... of de onderlip van Jo, want die kan haar bovenlip niet bijhoudenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mis die ook al, ja.
Max Factor voor mooie lippen? Iets voor Mo!
Geeft niks hoor. Ik ben altijd blij met je teiltjes.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was onderweg terug naar de tv met chips en een biertje , faalwaarneming
Guido moet maar eens een nieuw smoezenboek gaan kopen!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
nu zegt guido op de twitter dat ie altijd op bed lag omdat ie oorontstekiing had. Duurde wel lang dan met die oorontsteking
Vaak spreken de beelden voor zich,quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat geld ook voor beelden waar gerard er niet goed vanaf komt
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef spikey08 het volgende:
hoezo gemanipuleerd, het is gewoon een stoephoer
Mochten er nog mensen zijn die de illusie hadden dat hoogbegaafdheid en klasse hand in hand gaan, dan is die illussie op bijzonder effectieve wijze als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Flow3r het volgende:
ze waren nog te mild met die beelden van Mo
Bommie.quote:Berremans72 Is er hier nog een fan van Joanna die beltegoed of een breezer wil verdienen? Mijn hond moet er nodig op! #sstnl
less than 20 seconds ago via TweetDeck
Mo houdt zich totaal niet in en houdt met niemand rekeningquote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Day het volgende:
[..]
En mo kijkt er zo naar uit om maik's famliie te leren kennen.![]()
Maik's zus houdt zich nog heel erg in. En geloof me dat dit door zal komen bij maik. Hij kan het goed met haar vinden, dus zal haar mening ook belangrijk voor hem zijn.
Ik zeg, morgen flip's moeder!!
klopt zij was de pittige vertelde ze laatstquote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Reksie1981 het volgende:
He!
Joan zat in die maaslander reclame !
Ja goed in de picture komen en dan krijg je datquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef ariehaan het volgende:
Ze moeten Mo wel hebben, zeg, in de uitzending. Gisteren ook al ....
Zou zij de volgende zijn die eruit moet? Als ze tegenover Jo komt te staan maakt Joanna nog een goede kans ook!
Ja he! met die gaatjes ik zweer!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
klopt zij was de pittige vertelde ze laatst
Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar ik zie liever mo gaan dan jo.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef ariehaan het volgende:
Zou zij de volgende zijn die eruit moet? Als ze tegenover Jo komt te staan maakt Joanna nog een goede kans ook!
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef versabommie het volgende:
Ik wor op die #sstnl nog pissiger dan om die tokkiebewoners.. een nieuwe gradatie van irritatie![]()
zal zo wel fantweets krijgen
RT @Berremans72: Is er hier nog een fan van Joanna die beltegoed of een breezer wil verdienen? Mijn hond moet er nodig op! #sstnl
precies, er had nog wat gemanipuleer en gejank achteraan gemoetenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Flow3r het volgende:
ze waren nog te mild met die beelden van Mo
en kotsendquote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef marjolleke het volgende:
Mo hoopt dat men haar ook anders heeft gezien dan wippend en feestend.
Euh....ja hoor Mo....tuurlijk.....huilend bijvoorbeeld....
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
... of de onderlip van Jo, want die kan haar bovenlip niet bijhouden
Srsly, die bovenlip groeit met de week, zou me niets verbazen als ze naast breipennen en yoghurt ook een shortje lipvulling krijgt zo nu en dan van Mamajo.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef marjolleke het volgende:
Fakking 200.000% spirutuele goeie relatie met mijn moeder!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
je het zweert het fakking op je moeder?
Joquote:
Kotsend, straalbezopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef marjolleke het volgende:
*kriebol*quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Fakking 200.000% spirutuele goeie relatie met mijn moeder!
Kriebel me nu!
ja lunch brengenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Ecila111 het volgende:
Is Laura wel eens geslagd in een missie? Kan het me niet heugen.
Ze raadde onlangs het geheim van Mo.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Ecila111 het volgende:
Is Laura wel eens geslagd in een missie? Kan het me niet heugen.
Inderdaad hoogbegaafdheid is inderdaad geen synoniem voor wijsheid of garantie voor goed gedrag etc. Er zijn hoogbegaafde seriemoordenaars, criminelen en als men kijkt wat sommige studenten soms voor een gedrag laten zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
Mochten er nog mensen zijn die de illusie hadden dat hoogbegaafdheid en klasse hand in hand gaan, dan is die illussie op bijzonder effectieve wijze als sneeuw voor de zon verdwenen.
elke keer toch. Komt Sharon er wel eens in?¿quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig, het is weer De Grote Jo Show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |