Alsof Ludo ook maar iets zou missen van dat geld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ludo spaart nu wel veel geld uit, die vent die hij omgekocht heeft om de schuld op zich te nemen kan weer van de baan.
Tsja. Geen idee wat je op tafel moet leggen om iemand voor je de bak in te laten draaien met een strafblad.... Een paar ton minstens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof Ludo ook maar iets zou missen van dat geld.
Hij was een keer failliet toch? Had echt heel snel daarna weer bakken met geld. En zn huis had ie ook nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof Ludo ook maar iets zou missen van dat geld.
En is die man echt gelukkig? Zoveel geld maar ook zoveel zorgen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij was een keer failliet toch? Had echt heel snel daarna weer bakken met geld. En zn huis had ie ook nog
Ik vraag me af waarom Janine nog niet in een gesticht zit, die zou ook al knettergek moeten zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En is die man echt gelukkig? Zoveel geld maar ook zoveel zorgen.
Ludo is in totaal 2 keer volledig bankroet gegaan, de eerste keer lieten Dian, Bowien en Huib hem in de val lopen. Hierdoor viel de politie binnen op een veiling waar cultureel erfgoed illegaal werd geveild. Ludo kreeg schuldeisers en de belastingdienst achter zich aan er raakte failliet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij was een keer failliet toch? Had echt heel snel daarna weer bakken met geld. En zn huis had ie ook nog
5 vrouwen die hem failliet lieten gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 03:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo is in totaal 2 keer volledig bankroet gegaan, de eerste keer lieten Dian, Bowien en Huib hem in de val lopen. Hierdoor viel de politie binnen op een veiling waar cultureel erfgoed illegaal werd geveild. Ludo kreeg schuldeisers en de belastingdienst achter zich aan er raakte failliet.
Dian en Huib gingen er vandoor, Bowien die toen (ook al) een haat-liefde verhouding met hem had, bood hem een baan aan in haar gallerie. Door misbruik te maken van de schilderijen van een werknemer van haar was hij weer rijk en richtte hij Sanders Art Consultancy op.
De tweede keer ligt waarschijnlijk nog vers in het geheugen, dit kwam door Martine, Isabella en Yasmin. Hij dwong Martine zijn aandelen Merenpark (+haar eigen aandelen Merenpark) en het bedrijf Hafworks aan hem af te staan. Hierna was hij weer rijk en richtte Sanders Incorporated op.
Wat mij betreft komt er geen derde keer, dat hebben we nu wel gehad wat mij betreft
Ja maar alleen door samen te zweren hè, er is tot nu toe geen vijand geweest (man of vrouw) die Ludo alleen aan kon. Terwijl hij in zijn beginjaren zelf regelmatig op z'n tellen moest passen voor diverse maffiosiquote:Op maandag 11 april 2011 08:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
5 vrouwen die hem failliet lieten gaan.
Zo hé, mooie deal, 4 jaar!!!!quote:RTL 4 vier jaar langer door met GTST
Geplaatst op Mon 11 Apr 2011 om 14:26
RTL 4 gaat in ieder geval nog tot en met 2015 door met Goede Tijden Slechte Tijden. Het tv-station heeft daarvoor een nieuw contract getekend met producent Endemol. Dat heeft RTL maandag laten weten. RTL 4-baas Erland Galjaard is trots op de kijkcijfers. “Het gaat erg goed met de serie. Zowel inhoudelijk als met de kijkcijfers. We trokken het afgelopen seizoen gemiddeld 1,4 miljoen kijkers en bereikten een breed publiek met de soap, die een positieve groei heeft doorgemaakt.“
Peter Adrichem, directeur van Endemol, is blij met de overeenkomst. “Deze contractverlenging – voor vier jaar – is uniek in televisieland. We kunnen daardoor ver vooruit denken. En dat komt de verhalen en de uitstraling van Nederlands mooiste serie ten goede. Het afgelopen jaar bewees GTST dat de serie nog steeds mateloos populair is. Ik heb er vertrouwen in dat dat de komende jaren zeker zo blijft.”
Binnenkort is de jaarlijkse zomercliff van GTST te zien. “De altijd veelbesproken zomercliff die nadert, belooft dit jaar extra schokkend te worden met niet alleen de nodige spanning maar ook een, voor niet iedereen aangename, verrassing“, zegt uitvoerend producent Kennard Bos.
GTST wordt elke werkdag om 20.00 uur uitgezonden op RTL 4.
Bron: mediacourant.nl
Ik heb vernomen van een anonieme tipgever dat ze op het kantoor van ScriptStudio in Amsterdam inmiddels druk bezig zijn met het zoeken van verhaallijnen die nog prima te gebruiken zijn, al zijn ze al 4 keer gerecyceld.quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Frey het volgende:
Ze zijn nu al bezig met nieuwe verhaallijnen die ze flink wat jaren kunnen rekken.
Tis niet te hopen nee, maar met het huidge beleid weet je het maar nooit...quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Frey het volgende:
De zomercliff kan in ieder geval niet slechter zijn dan vorig jaar. Althans, dat hoop ik toch.
Wordt lastig, want Erik de Vogel heeft toen hij begon als Ludo aangegeven bij de makers dat hij niet wil dat Ludo iemand zou vermoorden, want dat zou het einde van zijn rol betekenen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Marjolein Keuning (Maxime) de serie verlaat, wil ik dat Ludo haar vermoordt.
Dat zou nog eens een goede verhaallijn zijn.
Ik vind Maxime fantastisch, maar als ze dan toch weg moet, dan in ieder geval op een spectaculaire manier.
Gewoon zoals toen met Dian: gewoon weglopen terwijl ze een hersenbloeding krijgt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt lastig, want Erik de Vogel heeft toen hij begon als Ludo aangegeven bij de makers dat hij niet wil dat Ludo iemand zou vermoorden, want dat zou het einde van zijn rol betekenen.
Hij kan het natuurlijk wel per ongeluk doen
Dan nog: groot deel van de cast eruit flikkeren (Danny, Charlie, Bing, Lorena, Jack etc.), oude castleden terugvragen (Wilbert Gieske, Bennie den Haan) en de verhaallijnen flink verbeteren (niet ALLES draait om liefde!!!!!).quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Als de verhaallijnen weer zo goed worden als in oktober/november, dan zullen ze zeker hoge kijkcijfers halen.
Maar zoals het nu is ..... nee .... dat zal geen succes worden.
Laura en Jef weer fatsoenlijke rollen geven; Rik Charlie laten dumpen; Lucas Edwin laten dumpen; Ludo die weer in en in slecht wordt ... dat zou fantastisch zijn.
Ludo? Ik hoop op Nick. En dat 'ie dan gevierd wordt als held.quote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Marjolein Keuning (Maxime) de serie verlaat, wil ik dat Ludo haar vermoordt.
Dat zou nog eens een goede verhaallijn zijn.
Ik vind Maxime fantastisch, maar als ze dan toch weg moet, dan in ieder geval op een spectaculaire manier.
Tja, of net als Laura met René Meijer toen: dat Ludo Maxime duwt, zij achterover valt en met haar hoofd op de punt van de tafel terecht komtquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon zoals toen met Dian: gewoon weglopen terwijl ze een hersenbloeding krijgt.
Of zoals met Bowien: haar opjagen zodat ze uiteindelijk van een cliff valt.
Doodslag, dat zou ook mooi zijn.
Dat hij zo boos op haar is, dat hij haar in haar gezicht mept, maar haar per ongeluk op haar slaap raakt waardoor ze komt te overlijden ....
Genoeg mogelijkheden.
Eens. In Onderweg Naar Morgen was ze als Joyce Couwenberg vele malen beter.quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ludo? Ik hoop op Nick. En dat 'ie dan gevierd wordt als held.
Ik vind het overigens best jammer hoe ze de rol van Maxime invullen. Marjolein Keuning is naar mijn mening één van Neerlands beste actrices en ik ben groot fan van haar, toch ben ik dankzij dit personage al twee keer gestopt met kijken...
Of misschien toch Anton Noordermeer.quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, of net als Laura met René Meijer toen: dat Ludo Maxime duwt, zij achterover valt en met haar hoofd op de punt van de tafel terecht komt
En dat hij haar dan in de tuin van zijn huis begraaft, nachtmerries over haar krijgt, Maxime nog blijkt te leven etc.
Jaaaa..... Marina Duvekotquote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eens. In Onderweg Naar Morgen was ze als Joyce Couwenberg vele malen beter.
Sowieso zaten er in de eerste cast van ONM goede acteurs: Jop de Vries, Dolf de Vries, Pamela Teves, Pauline van Rhenen, Herman Boerman, Job Redelaar etc.
Ja, ik ken Westenwind niet, dus dat zegt me vrij weinigquote:
Nick? Die hoeft van mij echt niet terug te komen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ludo? Ik hoop op Nick. En dat 'ie dan gevierd wordt als held.
Misschien geeft dit je een beeld:quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ik ken Westenwind niet, dus dat zegt me vrij weinigWeet wel dat Joep Sertons er in heeft gespeeld, net als Henriëtte Tol, maar dan houdt het ook wel op.
Annemieke Verdoorn woont volgens mij Down Under, dus das logisch.quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa..... Marina DuvekotAl vind ik het ook jammer dat we Annemiek Verdoorn (Joyce #2) waarschijnlijk niet meer op de Nederlandse tv zouden zien.
Maakt niets uit: Erik Koningsberger speelde in 14 seizoenen maar liefst 3 verschillende rollen (Appie Bosma, Tom Schouten en Arend Veldhuis), Ferry Kaljee speelde in seizoen 1 Maurice de Bruin en in seizoen 6/7 Luigi Pavese, René Retel in seizoen 1 De Swaan en in seizoen 13 Zwerver Casper, Sjoerd Dragtsma in seizoen 13 een of andere snowboarder en in seizoen 20 Arthur Diepgrond en er zullen nog wel wat voorbeelden zijn denk ik.quote:Ik wilde trouwens net Jules Hamel gaan opperen, maar ik lees op wiki dat hij al mee heeft gedaan als Maximiliaan Sanders..... was in een periode dat ik de serie niet keek
Haha, geweldig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |