Met die bolletjes was leuker, hij probeerde het iedereen wijs te maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
Zo met het spel bezig zijn en steeds verkeerd gokken, sneu voor Gerard.
Toch wel het meest kleurloze figuur in het huis.quote:
Ik had het over Mo. Haar reactie was: ik hoop dat men ook andere beelden van me ziet, maar ze heeft ze toch ook voor 80% zo gedragen?quote:
Zou best kunnen... hij zoekt dan ook wel steeds extreme geheimen op.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gevoel - maar kan er helemaal naast zitten - dat Gerard steeds expres verkeerd lijkt te gokkenOmdat hij er toch niet echt voor de centen zit. Gewoon om een beetje reuring te houden en die kluizen een beetje te laten wisselen.
maik heeft een snor?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Coos het volgende:
Als de zus van Maik haar snor laat staan is het precies Maik.
Hij loopt ook constant anderen expres de verkeerde kant op te sturen, dat kan gewoonweg niet altijd oprecht zijn wat hij denkt.. or can it?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gevoel - maar kan er helemaal naast zitten - dat Gerard steeds expres verkeerd lijkt te gokkenOmdat hij er toch niet echt voor de centen zit. Gewoon om een beetje reuring te houden en die kluizen een beetje te laten wisselen.
Ja uhh dat was toch bekendquote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
ze heeft haar helemaal niet afgekraaktquote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
De liefste van je broer op TV afkraken is ook een vorm van perversiteit in mijn ogen, zeker omdat Mo niet kan reageren.
Ik hoor dat ze alleen maar jankt, dus het waren zeker vet gemanipuleerde beeldenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had het over Mo. Haar reactie was: ik hoop dat men ook andere beelden van me ziet, maar ze heeft ze toch ook voor 80% zo gedragen?
Gerard is de mol!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Wat heb je ook aan totaal vertekende tussenstanden?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Vultarian het volgende:
we zullen wel geen tussenstand krijgen vandaag
Nee echt.. hangt een beetje de popi jopie uit tussen de breezers op die timeline.. Gelukkig is hij over een paar maanden volledig in de vergetelheid!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fuck, ik dacht eerst dat je deze tweet in scene had gezet, maar het is gewoon echt waar
Hoe dan?quote:
het is tenslotte de week van de waarheidquote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
Die zus van Maik mag toch zeggen wat ze er van vind, wat is daar mis mee???
Berekenend tv momentjes scoren, slim tochquote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Gelukkig niet!!!!!quote:
Psies, kan alleen maar fout gaan.. 109% zeker weten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan totaal vertekende tussenstanden?
Een beetje maar, het is wel allemaal echt gebeurd.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze alleen maar jankt, dus het waren zeker vet gemanipuleerde beelden
Werken bij jullie ook van die lekkere wijven in de fastfood restaurants?quote:
welke lekkere wijven?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Werken bij jullie ook van die lekkere wijven in de fastfood restaurants?
Wat? 100.000 procent zeg ik je!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Psies, kan alleen maar fout gaan.. 109% zeker weten.
Was onderweg terug naar de tv met chips en een biertje , faalwaarnemingquote:
Als mijn zus dat zo voor tv zou komen doen zou ze iig vet ruzie met me krijgenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
De liefste van je broer op TV afkraken is ook een vorm van perversiteit in mijn ogen, zeker omdat Mo niet kan reageren.
volgens mij ook, die dolt maar wat op die manierquote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Yeah I know, maar die chicks bij de KFC zijn ook echt zo nep...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
welke lekkere wijven?
ik kijk liever naar hunkemullur
Mis die ook al, ja.quote:
Dat geld ook voor beelden waar gerard er niet goed vanaf komtquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een beetje maar, het is wel allemaal echt gebeurd.
Eens, letterlijk en figuurlijk!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
De rest is gewoon niet zichzelf in het uiten van gevoelens, Mo geeft zich tenminste helemaal bloot.
wat een zielig excuusquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
nu zegt guido op de twitter dat ie altijd op bed lag omdat ie oorontstekiing had. Duurde wel lang dan met die oorontsteking
En mo kijkt er zo naar uit om maik's famliie te leren kennen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
Die zus van Maik mag toch zeggen wat ze er van vind, wat is daar mis mee???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |