abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95508289
Ik vind echt dat iedereen zwaar overdrijft naar Anton toe, ik heb de beginscene niet gezien, maar hij weet net een week of 2 dat zijn zoon homo is en het hij er al helemaal aan moet wennen. Daarom nog gaan scheiden ook, mannenhater Jantien van der Meer laat weer van zich horen hoor :')
Een heer met stijl
pi_95509672
Ik heb het beginstuk gezien en ik vind het nu helemaal te debiel, wat heeft Anton fout gedaan zeg? Dit is gewoon de fucking wereld op z'n kop, hier kan ik me gewoon bijna echt boos om maken, de ratio is ver te zoeken bij sommige personages en schrijvers zeg :{w :r
Een heer met stijl
  donderdag 14 april 2011 @ 21:11:16 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95511145
Tzou wel een grote grap zijn als charlie nu zwanger is van Danny
pi_95511508
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Charlie is ook in en in vies, zie o.a. de spoiler over de shortie van morgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
  donderdag 14 april 2011 @ 21:21:52 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_95512014
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval komt er zeker een zwangerschap.... mark my words
  donderdag 14 april 2011 @ 21:22:48 #231
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95512111
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Voor de schrijvers is dit geen grap maar een standaard scenario :')
  donderdag 14 april 2011 @ 21:29:45 #232
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_95512788
quote:
Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

SPOILER
Stom wijf!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 14 april 2011 @ 21:50:33 #233
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95514617
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb het beginstuk gezien en ik vind het nu helemaal te debiel, wat heeft Anton fout gedaan zeg? Dit is gewoon de fucking wereld op z'n kop, hier kan ik me gewoon bijna echt boos om maken, de ratio is ver te zoeken bij sommige personages en schrijvers zeg :{w :r
Klopt. In dit geval zou ik het als Anton ook helemaal niet begrijpen. Nu reageert de rest debiel en overtrokken.

En als ze hierom nu al wil gaan scheiden, als het huwelijk zo'n heuveltje al niet kan overwinnen, dan is dat te zot voor woorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 15-04-2011 00:47:21 ]
How can I make this topic about me?
  donderdag 14 april 2011 @ 21:54:10 #234
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_95514992
Ik ben het met Bartolhoven en gebrokenglas eens. Waar slaat dit op? Dat hele scheidingsverhaal? Waarom moet ieder huwelijk na enkele weken/maanden op een scheiding uitlopen? Sterker nog, waarom is ieder klein probleem reden om te scheiden? Deze schrijvers willen steeds schokkend uit de hoek komen, maar om alle verkeerde motieven.

Iedereen doet het met iedereen, iedereen kan zomaar willen trouwen, zwanger raken en net zo gemakkelijk weer (zonder echte dramatische reden) van elkaar af gaan. En dat is het enige waar het in GTST om draait. Relaties die allemaal moeten mislukken, anders is er helemaal geen spanning meer. Ik vind dit echt zwaar triest.

Ieder personage verliest zo ongelooflijk aan geloofwaardigheid omdat het moet inboeten voor de verhaallijn. Iedereen is een slet, iedereen is zwak, iedereen kan zomaar vreemdgaan. Totaal geen verscheidenheid, grijs vlak, geen spanning. Zonde.
"U hoort nog van me!"
  donderdag 14 april 2011 @ 21:55:10 #235
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95515083
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Klopt. In dit geval zou ik het als Anton ook helemaal niet begrijpen. Nu reageert de rest debiel en overtrokken.

En als ze hierom nu al wil gaan scheiden, als het huwelijk zo'n heuveltje al niet aankan overwinnen, dan is dat te zot voor woorden.
Inderdaad.. Eerst kan Bianca wel goedpraten dat Anton Lucas in elkaar slaat, maar vervolgens wil ze scheiden omdat ze Anton's gedrag (dat niet eens raar was) op die avond met de ex-buurman in huis niet kan goedpraten voor zichzelf? :') !
pi_95515807
En vergeet Sjoerd ook niet hè, die ramt zijn vader gewoon voor zijn bek en niemand neemt hem dat ook nog maar enigzins kwalijk :')

Anton had inderdaad zichtbaar moeite met het voorstellen van Lucas aan die buurman, so what, iedereen weet toch dat ie het moeilijk vindt. Ik vond het eerder treurig dat iedereen hem zo begon te provoceren, terwijl ie zijn best deed. 13.gif
Een heer met stijl
  donderdag 14 april 2011 @ 22:08:41 #237
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95516288
WTF? Wat was dat nou weer voor een achterlijke aflevering?
Bianca wil scheiden van Anton omdat híj zich belachelijk gedraagt? Wanneer dan? Dat heb ik dan vast gemist.
Edwin en Sjoerd misdroegen zich juist enorm, en toch vindt Bianca het de schuld van Anton?
Ik vond Bianca eerst leuk, maar nu niet meer.
Ik ben vanaf nu team Anton. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95516631
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En vergeet Sjoerd ook niet hè, die ramt zijn vader gewoon voor zijn bek en niemand neemt hem dat ook nog maar enigzins kwalijk :')

Anton had inderdaad zichtbaar moeite met het voorstellen van Lucas aan die buurman, so what, iedereen weet toch dat ie het moeilijk vindt. Ik vond het eerder treurig dat iedereen hem zo begon te provoceren, terwijl ie zijn best deed. [ afbeelding ]
Anton is zelf geen grijns beter, die slaat Lucas op z'n smoel, en ramt nog even door. En niemand mag hem dat kwalijk nemen? Anton is de boosdoener.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 14 april 2011 @ 22:16:21 #239
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95517007
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Anton is zelf geen grijns beter, die slaat Lucas op z'n smoel, en ramt nog even door. En niemand mag hem dat kwalijk nemen? Anton is de boosdoener.
Dat werd Anton toch ook kwalijk genomen. Maar als Sjoerd Anton slaat is dat ineens niet erg :?
pi_95517444
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat mag iedereen hem kwalijk nemen en dat wordt ook gedaan, maar daar ging het deze keer niet om. Het probleem is nu dat ie Lucas niet snel genoeg accepteert, daar zijn zij tenminste nu boos om, dat jij nog boos bent om dat andere heeft met Bianca, Sjoerd, Edwin en Lucas weinig te maken.

Bovendien als ik iemand op zijn bek ram op straat die ooit mijn broer op zijn bek heeft geramd niet accepteert, dan ben ik ook gewoon fout, ongeacht hoeveel anderen hij ooit heeft geslagen. Of vind je nu dat iedereen die Anton tegenkomt hem zonder pardon op zijn bek mag rammen de rest van zijn leven? :')

Begrijp het niet verkeerd, Lucas slaan was verkeerd, maar dat staat niet inherent aan voor de rest van zijn leven altijd fout zijn bij elk volgende conflict. _O-
Een heer met stijl
  donderdag 14 april 2011 @ 23:27:04 #241
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_95521894
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het sloeg dan ook idd nergens op.. Wat is er gebeurd met de schrijvers? :{
Sjoerd.. Bianca gewoon WTF?!

Danny, Charlie, Bing morgen :r

PS: Noud z'n haar was eens een keer goed gestyled :) En er zat niet teveel gel in.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_95522485
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:27 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Het sloeg dan ook idd nergens op.. Wat is er gebeurd met de schrijvers? :{
Sjoerd.. Bianca gewoon WTF?!

Danny, Charlie, Bing morgen :r

PS: Noud z'n haar was eens een keer goed gestyled :) En er zat niet teveel gel in.
Kijk ze willen dat wij vinden dat Anton iets fout heeft gedaan, prima maar laat hem dan scheldkannonade uitstoten, de spullen van de tafel mieteren of scheldend weggaan. Dan hadden ze een reden om boos op hem te zijn. Nu deed ie niks, werd nog geslagen ook en werd ineens als schuldige gezien 8)7
Een heer met stijl
  Redactie Sport vrijdag 15 april 2011 @ 00:10:05 #243
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95524048
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Anton had inderdaad zichtbaar moeite met het voorstellen van Lucas aan die buurman, so what, iedereen weet toch dat ie het moeilijk vindt. Ik vond het eerder treurig dat iedereen hem zo begon te provoceren, terwijl ie zijn best deed. [ afbeelding ]
Ja hier snapte ik dus inderdaad helemaal niks van. Zat net ookal zo van.. huh? Wat? :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:52:09 #244
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95525602
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:27 schreef Sk00p het volgende:
Ja, 't zat een heel stuk beter zo.
En dat baardje van een paar dagen moet er ook maar eens af. Hij wordt nu te oud voor zo'n look.
pi_95525713
Als ik naar Noud zijn kapsel kijk moet ik gelijk aan koningin Beatrix denken.
pi_95526605
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, 't zat een heel stuk beter zo.
En dat baardje van een paar dagen moet er ook maar eens af. Hij wordt nu te oud voor zo'n look.
Het is bijna net zo'n fout kapsel als Lucas had na de zomerstop. Past helemaal niet bij een stoere bouwvakker als Noud.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Als ik naar Noud zijn kapsel kijk moet ik gelijk aan koningin Beatrix denken.
Meneer Harmsen zou trots op hem zijn geweest. ;)
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:26:53 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_95528713
quote:
Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kijk ze willen dat wij vinden dat Anton iets fout heeft gedaan, prima maar laat hem dan scheldkannonade uitstoten, de spullen van de tafel mieteren of scheldend weggaan. Dan hadden ze een reden om boos op hem te zijn. Nu deed ie niks, werd nog geslagen ook en werd ineens als schuldige gezien 8)7
Beetje een druppel - emmer verhaal denk ik..... b had al eerder de scheiding moeten aankondigen, maar was daar te slap voor. Nu zag ze dat a het echt niet probeert, en denkt ze, ok, nu is het klaar, anders ben ik allebei mn kinderen kwijt
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:46:03 #248
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95529035
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 08:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Beetje een druppel - emmer verhaal denk ik..... b had al eerder de scheiding moeten aankondigen, maar was daar te slap voor.Nu zag ze dat a het echt niet probeert, en denkt ze, ok, nu is het klaar, anders ben ik allebei mn kinderen kwijt
Dit was juist de eerste keer dat hij het wél probeerde :{
  Redactie Sport vrijdag 15 april 2011 @ 10:29:27 #249
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95532320
Zou Nina haar vader echt aangeven? Ik weet het niet hoor.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:54:01 #250
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95538101
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef DeLuna het volgende:
Zou Nina haar vader echt aangeven? Ik weet het niet hoor.
't zou kunnen. Maar Ludo heeft een hele tros advocaten, dus dat komt wel weer goed.
't is een mooie aanleiding om voor Nina en Noud een nieuw onderkomen te laten vinden en samen te wonen.
't zou prachtig zijn geweest om Ludo eens geemotioneerd te zien. Dat er achter die keiharde zakenman ook nog iemand zit wiens hart gebroken kan zijn.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:56:23 #251
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95540902
Ik heb gisteren de aflevering met verbazing zitten bekijken.
Heb dit topic doorgelezen en ben het met sommigen heel erg eens.

Ze zijn nu helemaal doorgedraaid daar en zijn echt de weg kwijt.
Hoezo is Anton de boosdoener? Het enige wat Anton verkeerd gedaan heeft, is Lucas in elkaar te timmeren toen hij hem zag met zijn zoon op een manier waarop een vader zijn zoon niet graag ziet.

Verder heeft Anton recht op zijn gevoel. Hij wordt door het vriendje van je net-uit-de-kast-gekomen-zoon als een stukje stront behandeld en je moet toch maar even 'blij' spelen.
Bianca die haar man laat vallen en niet probeert om de situatie te laten bekoelen zodat Anton in het reine kan komen met het feit dat Edwin homo is.
Wat je er nou van vindt, als je liever niet wil dat je zoon homo is, is het niet iets waar je zomaar even overheen stapt. Er zijn in heterosituaties ook genoeg personen die niet geliefd zouden zijn door de vader, maar men zou hem nooit zo uitdagen.

- Dat je je disrespectvol laat behandelen door je homozoon, okay, tot daar aantoe
- dat dieins homovriendje hem loopt op te hitsen als een gemene bijt-grage tekkel,
- dat zijn andere zoon zonder goede reden zijn vader een beuk verkoopt
- dat vervolgens zijn vrouw hem nog verder vernedert door hem te negeren, op de bank wat beddengoed neerplemt en hij wordt geacht dat ook te accepteren
- dat diezelfde vrouw dan ineens, na een huwelijk van jaren, om de verkeerde redenen vindt dat ze moet scheiden.

Wat een drama. -O-
Als ik Anton was, had ik haar helpen pakken en had haar op mijn beurt genegeerd.
Haar bij kop en kont pakken en de straat op gooien, achter dat stelletje schorem, kan natuurlijk niet, maar dat zou wel even goed voelen. ~O>

Komt er weer eens een kerel in de serie die nog het man-zijn op een goed niveau kan trekken, samen met Ludo, moet ook hij door een stel vrouwen overheerst en vernederd worden (en dan met de reden Lucas, for crying out loud).

Het is nogal 'happy-slapping' week.
Nina smackt Ludo en gaat elders wonen
Sjoerd Smackt Anton om een zo ongeloofwaardige reden
... en Bianca pakt haar biezen.

Zo...... :W
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:11:07 #252
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_95541517
@ thunderbitch. Mooi verwoord :Y

Ik kijk nog maar zelden. Maar na een stukje van de aflevering van gisteren te hebben gezien. Ben ik er eigenlijk helemaal klaar mee. Het slaat gewoon nergens op. |:(

Evenals:
Charlie en Danny :r te walgelijk voor woorden.
Sjors en Bing :X

En Maxime die weer is dr zin krijgt :N

Ik erger me alleen nog maar als ik naar gtst kijk tegenwoordig.
( Dus breng seizoen 4 maar gauw uit!!!!!)
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:11:41 #253
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_95541546
Volledig met ThunderBitch eens!!
Niks aan toe te voegen eigenlijk.. Wel belachelijk dat Bianca om deze reden wil scheiden. Wat een rotscript!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:47:12 #254
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95543098
Kijken hoe het vanavond weer gaat.
Ludo is zn princesje kwijt. Maar dat komt wel weer goed. Zo knap vind ik die Nina niet eens, maar dat terzijde. :)
Lucas waarvan lijkt dat het enige dat in de wereld telt het gay-zijn is - in elke zin komt dat naar voren... Er is zoveel meer dan alleen maar dat....

En waarom Sjoerd zijn vader sloeg, echt onbegrijpelijk. Dat was totaal onnodig.
Van de ene dag de Bouwhuisjes overgaand nog een redelijk functionerend gezin naar een scheiding.... 8)7 Zelfs in de meest rommelige gezinnen gaan hier toch minstens weken zo niet maanden overheen....

Charlie en Danny... :{w
't is weer tijd voor vers bloed. De pool van mensen is veel te klein.
Er begint trouwens een algehele SOAP-moeheid te onstaan heb ik het idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door gebrokenglas op 15-04-2011 19:18:47 ]
pi_95543489
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

't zou kunnen. Maar Ludo heeft een hele tros advocaten, dus dat komt wel weer goed.
't is een mooie aanleiding om voor Nina en Noud een nieuw onderkomen te laten vinden en samen te wonen.
't zou prachtig zijn geweest om Ludo eens geemotioneerd te zien. Dat er achter die keiharde zakenman ook nog iemand zit wiens hart gebroken kan zijn.
Dat hebben we de afgelopen tijd eigenlijk best vaak gezien, ik zie liever weer wat meer die harde zakenman en het liefst ook nog eens aan de gang met zaken.
Een heer met stijl
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:51:48 #256
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95545688
Ik mis de verhaallijnen uit oktober en november:

Dat waren pas échte Goede Tijden.
Ik zag toen echt aan de buis gekluisterd, maar tegenwoordig boeit het me niet zoveel als ik een paar minuten mis.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:34:10 #257
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95547222
Zoveelste dubbelpost, maar dat boeit niet:

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

quote:
Mark van Eeuwen toont zijn sixpack op de cover van de mei-editie van Men's Health. De GTST-acteur kreeg zijn lichaam in vorm in honderd dagen. 'Het was zwaar, maar ik heb het wel gehaald', zegt Van Eeuwen.

De cover werd geschoten naar aanleiding van het eerste boek van fitnessexpert Guy van der Reijden, die bekende Nederlanders als Lieke van Lexmond en Froukje de Both traint.

Om te laten zien dat je in maar liefst 100 dagen een gespierd en slank lichaam kan krijgen, liet hij Van Eeuwen zijn workouts volgen. Het resultaat van die trainingen is dus te zien op de cover van Men's Health. Van Eeuwen zegt blij te zijn met zijn nieuwe lijf. 'Ik had nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn om in zo'n korte tijd zo'n goed lichaam te krijgen.' Nu.nl
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:45:21 #258
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95547621
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat hebben we de afgelopen tijd eigenlijk best vaak gezien, ik zie liever weer wat meer die harde zakenman en het liefst ook nog eens aan de gang met zaken.
Inderdaad. Dat waren de leuke verhaallijnen vond ik altijd, met Ludo de keiharde zakenman :9
Sowieso lijken nog maar weinig mensen te werken in de serie.
pi_95547871
Het hele Lucas/Edwin/Anton verhaal wordt nu wel erg idioot ja. Na het in elkaar slaan van Lucas is iedereen helemaal de weg kwijt. Dat geweld zou juist nu nog steeds het punt van ongemak en drama moeten zijn, niet het niet willen accepteren van Edwin. Anton is veel te snel vergeven. Zelfs Lucas is totaal niet bang voor hem. Ik zou zo iemand toch maandenlang uit de weg gaan, i.p.v. alleen maar verder provoceren. Ze kunnen toch gewoon daten zonder bij Edwin thuis te komen?

En dan het verschil tussen de twee etentjes! Na het gewelddadige etentje is alles snel koek en ei, Bianca op en top vergevingsgezind, Edwin probeert nog steeds alleen het goede in z'n vader te zien, Sjoerd haalt z'n schouders op.

Maar na dit etentje waar Anton eigenlijk alleen een beetje ongemakkelijk doet over het voorstellen van Lucas als dé vriend van z'n zoon, deelt Sjoerd meteen klappen uit, Edwin moet janken, Bianca wil scheiden. Wat?? Ik snap het niet meer.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:10:45 #260
164755 Mss
kutHOEr
pi_95548579
Ik kijk al een maand of twee niet meer, en zo te zien mis ik niks. Wát een lijnen :')
Aids.
  Redactie Sport vrijdag 15 april 2011 @ 18:43:13 #261
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95551745
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En dan raakt Nina zwanger en dan krijgen ze kinderen en dan verhuist de familie Bouwhuis weer naar verweggistan en dan wordt dat het nieuwe jonge gezin. :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:01:32 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95552393
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef Kworb het volgende:
[quote]Het hele Lucas/Edwin/Anton verhaal wordt nu wel erg idioot ja. Na het in elkaar slaan van Lucas is iedereen helemaal de weg kwijt. Dat geweld zou juist nu nog steeds het punt van ongemak en drama moeten zijn, niet het niet willen accepteren van Edwin
.
Helemaal mee eens, het in elkaar slaan is not done, ik zou het nog snappen als ze daar een issue van maakten, al snap ik niet waarom het de vader moest zijn die klappen gaf. Meestal zijn het gasten die tijdens het uitgaan los gaan op homo's. Beetje rare wending, een arts die een jongen gaat beuken, iemand die geacht wordt zijn fatsoen te bewaren. Ik had het al prima gevonden als hij Lukas de deur uit gegooid had, was heftig genoeg geweest.
quote:
Anton is veel te snel vergeven. Zelfs Lucas is totaal niet bang voor hem. Ik zou zo iemand toch maandenlang uit de weg gaan, i.p.v. alleen maar verder provoceren. Ze kunnen toch gewoon daten zonder bij Edwin thuis te komen?
Ik vind niet dat hij snel vergeven is, maar vind wel dat ze er niet van geschrokken zijn, maar juist de confrontatie opgezocht hebben. En het is logisch dat Edwin het uiteindelijk een beetje voor zijn vader opnam, het blijft toch zijn vader. Iedereen liep te bitchen op zijn vader , tsja het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.

En dan het verschil tussen de twee etentjes! Na het gewelddadige etentje is alles snel koek en ei, Bianca op en top vergevingsgezind, Edwin probeert nog steeds alleen het goede in z'n vader te zien, Sjoerd haalt z'n schouders op.

quote:
Maar na dit etentje waar Anton eigenlijk alleen een beetje ongemakkelijk doet over het voorstellen van Lucas als dé vriend van z'n zoon, deelt Sjoerd meteen klappen uit, Edwin moet janken, Bianca wil scheiden. Wat?? Ik snap het niet meer.
Ik snap die Bianca ook niet, zij was het die zo nodig Lukas moest uitnodigen. Zij is verkeerd bezig, zij wil Lukas door de stront rammen van Anton, en dat is verkeerd uitgepakt. Zij zou zich schuldig moeten voelen voor dit drama. Het was duidelijk dat Anton zo goed zo kwaad probeerde om met de situatie om te gaan. Hij heeft zich zelfs als een klein jongetje laten sturen door Bianca om zijn excuses aan te bieden, terwijl het niet eens gewaardeerd werd, maar hij zich moest verantwoorden bij Janine, w.b.t. zijn eigen zoon mee te krijgen naar huis.

Als ze nou op deze manier acceptatie willen voor het homogebeuren, dan slaan ze wel goed de plank mis. Je krijgt zo alleen maar de schurft aan op deze manier.
Eer ik mij zelfs als vrouw zo zou laten behandelen door Lukas (toen hij op de praktijk kwam om verhaal te halen). Ik had hem misschien nog een draai om zijn oren gegeven. _O-

Ik hoop niet dat ze dat gedoe met Sjors en Bing gaan rekken, dat hebben we wel gehad, dat babygedoe.

Charlie heeft alleen maar feest, terwijl ze de boel loopt te besodemieteren, mooie verhaallijn. :r
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:23:58 #263
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95553285
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoop niet dat ze dat gedoe met Sjors en Bing gaan rekken, dat hebben we wel gehad, dat babygedoe.
Daar kunnen ze nog een dikke 7 maanden mee voort, eventueel. oO<
pi_95555566
Ik hoop dat Bianca de scheiding doorzet... en dat anton dan gtst verlaat *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:13:10 #265
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95555691
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat Bianca de scheiding doorzet... en dat anton dan gtst verlaat *O*
Ze mag wel scheiden, maar Anton moet blijven, een van de weinige echte kerels, wat er dan van over is dan. :P
pi_95555712
quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hebben Sjors en Charlie de laatste tijd nog scenes samen gehad eigenlijk? Ik heb ooit gelezen dat Inge Schrama en Lieke van Lexmond niet elkaars grootste vriendinnen zijn. Het was ooit de bedoeling dat de 2 vriendinnen werden, maar het conflict was ooit zodaning dat ze een tijdlang letterlijk niet meer door een deur konden. Dit is trouwens al een hele tijd geleden, Yasmin en Isabella speelden er nog in. Het schijnt zelfs zo te zijn dat Victoria Koblenko, Fajah Lourens en Lieke van Lexmond samenspanden tegen Inge Schrama en dit ging zover dat dit ook de reden is dat die Fajah en Victoria eruit moesten.

De helft van dit alles zal wel zwaar overdreven of onwaar zijn, maar ik ben er sindsdien op gaan letten en ik heb de twee al tijden lang niet meer samen in een scene gezien of mis ik het steeds (ik sla soms een dag over namelijk)? ;)
Alsof ze het wisten he. ;)
pi_95555803
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze mag wel scheiden, maar Anton moet blijven, een van de weinige echte kerels, wat er dan van over is dan. :P
Hmm.. opzich... maar dan wel dat ie kapot gaat :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:15:42 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95555830
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hmm.. opzich... maar dan wel dat ie kapot gaat :P
Tsja, die serie is toch al naar de kloten, dus als je het zo bekijkt....... :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 15-04-2011 20:22:08 ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:25:54 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95556379
Charlie die direct gaat schutteren en stotteren als de opmerking valt dat Danny ook een paar dagen vrij had... Wat een doos.

En het kind zit nog maar een paar weken in de buik, ligt er al een oppasschema klaar. Bing. *O*

Goede scene met Anton ook.

[ Bericht 22% gewijzigd door gebrokenglas op 15-04-2011 20:32:02 ]
pi_95556832
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, die serie is toch al naar de kloten, dus als je het zo bekijkt....... :Y)
B-)
pi_95556857
Die Ricky is zo godver lekker he :9~ :9~
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_95556904
Wanneer komt rikki in de leader?
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:34:35 #273
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95556947
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef Ascendancy het volgende:
Ja. Best wel. Sjors trouwens ook.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:35:10 #274
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95557001
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:33 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, ze is inderdaad een mooierd.
pi_95557042
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja. En die rookt :9~ :9~
Bij Charlie mag je eerst de restjes van de vorige 3 eruit likken.

Maar mijn voorkeur gaat uit naar Ricky. Hoe ontmoet ik haar? Ik lijk best wel op Sjoerd :')
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:36:08 #276
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95557056
Die voordeur bij de Bouwhuis is ook zo studiogammel. Je verwacht een stevige bons als die deur dichtgegooid wordt, maar 't rammelt allemaal zo...
pi_95557061
EN nu pakken ze hun revolvers. BANG
pi_95557142
Charlie heeft zoveel vrije tijd. Dat moeten die kapstermutsen bij mij niet flikken :{w
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:37:42 #279
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95557157
Shit, de cliffhanger gemist.
pi_95557185
ben trouwens dat danny-rik gezeik wel een beetje zat nu :P
pi_95557263
Die smerige Charlie en Danny toch he. Walgelijk stel, ze moeten zich beide de ogen uit hun kop schamen. Als wijf je eigen vent zo belazeren terwijl hij alles voor haar zou doen. :r Danny is echt harteloos en gruwelijk egoïstisch. Als ik Rik was en ik zou dit ontdekken, zou ik ze beide nooit meer hoeven zien. :r :r
pi_95557322
Charlie die ze allebei wil :') :') :') :')
pi_95557340
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie heeft zoveel vrije tijd. Dat moeten die kapstermutsen bij mij niet flikken :{w
Charlie laat midden in haar verhaal dr klant zitten om naar de wachtende man te gaan. Zelf als hoer zou ze niet professioneel kunnen zijn. :')
pi_95557377
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie die ze allebei wil :') :') :') :')
Wat geeft haar het recht he.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:46:15 #285
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_95557671
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Zoveelste dubbelpost, maar dat boeit niet:

[ afbeelding ]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[..]

Ow great, krijgen we nu dan ipv een halfblote Danny een Jack? :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:54:10 #286
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95558154
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Best mogelijk. Maar met Photoshop kunnen ze een hoop opleuken...
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:03:12 #287
342353 Barkleys
i <3 myself
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:07:23 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_95559010
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
Die smerige Charlie en Danny toch he. Walgelijk stel, ze moeten zich beide de ogen uit hun kop schamen. Als wijf je eigen vent zo belazeren terwijl hij alles voor haar zou doen. :r Danny is echt harteloos en gruwelijk egoïstisch. Als ik Rik was en ik zou dit ontdekken, zou ik ze beide nooit meer hoeven zien. :r :r
ik hoop echt dat ie ze keihard verrot slaat :@
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:09:16 #289
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_95559120
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Best mogelijk. Maar met Photoshop kunnen ze een hoop opleuken...
Loopt Jack straks zeker hier in rond:
:P
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:38:47 #290
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_95560795
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dan die tekst ernaast, ` Tricky seks :D
Ik vind beide blote poserende heren niet echt het toonbeeld van een waanzinnig sexy uitstraling.

Al kan ik Mark van Eeuwen veel meer waarderen dan Jan. :Y
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:40:25 #291
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_95560878
Hoeveel van die bladen zouden er verkocht worden als Bing naakt gaat? Na de nieuwste verwikkelingen rond zijn egoïstische personage?
:P
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_95561991
Bing, pff. :r

En voor wie de shortie al gezien heeft:
SPOILER
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:52:36 #293
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95565146
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef YellowSubmarine het volgende:
Bing, pff. :r

En voor wie de shortie al gezien heeft:
SPOILER
Wat een mooie site, dat RTL. Dacht ik ook ff de shortie te bekijken:
Er is een fout opgetreden
Fout 4001: Het bestand kan niet worden geopend.

Prutsers.
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:04:00 #294
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_95565773
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat geeft haar het recht he.
Ik weet het al :Y
  Redactie Sport vrijdag 15 april 2011 @ 23:06:24 #295
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95565899
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Sjors haar haar is zo mooi. O+
pi_95565993
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Wat een mooie site, dat RTL. Dacht ik ook ff de shortie te bekijken:
Er is een fout opgetreden
Fout 4001: Het bestand kan niet worden geopend.

Prutsers.
RTLgemist is sowieso een bagger site, bij mij streamt hij altijd ontzettend langzaam. Probeerde gister een GTST aflevering terug te kijken en dat koste in totaal een uur aan bufferen.
Maarrrrrrrrrr ze zetten de shorties & afleveringen op Youtube (gelukkig):
pi_95566037
Oja, vind Nina wel grappig overkomen hierin ^
  Redactie Sport vrijdag 15 april 2011 @ 23:19:33 #298
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95566514
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:09 schreef YellowSubmarine het volgende:
Oja, vind Nina wel grappig overkomen hierin ^
Ja, ze kan niet koken _O_ _O-
  Redactie Sport vrijdag 15 april 2011 @ 23:20:24 #299
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95566564
RTL gemist laadt bij mij pas na 20 keer refreshen ofzo, daarvoor loopt die silverlightplayer steeds vast. :{
pi_95566646
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, ze kan niet koken _O_ _O-
Ik herken mezelf wel in haar op dat punt ja :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')