Werken bij jullie ook van die lekkere wijven in de fastfood restaurants?quote:
welke lekkere wijven?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Werken bij jullie ook van die lekkere wijven in de fastfood restaurants?
Wat? 100.000 procent zeg ik je!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Psies, kan alleen maar fout gaan.. 109% zeker weten.
Was onderweg terug naar de tv met chips en een biertje , faalwaarnemingquote:
Als mijn zus dat zo voor tv zou komen doen zou ze iig vet ruzie met me krijgenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
De liefste van je broer op TV afkraken is ook een vorm van perversiteit in mijn ogen, zeker omdat Mo niet kan reageren.
volgens mij ook, die dolt maar wat op die manierquote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gevoel - maar kan er helemaal naast zitten - dat Gerard steeds expres verkeerd lijkt te gokkenOmdat hij er toch niet echt voor de centen zit. Gewoon om een beetje reuring te houden en die kluizen een beetje te laten wisselen.
Yeah I know, maar die chicks bij de KFC zijn ook echt zo nep...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
welke lekkere wijven?
ik kijk liever naar hunkemullur
Mis die ook al, ja.quote:
Dat geld ook voor beelden waar gerard er niet goed vanaf komtquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een beetje maar, het is wel allemaal echt gebeurd.
Eens, letterlijk en figuurlijk!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
De rest is gewoon niet zichzelf in het uiten van gevoelens, Mo geeft zich tenminste helemaal bloot.
wat een zielig excuusquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
nu zegt guido op de twitter dat ie altijd op bed lag omdat ie oorontstekiing had. Duurde wel lang dan met die oorontsteking
En mo kijkt er zo naar uit om maik's famliie te leren kennen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Poezewoes het volgende:
Die zus van Maik mag toch zeggen wat ze er van vind, wat is daar mis mee???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |