Charlie is ook in en in vies, zie o.a. de spoiler over de shortie van morgen:quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Tzou wel een grote grap zijn als charlie nu zwanger is van Danny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie is ook in en in vies, zie o.a. de spoiler over de shortie van morgen:In dat geval komt er zeker een zwangerschap.... mark my wordsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de schrijvers is dit geen grap maar een standaard scenarioquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Tzou wel een grote grap zijn als charlie nu zwanger is van Danny
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Charlie is ook in en in vies, zie o.a. de spoiler over de shortie van morgen:Stom wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Klopt. In dit geval zou ik het als Anton ook helemaal niet begrijpen. Nu reageert de rest debiel en overtrokken.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb het beginstuk gezien en ik vind het nu helemaal te debiel, wat heeft Anton fout gedaan zeg? Dit is gewoon de fucking wereld op z'n kop, hier kan ik me gewoon bijna echt boos om maken, de ratio is ver te zoeken bij sommige personages en schrijvers zeg![]()
Inderdaad.. Eerst kan Bianca wel goedpraten dat Anton Lucas in elkaar slaat, maar vervolgens wil ze scheiden omdat ze Anton's gedrag (dat niet eens raar was) op die avond met de ex-buurman in huis niet kan goedpraten voor zichzelf?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. In dit geval zou ik het als Anton ook helemaal niet begrijpen. Nu reageert de rest debiel en overtrokken.
En als ze hierom nu al wil gaan scheiden, als het huwelijk zo'n heuveltje al niet aankan overwinnen, dan is dat te zot voor woorden.
Anton is zelf geen grijns beter, die slaat Lucas op z'n smoel, en ramt nog even door. En niemand mag hem dat kwalijk nemen? Anton is de boosdoener.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En vergeet Sjoerd ook niet hè, die ramt zijn vader gewoon voor zijn bek en niemand neemt hem dat ook nog maar enigzins kwalijk![]()
Anton had inderdaad zichtbaar moeite met het voorstellen van Lucas aan die buurman, so what, iedereen weet toch dat ie het moeilijk vindt. Ik vond het eerder treurig dat iedereen hem zo begon te provoceren, terwijl ie zijn best deed. [ afbeelding ]
Dat werd Anton toch ook kwalijk genomen. Maar als Sjoerd Anton slaat is dat ineens niet ergquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Anton is zelf geen grijns beter, die slaat Lucas op z'n smoel, en ramt nog even door. En niemand mag hem dat kwalijk nemen? Anton is de boosdoener.
Dat mag iedereen hem kwalijk nemen en dat wordt ook gedaan, maar daar ging het deze keer niet om. Het probleem is nu dat ie Lucas niet snel genoeg accepteert, daar zijn zij tenminste nu boos om, dat jij nog boos bent om dat andere heeft met Bianca, Sjoerd, Edwin en Lucas weinig te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Anton is zelf geen grijns beter, die slaat Lucas op z'n smoel, en ramt nog even door. En niemand mag hem dat kwalijk nemen? Anton is de boosdoener.
Het sloeg dan ook idd nergens op.. Wat is er gebeurd met de schrijvers?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb het beginstuk gezien en ik vind het nu helemaal te debiel, wat heeft Anton fout gedaan zeg? Dit is gewoon de fucking wereld op z'n kop, hier kan ik me gewoon bijna echt boos om maken, de ratio is ver te zoeken bij sommige personages en schrijvers zeg![]()
Kijk ze willen dat wij vinden dat Anton iets fout heeft gedaan, prima maar laat hem dan scheldkannonade uitstoten, de spullen van de tafel mieteren of scheldend weggaan. Dan hadden ze een reden om boos op hem te zijn. Nu deed ie niks, werd nog geslagen ook en werd ineens als schuldige gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 23:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het sloeg dan ook idd nergens op.. Wat is er gebeurd met de schrijvers?
Sjoerd.. Bianca gewoon WTF?!
Danny, Charlie, Bing morgen![]()
PS: Noud z'n haar was eens een keer goed gestyledEn er zat niet teveel gel in.
Ja hier snapte ik dus inderdaad helemaal niks van. Zat net ookal zo van.. huh? Wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En vergeet Sjoerd ook niet hè, die ramt zijn vader gewoon voor zijn bek en niemand neemt hem dat ook nog maar enigzins kwalijk![]()
Anton had inderdaad zichtbaar moeite met het voorstellen van Lucas aan die buurman, so what, iedereen weet toch dat ie het moeilijk vindt. Ik vond het eerder treurig dat iedereen hem zo begon te provoceren, terwijl ie zijn best deed. [ afbeelding ]
Ja, 't zat een heel stuk beter zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:27 schreef Sk00p het volgende:
PS: Noud z'n haar was eens een keer goed gestyledEn er zat niet teveel gel in.
Het is bijna net zo'n fout kapsel als Lucas had na de zomerstop. Past helemaal niet bij een stoere bouwvakker als Noud.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, 't zat een heel stuk beter zo.
En dat baardje van een paar dagen moet er ook maar eens af. Hij wordt nu te oud voor zo'n look.
Meneer Harmsen zou trots op hem zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Als ik naar Noud zijn kapsel kijk moet ik gelijk aan koningin Beatrix denken.
Beetje een druppel - emmer verhaal denk ik..... b had al eerder de scheiding moeten aankondigen, maar was daar te slap voor. Nu zag ze dat a het echt niet probeert, en denkt ze, ok, nu is het klaar, anders ben ik allebei mn kinderen kwijtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk ze willen dat wij vinden dat Anton iets fout heeft gedaan, prima maar laat hem dan scheldkannonade uitstoten, de spullen van de tafel mieteren of scheldend weggaan. Dan hadden ze een reden om boos op hem te zijn. Nu deed ie niks, werd nog geslagen ook en werd ineens als schuldige gezien
Dit was juist de eerste keer dat hij het wél probeerdequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Beetje een druppel - emmer verhaal denk ik..... b had al eerder de scheiding moeten aankondigen, maar was daar te slap voor.Nu zag ze dat a het echt niet probeert, en denkt ze, ok, nu is het klaar, anders ben ik allebei mn kinderen kwijt
't zou kunnen. Maar Ludo heeft een hele tros advocaten, dus dat komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef DeLuna het volgende:
Zou Nina haar vader echt aangeven? Ik weet het niet hoor.
Dat hebben we de afgelopen tijd eigenlijk best vaak gezien, ik zie liever weer wat meer die harde zakenman en het liefst ook nog eens aan de gang met zaken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't zou kunnen. Maar Ludo heeft een hele tros advocaten, dus dat komt wel weer goed.
't is een mooie aanleiding om voor Nina en Noud een nieuw onderkomen te laten vinden en samen te wonen.
't zou prachtig zijn geweest om Ludo eens geemotioneerd te zien. Dat er achter die keiharde zakenman ook nog iemand zit wiens hart gebroken kan zijn.
quote:Mark van Eeuwen toont zijn sixpack op de cover van de mei-editie van Men's Health. De GTST-acteur kreeg zijn lichaam in vorm in honderd dagen. 'Het was zwaar, maar ik heb het wel gehaald', zegt Van Eeuwen.
De cover werd geschoten naar aanleiding van het eerste boek van fitnessexpert Guy van der Reijden, die bekende Nederlanders als Lieke van Lexmond en Froukje de Both traint.
Om te laten zien dat je in maar liefst 100 dagen een gespierd en slank lichaam kan krijgen, liet hij Van Eeuwen zijn workouts volgen. Het resultaat van die trainingen is dus te zien op de cover van Men's Health. Van Eeuwen zegt blij te zijn met zijn nieuwe lijf. 'Ik had nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn om in zo'n korte tijd zo'n goed lichaam te krijgen.' Nu.nl
Inderdaad. Dat waren de leuke verhaallijnen vond ik altijd, met Ludo de keiharde zakenmanquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat hebben we de afgelopen tijd eigenlijk best vaak gezien, ik zie liever weer wat meer die harde zakenman en het liefst ook nog eens aan de gang met zaken.
En dan raakt Nina zwanger en dan krijgen ze kinderen en dan verhuist de familie Bouwhuis weer naar verweggistan en dan wordt dat het nieuwe jonge gezin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't zou kunnen. Maar Ludo heeft een hele tros advocaten, dus dat komt wel weer goed.
't is een mooie aanleiding om voor Nina en Noud een nieuw onderkomen te laten vinden en samen te wonen.
't zou prachtig zijn geweest om Ludo eens geemotioneerd te zien. Dat er achter die keiharde zakenman ook nog iemand zit wiens hart gebroken kan zijn.
.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef Kworb het volgende:
[quote]Het hele Lucas/Edwin/Anton verhaal wordt nu wel erg idioot ja. Na het in elkaar slaan van Lucas is iedereen helemaal de weg kwijt. Dat geweld zou juist nu nog steeds het punt van ongemak en drama moeten zijn, niet het niet willen accepteren van Edwin
Ik vind niet dat hij snel vergeven is, maar vind wel dat ze er niet van geschrokken zijn, maar juist de confrontatie opgezocht hebben. En het is logisch dat Edwin het uiteindelijk een beetje voor zijn vader opnam, het blijft toch zijn vader. Iedereen liep te bitchen op zijn vader , tsja het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.quote:Anton is veel te snel vergeven. Zelfs Lucas is totaal niet bang voor hem. Ik zou zo iemand toch maandenlang uit de weg gaan, i.p.v. alleen maar verder provoceren. Ze kunnen toch gewoon daten zonder bij Edwin thuis te komen?
Ik snap die Bianca ook niet, zij was het die zo nodig Lukas moest uitnodigen. Zij is verkeerd bezig, zij wil Lukas door de stront rammen van Anton, en dat is verkeerd uitgepakt. Zij zou zich schuldig moeten voelen voor dit drama. Het was duidelijk dat Anton zo goed zo kwaad probeerde om met de situatie om te gaan. Hij heeft zich zelfs als een klein jongetje laten sturen door Bianca om zijn excuses aan te bieden, terwijl het niet eens gewaardeerd werd, maar hij zich moest verantwoorden bij Janine, w.b.t. zijn eigen zoon mee te krijgen naar huis.quote:Maar na dit etentje waar Anton eigenlijk alleen een beetje ongemakkelijk doet over het voorstellen van Lucas als dé vriend van z'n zoon, deelt Sjoerd meteen klappen uit, Edwin moet janken, Bianca wil scheiden. Wat?? Ik snap het niet meer.
Daar kunnen ze nog een dikke 7 maanden mee voort, eventueel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoop niet dat ze dat gedoe met Sjors en Bing gaan rekken, dat hebben we wel gehad, dat babygedoe.
Ze mag wel scheiden, maar Anton moet blijven, een van de weinige echte kerels, wat er dan van over is dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat Bianca de scheiding doorzet... en dat anton dan gtst verlaat
Alsof ze het wisten he.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hebben Sjors en Charlie de laatste tijd nog scenes samen gehad eigenlijk? Ik heb ooit gelezen dat Inge Schrama en Lieke van Lexmond niet elkaars grootste vriendinnen zijn. Het was ooit de bedoeling dat de 2 vriendinnen werden, maar het conflict was ooit zodaning dat ze een tijdlang letterlijk niet meer door een deur konden. Dit is trouwens al een hele tijd geleden, Yasmin en Isabella speelden er nog in. Het schijnt zelfs zo te zijn dat Victoria Koblenko, Fajah Lourens en Lieke van Lexmond samenspanden tegen Inge Schrama en dit ging zover dat dit ook de reden is dat die Fajah en Victoria eruit moesten.
De helft van dit alles zal wel zwaar overdreven of onwaar zijn, maar ik ben er sindsdien op gaan letten en ik heb de twee al tijden lang niet meer samen in een scene gezien of mis ik het steeds (ik sla soms een dag over namelijk)?
Hmm.. opzich... maar dan wel dat ie kapot gaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze mag wel scheiden, maar Anton moet blijven, een van de weinige echte kerels, wat er dan van over is dan.
Tsja, die serie is toch al naar de kloten, dus als je het zo bekijkt.......quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. opzich... maar dan wel dat ie kapot gaat
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, die serie is toch al naar de kloten, dus als je het zo bekijkt.......
Ja, ze is inderdaad een mooierd.quote:
Ja. En die rooktquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Best wel. Sjors trouwens ook.
Charlie laat midden in haar verhaal dr klant zitten om naar de wachtende man te gaan. Zelf als hoer zou ze niet professioneel kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie heeft zoveel vrije tijd. Dat moeten die kapstermutsen bij mij niet flikken
Ow great, krijgen we nu dan ipv een halfblote Danny een Jack?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Zoveelste dubbelpost, maar dat boeit niet:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Best mogelijk. Maar met Photoshop kunnen ze een hoop opleuken...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow great, krijgen we nu dan ipv een halfblote Danny een Jack?
ik hoop echt dat ie ze keihard verrot slaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
Die smerige Charlie en Danny toch he. Walgelijk stel, ze moeten zich beide de ogen uit hun kop schamen. Als wijf je eigen vent zo belazeren terwijl hij alles voor haar zou doen.Danny is echt harteloos en gruwelijk egoïstisch. Als ik Rik was en ik zou dit ontdekken, zou ik ze beide nooit meer hoeven zien.
![]()
Loopt Jack straks zeker hier in rond:quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Best mogelijk. Maar met Photoshop kunnen ze een hoop opleuken...
Dan die tekst ernaast, ` Tricky seksquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow great, krijgen we nu dan ipv een halfblote Danny een Jack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef YellowSubmarine het volgende:
Bing, pff.
En voor wie de shortie al gezien heeft:Wat een mooie site, dat RTL. Dacht ik ook ff de shortie te bekijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een fout opgetreden
Fout 4001: Het bestand kan niet worden geopend.
Prutsers.How can I make this topic about me?
Sjors haar haar is zo mooi.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Best wel. Sjors trouwens ook.
RTLgemist is sowieso een bagger site, bij mij streamt hij altijd ontzettend langzaam. Probeerde gister een GTST aflevering terug te kijken en dat koste in totaal een uur aan bufferen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een mooie site, dat RTL. Dacht ik ook ff de shortie te bekijken:
Er is een fout opgetreden
Fout 4001: Het bestand kan niet worden geopend.
Prutsers.
Ja, ze kan niet kokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:09 schreef YellowSubmarine het volgende:
Oja, vind Nina wel grappig overkomen hierin ^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |