele tijd in de hete sauna zitten, de andere keer wordt het me na 10 minuten al te veel. Juist bij de löyly's zeggen ze vaak, dat je erg op je eigen lichaam moet letten en dat je weg moet gaan als het je te veel wordt.
En als je juist zin hebt in nog een keer: gewoon gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')