abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2011 @ 18:20:27 #181
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_95453206
Mini-poephoofd...... nee idd
Shuffle up and deal!!!
pi_95453523
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Countess het volgende:
Het personage Sjors wordt altijd afgescheept met sukkels van mannen :r
De eerste relatie tussen Sjors en Bing was nog enigszins leuk, omdat het een opbloeiende liefde was. Nu is het niet meer dan een verbitterde manier om de relatie te recyclen.
Eens
Een heer met stijl
  woensdag 13 april 2011 @ 20:02:49 #183
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95458733
Ik hoop echt dat Sjors abortus laat plegen en Bing helemaal door het lint gaat :9
pi_95458816
TT klopt weer als een bus. Wat een clown. :')
pi_95460437
Sjors zal wel een miskraam krijgen...dan is haar probleem opgelost en kan Bing haar niet de schuld geven. Lekker makkelijk..
  Redactie Sport woensdag 13 april 2011 @ 21:38:59 #186
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95464728
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_95466286
Ze zitten Anton gewoon weer onnodig te irriteren lijkt het, hij negeert Lucas niet, stelt hem voor aan die vent, geeft eerlijk toe dat ie er alleen aan moet wennen. Maar nee het gaat iedereen weer niet vlug genoeg :')
Een heer met stijl
  woensdag 13 april 2011 @ 22:07:17 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_95466664
Dat is wat me ook al verbaasde. Sjoerd hield zich eerder nogal afzijdig maar doet nu net zo hard mee. Volgens mij doet Anton al z'n uiterste best, geef 'm even de tijd?
pi_95467510
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef James1988 het volgende:
Dat is wat me ook al verbaasde. Sjoerd hield zich eerder nogal afzijdig maar doet nu net zo hard mee. Volgens mij doet Anton al z'n uiterste best, geef 'm even de tijd?
Het is hetzelfde als je verteld dat je een enge ziekte hebt, waarvoor je geopereerd moet worden. Soms wil je dat iedereen normaal blijft doen, maar ze kunnen het gewoon niet, al willen ze het wel. Anton wil het nu wel, maar het lukt hem kennelijk gewoon (nog) niet.
Een heer met stijl
pi_95468399
Ik snap het niet, Bianca snapt toch dat Anton er nog moeite mee heeft. Maar Lucas moet wel meteen bij een etentje zijn. En dan die homo grappen van Lucas. Hij krijgt ook echt geen kans om het te accepteren.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:36:47 #191
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95468662
Lucas denkt alleen maar aan zichzelf, en heeft totaal geen empathie. Heel ongepast die opmerkingen van hem.

Bing is trouwens ook het egoïsme himself zeg. Wat een drol.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_95469018
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Lucas denkt alleen maar aan zichzelf, en heeft totaal geen empathie. Heel ongepast die opmerkingen van hem.

Bing is trouwens ook het egoïsme himself zeg. Wat een drol.
De personages zijn sowieso een stuk egoïstischer dan een paar jaar geleden. Arnie (en zelfs Linda) hielpen Peter nog een keer met een of andere vage zoektocht naar zijn ouders. Arnie ging met Suzanne mee toen die problemen met haar zusje had. Helen Helmink stond helemaal voor iedereen klaar.

Nu doet persoon A alleen iets voor persoon B als het diens geliefde of indien ze een ouder-kind band hebben. Misschien is egoïsme niet eens het juiste woord, maar inderdaad emphatie.
Een heer met stijl
pi_95471648
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:04 schreef Djokotron het volgende:
TT klopt weer als een bus. Wat een clown. :')
Dit kreeg ik toen ik op google zocht naar 'bosaap'

Geef toe, Bing heeft soms zo een uitdrukking op zijn gezicht :')
Een heer met stijl
  woensdag 13 april 2011 @ 23:56:27 #194
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95473357
Bing is echt een engerd .... ik wist altijd al dat het een klootzak was, maar het is gewoon een psychopaat.

En Lucas ... oh mijn God. Niet de meest handige manier om je aanstaande schoonvader ervan te overtuigen dat hij moet accepteren dat zijn zoon homo is ... _O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95475382
Ik durf te wedden dat ex-buurman Leo van Driel zo gay is als wat. :Y
pi_95475488
Het valt mij op dat Bing niet zo'n mooie huid heeft, beetje pokdalig, maar daar kan hij ook weer niets aandoen.
pi_95476833
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:46 schreef miep63 het volgende:
Het valt mij op dat Bing niet zo'n mooie huid heeft, beetje pokdalig, maar daar kan hij ook weer niets aandoen.
Hij kijkt dan volgens sommigen wel alsof ie in z'n broek gepoept heeft, maar een babyhuidje heeft hij inderdaad niet meer. Misschien verklaart dat zijn kinderwens. ;)
  donderdag 14 april 2011 @ 02:26:15 #198
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_95477201
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing is echt een engerd .... ik wist altijd al dat het een klootzak was, maar het is gewoon een psychopaat.

En Lucas ... oh mijn God. Niet de meest handige manier om je aanstaande schoonvader ervan te overtuigen dat hij moet accepteren dat zijn zoon homo is ... _O-
Bing viel reuze mee vandaag. Hij is nog steeds een idioot hoor dat blijft :D maar hij had gewoon wel een punt. It takes two to tango! Bing wil graag voor het kind zorgen, maar Sjors wil ineens niet dat hij zich ermee bemoeit. Ik zou me dan ook wel genaaid voelen. Daar bovenop is hij ook nog jaloers op Danny die wel een kind met haar heeft.

Lucas.. is gewoon een sukkel, en hij vindt dat het allemaal maar niet snel genoeg gaat. De provocerende opmerking van Edwin sloeg trouwens ook nergens op. "We doen het met elkaar" Hoef niet te weten hoe je Lucas van achter pakt hoor :') Had dan liever gezegd "We hebben een relatie"
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_95478587
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De personages zijn sowieso een stuk egoïstischer dan een paar jaar geleden. Arnie (en zelfs Linda) hielpen Peter nog een keer met een of andere vage zoektocht naar zijn ouders. Arnie ging met Suzanne mee toen die problemen met haar zusje had. Helen Helmink stond helemaal voor iedereen klaar.

Nu doet persoon A alleen iets voor persoon B als het diens geliefde of indien ze een ouder-kind band hebben. Misschien is egoïsme niet eens het juiste woord, maar inderdaad emphatie.
Maar tijden zijn idd veranderd en zo is het in het echte leven nu ook, waar vind je nu nog mensen die je helpen?? mensen zijn allemaal egoistischer geworden en in deze tijd is het echt ieder voor zicht :N
pi_95480321
Edwin zat gister wel echt die ruzie uit te lokken hoor.. Ineens ging hij te keer, zo van: dat ze het doen met elkaar. Dat zeg je toch niet, en helemaal niet waar een buitenstaander ( buurman) bij staat.
Dan geef je em ook niet de kans.

Lucas is een echte Sanders, alles draait om hem.. Ik irriteer me echt aan hem..

Eens met Sc00p
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_95480411
Ohja en wat betreft Bing... ja die bosaap is echt een aap..
Maar hij had gisteravond wel echt een punt.. Het is ook zijn kind, en hij heeft ook recht van spreken..

Maar nee madam Sjors, gaat alles in haar eentje beslissen hypocriete trut! Duikt met iedereen en alles het bed in, nog voor het huwelijk, maar dan weet ze even niet wat ze moet doen, en gaat ze met iemand van de kerk praten. ........zucht..

Maar acteren doet ze wel goed, moet ik zeggen..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  donderdag 14 april 2011 @ 11:36:24 #202
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95483708
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:26 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Bing viel reuze mee vandaag. Hij is nog steeds een idioot hoor dat blijft :D maar hij had gewoon wel een punt. It takes two to tango! Bing wil graag voor het kind zorgen, maar Sjors wil ineens niet dat hij zich ermee bemoeit. Ik zou me dan ook wel genaaid voelen. Daar bovenop is hij ook nog jaloers op Danny die wel een kind met haar heeft.
Ik vond het zeker niet meevallen. Hij was gewoon aan het bedreigen.
Sjors was eerst van plan het kind te houden, maar omdat hij vindt dat Lana dan maar bij Danny moet gaan wonen, is ze van mening veranderd. Het is zo'n egoïstische klootzak.
Hij wil haar eerst nooit meer zien en niet naar haar luisteren, maar dan hoort hij dat ze zwanger is van hem, en dan opeens wil hij met haar trouwen? :{
En hij kan Lana niet accepteren. En dat hij haar nu zo loopt te bedreigen, werkt alleen maar tegen hem.
Sjors is een slet die echt een keer voorbehoedsmiddelen moet gebruiken, maar Bing is gewoon een egoïstische, enge klootzak. Ik snap heel goed dat met zo iemand geen kind wil hebben.

Als hij zich gewoon een keer fatsoenlijk gedraagt, en niet zo egoïstisch en hufterig, heeft hij veel meer kans om z'n kind op te kunnen voeden.
Maar dan moet hij niet proberen om Lana bij Sjors weg te halen, want Sjors blijft haar moeder.

Lucas blijft mij verbazen. De dingen die hij zegt en doet zijn zo ontzettend ongepast, maar zo ontzettend vermakelijk om naar te kijken. :P
Dat had Edwin kunnen weten. Zo is Lucas nou eenmaal: een tikkeltje egoïstisch, hysterisch en een flapuit.
  donderdag 14 april 2011 @ 11:48:46 #203
123170 alors
zlata1234
pi_95484170
Ach dat kind komt er toch niet, ze gaan echt geen 2 kinderen de serie indoen in zo'n korte tijd.

Ik had liever gezien dat dit kind er wel kwam en Lana niet, want Danny :{
know'm sayin?
word? word.
pi_95484330
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

Maar tijden zijn idd veranderd en zo is het in het echte leven nu ook, waar vind je nu nog mensen die je helpen?? mensen zijn allemaal egoistischer geworden en in deze tijd is het echt ieder voor zicht :N
Valt op zich wel wat voor te zeggen, maar ik kies m'n vrienden wel enigzins zo uit dat ze bepaalde eigenschappen wel en bepaalde eigenschappen niet hebben ;)
Een heer met stijl
pi_95487256
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Valt op zich wel wat voor te zeggen, maar ik kies m'n vrienden wel enigzins zo uit dat ze bepaalde eigenschappen wel en bepaalde eigenschappen niet hebben ;)
ja klopt, maar ik bedoelde meer algemeen genomen...
bijvoorbeeld afgelopen december met die hevige sneeuwval stond ik met mijn auto vast midden in het centrum...heb daar dus een een uur gestaan...dacht je nu dat er iemand was die mij even een handje kon helpen...mooi niet dus...heb dus moeten bellen zodat iemand mij uit de sneeuw kon komen scheppen :(
  donderdag 14 april 2011 @ 13:24:06 #206
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95488088
Lucas en Edwin beginnen me behoorlijk te irriteren.. Steeds ruzie uitlokken (waar anderen bij zijn) :{
pi_95488396
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef kwiwi het volgende:
Lucas en Edwin beginnen me behoorlijk te irriteren.. Steeds ruzie uitlokken (waar anderen bij zijn) :{
Ja, ik snap dat ook niet echt. Het zal wel een typisch homo-kwaaltje zijn.
  donderdag 14 april 2011 @ 13:47:02 #208
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95489118
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat ook niet echt. Het zal wel een typisch homo-kwaaltje zijn.
Geen idee, maar ik begin Anton steeds beter te begrijpen ;(
  donderdag 14 april 2011 @ 13:49:29 #209
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95489243
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik begin Anton steeds beter te begrijpen ;(
Ja - ik zou het niet pikken als me kinderen dat homo gedoe zo verschrikkelijk provocerend staan te, eh, 'benoemen', terwijl notabene je oud-buurman in je huis staat. Dan hoeft dat hele etentje van mij niet meer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  donderdag 14 april 2011 @ 15:52:26 #210
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95494505
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef kwiwi het volgende:
Op de een of andere manier irriteert alleen Edwin mij.
Van Lucas ben ik ondertussen al gewend dat hij nogal graag provoceert en over the top reageert.
Maar Edwin werd geïntroduceerd als een stil, mysterieus personage, waar ondertussen niks meer van over is.
Het klopt gewoon niet. Slechte continuïteit.
Bovendien kan die gast die Edwin speelt totaal niet acteren ....
Bij Lucas geloof je het nog, want Ferry Doedens kan echt wel acteren.
Meneer Arkenbout had het bij achter-de-schermenwerk moeten houden, want acteertalent heeft hij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')