abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95538423
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef bigfoot1972 het volgende:
Vorige week zaterdag was ik met een vriend naar de Zwaluwhoeve. Ik had verwacht dat het stampensdruk zou zijn maar viel erg mee. Misschien vanwege het mooie weer, dan is het toch rustiger in de saunacabines omdat veel mensen lang gaan zonnen.

Ook mooi dat je met de Crystal Clear actie gratis (+3,95 reserveringskosten) naar binnen mag!
Mooi dat het 'gratis' was, maar 4 euro om je naam in een computer te typen is wel wat absurd :')
En lekker weer helpt wel om het minder druk te maken ja :Y Minder mensen zijn geneigd met mooi weer naar de sauna te gaan en de mensen die er zijn gaan graag in die zon liggen O+ Ik ben ook wel eens op een erg warme dag geweest. Dat was 1 rondje sauna en daarna boekje lezen op een ligbedje :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95538720
Hehe. Ja dat is altijd het voordeel of nadeel hoe je het ook maar ziet. Persoonlijk ga ik toch liever in de winter, omdat als ik met de zomer en de hitte de sauna uitkom krijg ik bijna een beroerte omdat je niet echt afkoelt. En het zwembad water is dan gewoon... ja warm.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95538880
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Hehe. Ja dat is altijd het voordeel of nadeel hoe je het ook maar ziet. Persoonlijk ga ik toch liever in de winter, omdat als ik met de zomer en de hitte de sauna uitkom krijg ik bijna een beroerte omdat je niet echt afkoelt. En het zwembad water is dan gewoon... ja warm.
Sneeuw geeft altijd wel een extra dimensie :D
pi_95538929
quote:
Ik geef ook de voorkeur aan de winter hoor :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95539517
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi dat het 'gratis' was, maar 4 euro om je naam in een computer te typen is wel wat absurd :')
Ja klopt, maar ja, uiteindelijk kijk ik naar wat het me totaal kost, en dan is 2 euro p.p. voor een hele dag sauna een goede deal. Ik ga nooit naar de Zwaluwhoeve als ik de volle mep voor de entree moet betalen.

En over zomer vs. winter in de sauna, ik vind het allebei lekker! In de winter heerlijk om in de sneeuw te rollen wanneer dat kan, en in de zomer kun je lekker bloot op een bedje in de zon liggen. Als het echt heet is ga ik ook altijd koelen voor de sauna. Dan hou je het makkelijker vol.
pi_95539777
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef bigfoot1972 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ja, uiteindelijk kijk ik naar wat het me totaal kost, en dan is 2 euro p.p. voor een hele dag sauna een goede deal. Ik ga nooit naar de Zwaluwhoeve als ik de volle mep voor de entree moet betalen.

En over zomer vs. winter in de sauna, ik vind het allebei lekker! In de winter heerlijk om in de sneeuw te rollen wanneer dat kan, en in de zomer kun je lekker bloot op een bedje in de zon liggen. Als het echt heet is ga ik ook altijd koelen voor de sauna. Dan hou je het makkelijker vol.
Ik krijg nu een heel apart beeld voor me
pi_95539953
quote:
In de winter ga ik nooit in het dompelbad, maar in de zomer vind ik het juist heerlijk om in het dompelbad of een meer (bij Bussloo/Veluwse Bron) af te koelen :) En ook lekker in het zonnetje te kunnen rusten, ik vind het zomers ook wel wat hebben om naar de sauna te gaan :) Elk seizoen heeft gewoon zijn voor- en nadelen :)
pi_95546282
Maandag weer naar de sauna met een vriendinnetje die nog wat voordeelbonnen had. Nou ik ben de beroerdste niet dus ga wel mee natuurlijk 8-)

Incl ontspannende massage is het O+ vorige keer knapte mijn rug daar echt van op (heb vooral spierknopen in de lage onderrug) dus verheug me er nu al op.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95546346
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:32 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik krijg nu een heel apart beeld voor me
sneeuwengel maken *O*

mij maakt het ook niet uit. zomers is het lekker op een ligbedje en 's winters lekker koelen. er is wel wat te zeggen voor elk seizoen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95594243
maandag een dagje gepland bij gochness in Kessel, net over de grens bij Duitsland. Mijn huissauna. Lekker relaxed, goed eten, goede prijs/kwaliteit.
Zu hause ist alles besser
pi_95656241
Ik sta ook een keer in de reviews :P Ben eergisteren weer naar Burgum geweest en ik zal daar binnenkort even een review over schrijven. De zaak is namelijk aardig verbouwd.
blub blub
pi_95657846
vrijdag weer naar de thermen 5 mei geweest, was ik m'n badjas vergeten :(. Gelukkig woont er een vriendin in de buurt die 'm op wil pikken
pi_95683367
Wij willen zaterdag naar sauna de Heuvelrug, is er op dit moment ergens een kortingsbon waar iemand vanaf weet? :).
pi_95689927
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef Fiorellino het volgende:
Wij willen zaterdag naar sauna de Heuvelrug, is er op dit moment ergens een kortingsbon waar iemand vanaf weet? :).
Optimel?
blub blub
pi_95691228
Vandaag naar thermen Schiedam geweest.

Met een optimel arrangement: entree, thee, lunch (keuze uit broodjes), massage van half uur en zonnebank voor 41 euro!

Het was zalig weer en erg rustig dus er hebben heerlijk van alles kunnen genieten zonder te veel mensen om ons heen.

In mijn favoriete sauna (Siberische banja 90 graden) hebben we heerlijk een paar keer gezeten met weinig en soms zelfs geen andere mensen. Ook in de torensauna (70 graden ) en wat achteraf ook heerlijk 2 keer samen gezeten. Super rustig dus.

Dat kwam ook in t restaurant van pas. in t verleden er wel eens geweest en san moest je lang wachten. Zo niet vandaag. Alles liep gesmeerd.

Klassieke massage was erg lekker zo niet de beste massage die ik ooit gehad heb. Zonnebank, Tsjah wel leuk maar niet mijn ding.

Nadelen? Je hoorde de snelweg erg goed vandaag, meer dan anders leek het. Ook, snap dat t moet maar toch, was er her en der iemand aan t werk, onderhoud. Logisch maar t gaf, terwijl ze rustig in een hangmat lagen, ineens wat geluidsoverlast.

Verder echt wel een zalige dag gehad voor hele goeie prijs dus. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95701269
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Optimel?
Dacht dat die al afgelopen waren? Althans, dat je ze niet meer kunt bestellen, maar nog wel kunt gebruiken als je ze al gekocht had.
pi_95703399
Afgelopen, je kan ze alleen gebruiken tot 29 april als je t al hebt :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95703820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dacht dat die al afgelopen waren? Althans, dat je ze niet meer kunt bestellen, maar nog wel kunt gebruiken als je ze al gekocht had.
Dat is dan één dag te laat. Ik heb er inderdaad nog een stuk of wat liggen die ik toch niet meer gebruik...
blub blub
pi_95704486
Je kunt ze tot 29 april gebruiken inderdaad. Heb ze al een x gebruikt en geen vouchers meer over helaas. Zou wel goed uitkomen omdat ik toch zaterdag (aankomende) wil gaan ;(.
pi_95704507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Fiorellino het volgende:
Je kunt ze tot 29 april gebruiken inderdaad. Heb ze al een x gebruikt en geen vouchers meer over helaas. Zou wel goed uitkomen omdat ik toch zaterdag (aankomende) wil gaan ;(.
ik heb wel een voucher voor je! PM even je emailadres dan stuur ik hem ff door
Ik ga het zelf toch niet meer halen voor de 29ste
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95708617
Als iemand de vouchers niet gebruikt hou ik me ook aanbevolen hoor voor zo'n optimel voucher. :Y
pi_95708772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef kahlie het volgende:
Als iemand de vouchers niet gebruikt hou ik me ook aanbevolen hoor voor zo'n optimel voucher. :Y
Ik heb er denk ik nog wel een over. Als je me een PM stuurt kan ik je er een sturen. Als je nog een buddy voor de voucher zoekt zijn daar misschien ook mogelijkheden voor, afhankelijk van de locatie.
blub blub
pi_95709633
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef progje het volgende:

[..]

ik heb wel een voucher voor je! PM even je emailadres dan stuur ik hem ff door
Ik ga het zelf toch niet meer halen voor de 29ste
Ik ga je een PM sturen, even uitvogelen hoe ik dat moet doen! *O*.
pi_95710798
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Ik heb er denk ik nog wel een over. Als je me een PM stuurt kan ik je er een sturen. Als je nog een buddy voor de voucher zoekt zijn daar misschien ook mogelijkheden voor, afhankelijk van de locatie.
PM-metje gestuurd. Dank je wel :)
pi_95713578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

Ik ga je een PM sturen, even uitvogelen hoe ik dat moet doen! *O*.
Ik heb je geantwoord ;)
blub blub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')