Ja, of hij had gezegd: 'Dit is Lucas, de vriend van Edwin' en niet zo vreselijk moeilijk hoeven doen. Zij deden overdreven gay DOOR de houding van Anton.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja - ik zou het niet pikken als me kinderen dat homo gedoe zo verschrikkelijk provocerend staan te, eh, 'benoemen', terwijl notabene je oud-buurman in je huis staat. Dan hoeft dat hele etentje van mij niet meer.
Je gaat toch niet (waar bezoek bij is) 'ik doe hem' zeggen, alleen maar omdat iemand niet binnen één seconde zegt dat het de vriend van z'n zoon isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, of hij had gezegd: 'Dit is Lucas, de vriend van Edwin' en niet zo vreselijk moeilijk hoeven doen. Zij deden overdreven gay DOOR de houding van Anton.
Dit sowieso..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Edwin werd geïntroduceerd als een stil, mysterieus personage, waar ondertussen niks meer van over is.
Het klopt gewoon niet. Slechte continuïteit.
Dat overdreven hetero gedoe was anders ook behoorlijk provocerend. "De meisjes hangen als vliegen om hem heen." Anton houdt totaal geen rekening met de gevoelens van zowel Sjoerd als Edwin... allemaal ego. Het lijkt af en toe wel alsof Bianca 3 puberzonen heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja - ik zou het niet pikken als me kinderen dat homo gedoe zo verschrikkelijk provocerend staan te, eh, 'benoemen', terwijl notabene je oud-buurman in je huis staat. Dan hoeft dat hele etentje van mij niet meer.
Nou, binnen een seconde... hij zat behoorlijk te twijfelen voor hij Lucas voorstelde als EEN vriend van Edwin. Een. Niet dé. Dat je daarover valt, is best logisch. Om dan te vertellen dat je hem doet, tja, dat zal dan het puberale zijn dat nog in het joch zit, hij zit nog op school he, al zouden we dat bijna vergetenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Je gaat toch niet (waar bezoek bij is) 'ik doe hem' zeggen, alleen maar omdat iemand niet binnen één seconde zegt dat het de vriend van z'n zoon is
hij zei: vriend van edwin, liet bewust de of een achterwege.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, binnen een seconde... hij zat behoorlijk te twijfelen voor hij Lucas voorstelde als EEN vriend van Edwin. Een. Niet dé. Dat je daarover valt, is best logisch. Om dan te vertellen dat je hem doet, tja, dat zal dan het puberale zijn dat nog in het joch zit, hij zit nog op school he, al zouden we dat bijna vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Och, als vader kan je dat best over je zoon zeggen hoor. Nu lijkt het misschien overdreven vanwege de kwestie met Edwin. Zo problematisch is het toch niet als Anton Lucas voorstelt als "vriend van Edwin". Die kerel heeft er moeite mee, dat heeft tijd nodig. Ik vind dat Edwin overdreven zielig reageert als hij zo nodig moet verkondigen dat hij "Lucas doet".quote:Op donderdag 14 april 2011 16:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat overdreven hetero gedoe was anders ook behoorlijk provocerend. "De meisjes hangen als vliegen om hem heen." Anton houdt totaal geen rekening met de gevoelens van zowel Sjoerd als Edwin... allemaal ego. Het lijkt af en toe wel alsof Bianca 3 puberzonen heeft.
Anton heeft het liever over Rikki, 'de' afwezige vriendin van z'n hetero zoon Sjoerd dan over Lucas, 'de' wel aanwezige vriend (Anton is te schijterig om er een lidwoord voor te plakken) van z'n homo zoon Edwin.
Daarom zijn wij zulke goede vrienden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Valt op zich wel wat voor te zeggen, maar ik kies m'n vrienden wel enigzins zo uit dat ze bepaalde eigenschappen wel en bepaalde eigenschappen niet hebben
Ze heeft genoeg genoten. We willen haar nu eens zien lijden.quote:
Charlie is ook in en in vies, zie o.a. de spoiler over de shortie van morgen:quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Tzou wel een grote grap zijn als charlie nu zwanger is van Danny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie is ook in en in vies, zie o.a. de spoiler over de shortie van morgen:In dat geval komt er zeker een zwangerschap.... mark my wordsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de schrijvers is dit geen grap maar een standaard scenarioquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Tzou wel een grote grap zijn als charlie nu zwanger is van Danny
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie is ook in en in vies, zie o.a. de spoiler over de shortie van morgen:Stom wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Klopt. In dit geval zou ik het als Anton ook helemaal niet begrijpen. Nu reageert de rest debiel en overtrokken.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb het beginstuk gezien en ik vind het nu helemaal te debiel, wat heeft Anton fout gedaan zeg? Dit is gewoon de fucking wereld op z'n kop, hier kan ik me gewoon bijna echt boos om maken, de ratio is ver te zoeken bij sommige personages en schrijvers zeg![]()
Inderdaad.. Eerst kan Bianca wel goedpraten dat Anton Lucas in elkaar slaat, maar vervolgens wil ze scheiden omdat ze Anton's gedrag (dat niet eens raar was) op die avond met de ex-buurman in huis niet kan goedpraten voor zichzelf?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. In dit geval zou ik het als Anton ook helemaal niet begrijpen. Nu reageert de rest debiel en overtrokken.
En als ze hierom nu al wil gaan scheiden, als het huwelijk zo'n heuveltje al niet aankan overwinnen, dan is dat te zot voor woorden.
Anton is zelf geen grijns beter, die slaat Lucas op z'n smoel, en ramt nog even door. En niemand mag hem dat kwalijk nemen? Anton is de boosdoener.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En vergeet Sjoerd ook niet hè, die ramt zijn vader gewoon voor zijn bek en niemand neemt hem dat ook nog maar enigzins kwalijk![]()
Anton had inderdaad zichtbaar moeite met het voorstellen van Lucas aan die buurman, so what, iedereen weet toch dat ie het moeilijk vindt. Ik vond het eerder treurig dat iedereen hem zo begon te provoceren, terwijl ie zijn best deed. [ afbeelding ]
Dat werd Anton toch ook kwalijk genomen. Maar als Sjoerd Anton slaat is dat ineens niet ergquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Anton is zelf geen grijns beter, die slaat Lucas op z'n smoel, en ramt nog even door. En niemand mag hem dat kwalijk nemen? Anton is de boosdoener.
Dat mag iedereen hem kwalijk nemen en dat wordt ook gedaan, maar daar ging het deze keer niet om. Het probleem is nu dat ie Lucas niet snel genoeg accepteert, daar zijn zij tenminste nu boos om, dat jij nog boos bent om dat andere heeft met Bianca, Sjoerd, Edwin en Lucas weinig te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Anton is zelf geen grijns beter, die slaat Lucas op z'n smoel, en ramt nog even door. En niemand mag hem dat kwalijk nemen? Anton is de boosdoener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |