Nee, maar het feit dat 'ie half dood is geslagen door die vent maakt wel dat 'ie af mag wijken van wat hoort, imho.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind Lucas juist doordrammen en fout bezig zijn - niet normaal zoals hij daar in de praktijk tekeer ging... Zo doe je dat niet.
Maar dat maakt niet dat hij zijn 'prinsesje' terugkrijgt en daar is het hem wel om te doen, toch? Hij moet gewoon eerlijk zijn, ga je niet dood aan.quote:Ludo kan nog steeds tegen Nina zeggen dat hij niet reed maar Anton, want hij heeft Anton ontzettend in de tang. Ludo doet zo even bellen naar een of ander 'mannetje' en de aangifte van Anton over de mishandeling komt 'per ongeluk' in de krant. En dat kost Anton klanten
Half dood geslagen is ook weer zwaar overdreven, hij is 'gewoon' in elkaar geslagen, een subtiel verschilquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat 'ie half dood is geslagen door die vent maakt wel dat 'ie af mag wijken van wat hoort, imho.
Schok van hun leven als de laatste snippers van Danny/ Charlie/ Anton of een van de andere personages ineens door een tijger worden opgegetenquote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo, er kijken ook kinderen van 11/12 naar GTST.
Och ik heb voor die leeftijd mensen dood geschoten zien worden (Rien Hogendoorn), iemand met een schaar in zijn rug gezien (Marc de Waal), een meisje van een jaar of 12 dood zien vallen op een dak (ene Sara geloof ik). En dit is alleen wat me even te binnen schiet. Ook keek ik op die leeftijd weleens naar 12 steden, 13 ongelukken, naast auto-ongelukken kwam er ooit iemand met zijn hand in een gehaktmolen en werd iemands been verpulverd door een drukpers geloof ik.quote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo, er kijken ook kinderen van 11/12 naar GTST.
Ja, voor het eerst dat er een beetje emoties naar boven komen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind die scene van de Sanders wel erg goed
Rik heeft het zelf zo ver laten komen, moet je geen medelijden mee hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Jaapo het volgende:
Zeker.
Ik krijg gewoon medelijden met Rik..
daar ben ik niet mee eens, ik vind dat de vrouw zelf over haar lijf moet beslissen, stel je voor dat je na een verkrachting zwanger raakt, dan wil je echt niet dat hij toestemming moet gevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Zowel de drager als de verwekker moeten naar mijn menig instemmen met een abortus. Dat dit trouwens nog niet eens in een wet is vastgelegd.
Ook niet als je alle problemen die ze onderling hebben, meetelt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Bing zou het nooit accepteren dat Sjors een abortus wil. Ik vind dat je iets van zo ingrijpende aard niet eenzijdig kan doen. Zowel de drager als de verwekker moeten naar mijn menig instemmen met een abortus. Dat dit trouwens nog niet eens in een wet is vastgelegd.
Zulke gevallen uitgezonderd, uiteraard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
daar ben ik niet mee eens, ik vind dat de vrouw zelf over haar lijf moet beslissen, stel je voor dat je na een verkrachting zwanger raakt, dan wil je echt niet dat hij toestemming moet geven
Tsja. Ik vind dat een vrouw het wel voor zichzelf mag beslissen. Maar 't zijn lastige onderwerpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
[/b]
Zulke gevallen uitgezonderd, uiteraard.
Dat mens is echt niet goed...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie![]()
GOh, nu heb ik toch al gelogen teen rick, kan ik beter direct de rest van het weekend gaan zuipen en neuken![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zulke gevallen en Bing uitgezonderd, uiteraard.
Problemen die ontstaan vrijwel altijd na de seks (relatie), dit zijn voorzienbare gevolgen, mits van gebruikelijke aard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook niet als je alle problemen die ze onderling hebben, meetelt?
En bij een verkrachting is het toch ook zo duidelijk als wat?
Bij uitzichtloze situaties kan ik het me nog voorstellen maar in dit soort gevallen niet, een redelijk vrouw kan toch ook wel verder nadenken dat haar neus lang is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind dat een vrouw het wel voor zichzelf mag beslissen. Maar 't zijn lastige onderwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |