Mooi dat het 'gratis' was, maar 4 euro om je naam in een computer te typen is wel wat absurdquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef bigfoot1972 het volgende:
Vorige week zaterdag was ik met een vriend naar de Zwaluwhoeve. Ik had verwacht dat het stampensdruk zou zijn maar viel erg mee. Misschien vanwege het mooie weer, dan is het toch rustiger in de saunacabines omdat veel mensen lang gaan zonnen.
Ook mooi dat je met de Crystal Clear actie gratis (+3,95 reserveringskosten) naar binnen mag!
Sneeuw geeft altijd wel een extra dimensiequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Hehe. Ja dat is altijd het voordeel of nadeel hoe je het ook maar ziet. Persoonlijk ga ik toch liever in de winter, omdat als ik met de zomer en de hitte de sauna uitkom krijg ik bijna een beroerte omdat je niet echt afkoelt. En het zwembad water is dan gewoon... ja warm.
Ik geef ook de voorkeur aan de winter hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Hehe. Ja dat is altijd het voordeel of nadeel hoe je het ook maar ziet. Persoonlijk ga ik toch liever in de winter, omdat als ik met de zomer en de hitte de sauna uitkom krijg ik bijna een beroerte omdat je niet echt afkoelt. En het zwembad water is dan gewoon... ja warm.
Ja klopt, maar ja, uiteindelijk kijk ik naar wat het me totaal kost, en dan is 2 euro p.p. voor een hele dag sauna een goede deal. Ik ga nooit naar de Zwaluwhoeve als ik de volle mep voor de entree moet betalen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat het 'gratis' was, maar 4 euro om je naam in een computer te typen is wel wat absurd
Ik krijg nu een heel apart beeld voor mequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef bigfoot1972 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ja, uiteindelijk kijk ik naar wat het me totaal kost, en dan is 2 euro p.p. voor een hele dag sauna een goede deal. Ik ga nooit naar de Zwaluwhoeve als ik de volle mep voor de entree moet betalen.
En over zomer vs. winter in de sauna, ik vind het allebei lekker! In de winter heerlijk om in de sneeuw te rollen wanneer dat kan, en in de zomer kun je lekker bloot op een bedje in de zon liggen. Als het echt heet is ga ik ook altijd koelen voor de sauna. Dan hou je het makkelijker vol.
In de winter ga ik nooit in het dompelbad, maar in de zomer vind ik het juist heerlijk om in het dompelbad of een meer (bij Bussloo/Veluwse Bron) af te koelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
sneeuwengel makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik krijg nu een heel apart beeld voor me
Optimel?quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Fiorellino het volgende:
Wij willen zaterdag naar sauna de Heuvelrug, is er op dit moment ergens een kortingsbon waar iemand vanaf weet?.
Dacht dat die al afgelopen waren? Althans, dat je ze niet meer kunt bestellen, maar nog wel kunt gebruiken als je ze al gekocht had.quote:
Dat is dan één dag te laat. Ik heb er inderdaad nog een stuk of wat liggen die ik toch niet meer gebruik...quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dacht dat die al afgelopen waren? Althans, dat je ze niet meer kunt bestellen, maar nog wel kunt gebruiken als je ze al gekocht had.
ik heb wel een voucher voor je! PM even je emailadres dan stuur ik hem ff doorquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Fiorellino het volgende:
Je kunt ze tot 29 april gebruiken inderdaad. Heb ze al een x gebruikt en geen vouchers meer over helaas. Zou wel goed uitkomen omdat ik toch zaterdag (aankomende) wil gaan.
Ik heb er denk ik nog wel een over. Als je me een PM stuurt kan ik je er een sturen. Als je nog een buddy voor de voucher zoekt zijn daar misschien ook mogelijkheden voor, afhankelijk van de locatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef kahlie het volgende:
Als iemand de vouchers niet gebruikt hou ik me ook aanbevolen hoor voor zo'n optimel voucher.
Ik ga je een PM sturen, even uitvogelen hoe ik dat moet doen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb wel een voucher voor je! PM even je emailadres dan stuur ik hem ff door
Ik ga het zelf toch niet meer halen voor de 29ste
PM-metje gestuurd. Dank je welquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik nog wel een over. Als je me een PM stuurt kan ik je er een sturen. Als je nog een buddy voor de voucher zoekt zijn daar misschien ook mogelijkheden voor, afhankelijk van de locatie.
Ik heb je geantwoordquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ik ga je een PM sturen, even uitvogelen hoe ik dat moet doen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |