Lijkt me goed, die kolerebeesten dienen met onmiddelijke uitgang uitgeroeid te worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Toch maar eens wat meer krab bij de chinees eten dan

De "W" werd bij ons verkocht als Wilhelmina.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb van mijn dienstplicht alleen nog de broek, laarzen en MLV speld, de baret en jasje ben ik kwijtgeraakt, baret vind ik echt jammer, want wij hadden op de kanonnen nog de J van Juliana staan, terwijl het tegwoordig weer gewoon de W is, ik heb nog eens gezocht maar dat embleem met de J heb ik nooit meer gevonden.

Nee, jij hebt het over een sector.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:29 schreef Thaboel het volgende:
Leger korps is ongv 1.000.000 pax groot toch?

uh?quote:

W staat toch gewoon voor Willem?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
De "W" werd bij ons verkocht als Wilhelmina.

Zie edit.quote:
Ausradieren die beesten!quote:Die chinese strontkrab is een ware plaagmaar die gekke chinese hebben ze ooit 'perongeluk' uitgezet

1 miljoen?, we zijn het Duitse leger nietquote:Op donderdag 7 april 2011 01:29 schreef Thaboel het volgende:
Leger korps is ongv 1.000.000 pax groot toch?

Ik zal eens zoeken, medailles liggen bij mij op een plaats waar ik ze vergeet...quote:Op donderdag 7 april 2011 01:34 schreef Clan het volgende:
[..]
W staat toch gewoon voor Willem?
Wij hadden trouwens vroeger ( begin jaren 80 nog ) ook die bronzen medaille voor trouwe dienst op de manier gedragen zoals ze die bij de Marine dragen, met de W op de achterkant. Die zal jij wel met de W voorop hebben?

Ik had ze tot 2004 allemaal op verschillende plekken liggen, totdat mijn zoon eens wilde dat ik ging meelopen met het defilé in Wageningen, toen hebben we ze bij elkaar gezocht en opgestuurd naar Den Haag om op te maken, ik heb de bronzen en de zilveren medaille erop zitten ( mag eigenlijk niet, maar goed ) Je kan ze hier zien, de bronzen is nog de oude versie, de zilveren is in de nieuwe opmaak;quote:Op donderdag 7 april 2011 01:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken, medailles liggen bij mij op een plaats waar ik ze vergeet...

Met dienstplicht en koude oorlog zooi zou ik het wel zien gebeuren dat we dat haddenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:38 schreef Clan het volgende:
[..]
1 miljoen?, we zijn het Duitse leger niet

Nee, een dienstplichtige ging vroeger maar zo'n 8 jaar mee, dwz zolang kon je hem oproepen en daarna was de kennis te veel vervaagd, je moet het boek 'Op herhaling' maar eens lezen, dat geeft een goed beeld van de totale omvang in geval van oorlog tijdens de jaren 1945 tot 1990.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met dienstplicht en koude oorlog zooi zou ik het wel zien gebeuren dat we dat haddenmaar ik heb het blijkbaar mis

Ik heb de hele dag staan te metselen etc, en ik ben ook nog wakkerquote:Op donderdag 7 april 2011 02:09 schreef Thaboel het volgende:
Maar ik ga slapen. Actieve dag gehad latorssss

Niet altijd.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |